Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 36: leheleted lenyeletem

2008. november 03. - henceg new era

2008. 11.03. "Napokon át a szómásító por okozta rejtélyen gondolkoztam. Bezárkóztam kőbanyai lakótelepi bérleményembe, a falról leszereltem a Zseni vagyok, nem turista föliratot, ettem egy pacalpörköltet (közben nagyon vigyáztam, szemhéjam bele ne essen), s arra az elhatározásra jutottam, semmi cicó, meg kell szerezni a por receptúráját. Bufóka rögtön megértette, miről van szó, amikor virágnyelven annyit mondtam neki: szohumasu pora capcara. Másnap megvolt a por receptje, lehetett összebuherálni.

 

'Némá, doksi, háhol vana csapó?, kurjantottam néma csöndben, amikor Dr. Kieza Bebeton, oldalán Bufókával méltóságteljesen belépett a zajtón. Nyakában lógott a Csukcs Aksi Agydíja, de nem volt nála félelmetes fegyvere, mellyel végigcappogott három világrészen. 'Zaciba adtam, fölség, mondta Bebeton, s bucoszmód hozzátette, viccelt, elrejtette az állatkert medvekifutójánál, nanemondjamá hova. 'Csak neeeeem?, rikkantottam halnippzörgető suttogással, mire a doksi: de, de, de. 'Osztán má ott van-e még a szíves ajtón a Punciföl?, faggatóztam tovább, a doki meg, á, dehogy, lekenték olivazöldre, virágokkal díszítették. 'Najó, najó, feleltem izgatottan, s Krisztinke felől faggatóztam. 'Holeza? Mieza késés? Csak nem kertették hatalmukba az emeszpék?

 

'Dráááága vezííírem!, ordította Krisztinke, s piros atillájának gombjait pattogtatva berúgta a lakásajtót. 'Máskorazé, máskorazé, mondtam megbocsátó üvöltéssel, és elnéztem, milyen extérm ez a nőhölgy, hátába fúródott szem-üveggel, lábán a dongómotorrá átalakított tutyikával. 'Itt a fazék, vezíírem, most akkor szépen föltesszük az anyagot forrni. Kezdődhet, aminek kezdődnie kell.

 

'Légy szárnya bent, se künn nem hallatik, mondta transzban Bebeton, és a titkos receptet a gázrezső fölé téve gondosan adagolni kezdte a porcukrot, a kakukkfüvet, a mentát, a bazsalikomot, a hat hétig ázott krumplistésztát, a végén az egészet megszórta fahéjas békanyállal, de még mindig hiányzott a cinogén alapanyaga. Olyan rágott bajuszdarab, melyet fél éve nem ért víz, s a nap se tud már átsütni rajta. Egyszerre néztünk Bufókára, aki óriás kajlájával épp Möbius-nyolcasokat rajzolt a levegőbe. Nem lehet, fölség, mondta remegő hangon, nyóc éve növesztem, arányos, mint a rosseb, ezért festettek rá vele a Feszty-körképre. Életem árán is megvédem.

 

'Netene, mondtam békítőleg, hát ennyit nem vagy hajlandó megtenni a Bucoszért,  benga? S intettem Krisztinkének, pörizzen Bufó mögé, s ne lacafacázzon, sújtson le a halnippel, mert a kajladarab nélkül felsülünk. 'Gyorsanmá, gyorsanmá, mondta arcizom- és tudatmódosító tanaram, s a pillanatnyi letaglózás után a lenyisszantott bajuszdarabot belebillentette kísérleti fazekunkba. Rövid bugyborékolást hallottunk, aztán füst csapott ki a bödönből. A lepényformájú masszát hűlni hagytuk, majd  a hintaló talpával porrá zúztuk. Egy-egy marékkal vettünk a kezünkbe, annyit mondtam halkan ordítva: kezdhetjük!

 

Szállt a por, mi meg szimatoltunk. A reptéri halucira számítottam. De nem történt semmi különös. Bufóka ébredezni kezdett, ordított, ezt nem tudja elviselni, féloldalas lett a kajla, oda a vonzereje, úgy néz ki, mint a vett ló, melynek hiányzik az egyik füle, ajjajaj, ujjujuj. 'Ne sápíts má, mordultam rá barátságosan, nem látod, hogy nagy agyar ügyet szolgálsz? Nem látta. 

 

'Belekezdek hevesen, mondtam halkan óbégázva, s egy pillanatra úgy éreztem, dobhártyámon szólózok, s egyfolytában motyogok. 'Egyes rendelet nekem. Helyesen teszem, megfellebbezhetetlen leszek. Kettes rendelet: egyetlen kekec se merjen velem szemben, menten megeszem!... Csak mondtam, mondtam, Bebetonék pedig kövülten ültek. 'Hetes rendelet: ne feleselj, keveseknek lehet ezt, fejed beverem, leheleted lenyeletem veled, ne gyere ellenem! Kell nekem Flet degesz ereje!

 

'Node fölség, mondta Bebeton, s félelmében Krisztinke atillagombjába kapaszkodott. 'Valamit elronthattunk, denagyon. 'Meglehet, feleltem csendben hehegve. Bebeton azt üvöltötte, ki volt az a marha, aki Fűretlen fecskenadrágját beletette a fazékba!?

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr3211723921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11812 2008.11.03. 13:30:03

:DDDDDDDDDDDDDD nem én voltam, nem én :D

13085 2008.11.03. 13:34:51

Eme remek egyveleg erre repdesett, s belement szervezetembe!Kedvesem ezt rebesgette remegve, szeretve: "Reggelente lelkesen mekegsz, nem sejted, tested beteg. Este nem lelem kelyhedet (sejt elem!), kezeltesd lelkedet Mencshelyen. Eredj, szerelmem, mentsd meg szertelen, esztelen, telhetetlen, verhetetlen, de nem menthetetlen enedet!" Help, Henceg! Met tegyek?! Decmerek

11639 2008.11.03. 13:45:48

1 alibi van? 2. ne keseredj el, decmerek, menj lelkesen el ferde szemekkel, fesd be szemed (de aztán gyere vissza)

13085 2008.11.03. 14:03:54

Fessem szemem?! Meztelen szeretem! Rendben, elmegyek, rendbe tetetem lelkemet, testemet... Egyveleg ellenszere merre teremhet?

11639 2008.11.03. 14:11:50

4: fessed kedved szerent. rejtett szegletekbe nem megyek. Mentem, s nem lett vele kedvem szebb...

13085 2008.11.03. 14:45:14

Ne szegletekbe menj! Nem lehet terjedelme, berekeszted ennen enedet! Kedved legyen szebb, erre emelem szeretett kelyhemet!

12296 2008.11.03. 14:47:07

Majd, ha magvad balga sarja faladat kaparva jajgatja: „mama, talpam alatt farkasalma –rakat –garmada paffan!” Ha labdacsa halma lappad, ajkam szava halkan csattan, a nagy haha halkabb, halld: „ hahhh!”

11812 2008.11.03. 14:56:10

vagy Éva nénit sétáltattam, vagy a lakásában tettem rendet, vagy melóztam, vagy ilyesmi

11639 2008.11.03. 14:57:30

az ilyesmi nagyon gyanús!

11639 2008.11.03. 14:58:34

6-ra megfegedem tenécsedet, menten meghelyelek

11639 2008.11.03. 15:00:08

7-re na ja

11812 2008.11.03. 15:50:07

vagy tudatmódósítva voltam éppen, semmi sem lehetetlen ebben az emeszpé világban.

11639 2008.11.03. 16:07:16

12-re amikor vége a mállasztásnak, jön bucosz-világ. akkor is kell ám alibi
süti beállítások módosítása