Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (25)

2008. szeptember 15. - henceg new era
Leverte a halnippet

Az előző rész tartalmából: Puci hazavetülése és Bebeton félreasztrálása izgatja a sajtóhiénákat. A fölség intézkedik, Pucosz menni Északi sarok, hozni haza legyetlen Kieza. Krisztinke varázsos banyának álcázva érkezik Kőbánya-Alsóra, s három méterről ugrik ámulata tárgyának nyakába. Szerelmetes vallomások hallatnak.


2008.09.15. „Ezt magának hoztam, drága, mondtam halkan óbégatva, s a csinos dobozkát átnyújtottam az átlényegült banyának. Krisztinke olvadni kezdett, s amikor elővette ajándékát, felsikkantott. De ez olyan velőtrázóan édes sikkantás volt, hogy a hintaló kínjában fölnyerített, s ijedtében rávizelt lakótelepi ingatlanom parafa-parkettájára. ’Ebben, drága vezírem, mondta szélesen hömpölyögve a nagyszobában, úgy fogok suhanni, mint a szél, s úgy lejtek majd, mint a buenos aries-i tangótáncosok. ’Jóvanna, mondtam finoman ordétozva, azé hoztam. És tanítni valóan hozzátettem: Vegyemá föl, drága, hadd lám, mennyire kongruens a cucc. Fűretlen, aki hamarost indul Csukcsföldre mindnyájunk Bebetonja után, búcsúzott, s viccből csomót kötött a hintaló farkára. Krisztinkének pedig odavetette, mit keringőzik a pacskerban, tudjaám, de mennyire tudjaám, hogy valaki fölnyomta a Bucifölség miatt. Krisztinke ekkor már a tűzvörös tutyikában kasztanyettált, atillája körbeszállt, s úgy pörgött, mint egy nagy tüzes orsó. És miközben visszaszisszent Fűretlennek, leverte a halnippet a kredenc polcáról.



Bebeton kétségbeesett táviratokat küld az Északi sarokról. Befogadta egy sámi törzs, a rózsaszín légycsapója miatt először földre szállt szellemnek vélték, aztán megállapodtak abban, hogy csak egy droid hordhat a negyvenfokos hidegben búvárszemüveget. „Fönség, gondolom, sejti, mily fájdalom számomra, hogy nincsenek legyek”, írta arcizom- és tudatmódosító tanárom, aki a roswelli asztrálkar meghúzása után északra vetült. Nem szeretném sürgetni fölséged, folytatta levelében, végül is el tudok lenni így, számkivetetten, gyökértelenül. Mégis számítok a jóindulatára, s arra, hogy kivisznek engem ebből a légytelen, fagyos lék-körből. Tudom, hogy a mállasztási kampányban elévülhetetlen érdemeim lesznek. Dr. Kieza, innen-onnan, de olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak lehet.


Krisztinke pörgött a vadiúj tutyikájában, s egy váratlan pillanatban tüzes csóvaként kirepült az ablakon. Leírt egy kört Kőbánya-Alsó vasúti megállóhely fölött, s lebegve nyilatkozott a Hír TV stábjának. Bérleményemből gyönyörködtem a csóva lengésén, s közben izgatottan, kívül-belül izzadt tenyérrel végigsimítottam a hintaló szőrös hátán. Mire a paci: ne tapizzam, ez családon belüli erőszak! A fölöttem lakó polgártársaknak se kellett több, lavórokon zörömböltek, teflonsütőket vertek össze. ’Éjfél után is zajongtok, büdösállatok? Ezt nem nyeljük le szó nélkül! Békésen visszakurjantottam: ’Széjjel, bolondok! Vagy dühöm töltöm rajtatok. Azt hallottam válaszul, hogy a szerelvény Monori Erdő és Ceglédbercel-Cserő megállóhelyeken nem áll meg.


Szógyártó üzenete várt még Krisztinke jelenése után: „Én voltam az, aki átkente a Pucit Bucira. Nagyon lenn voltam, unatkoztam kissé.”

Közli: NH

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr9911723867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12986 2008.09.15. 20:57:02

Húdejó, húdejó! És most nekiesek...

11639 2008.09.15. 21:11:10

tutyika, most csak annyit, hogy hálásan köszönöm neked a pacskert. Itt vagyok, ha posztvers íródna, a fekete zongoráról szólna, de persze vidám felhangokkal, mint a haláltánc. MInt a 2-es számú kórterem "táncosa" azon tűnődöm, milyen gyorsan el lehet jutni a szombati fűnyírástól ide. csocs mindenkinek, aki velem van, az újjászületésről később, kívánatra többet.

12986 2008.09.15. 21:12:54

Mostan zavarban vagyok. Virtuális zavarban. Benne van a tutyikám a Pucifölség naplójában... Jó ám! :)

12986 2008.09.15. 21:17:39

Épülj fel, és legközelebb vigyázz jobban magadra! Ölelés és én köszönöm, hogy halhatatlanná tetted. Nagyon.

12986 2008.09.15. 21:38:37

Ja, és ez a tangó... öröm nézni.

12862 2008.09.15. 21:38:57

Krisztinke méltatlan arra a lábbelire. Át kellene gondolni.

12911 2008.09.16. 14:59:43

megkerültem, henceg, KK-tól mindent tudok, csak hebegtem, úgy megijedtem. szíves engedelmeddel Berlinből visszajövet (péntek) meglátogatnálak. mélit kérek, lehet-e 6 Tutyi, fantasztikus, amit tettél, gratul,

12986 2008.09.17. 00:39:21

Henci, mindig visszajövök ám megnézni, csak nem vagy itt és így nem írom le, meg már különben is uncsi a piros cipőm - szürkeként nem lenne ilyen feltűnő az ittólálkodásom, igaz, akkor nem is kapná meg Krisztinke, ami piperita - 6 - szerint méltatlanság, és én nem merek piperitával vitázni, mert engem azért mégis büszkévé tesz - nem Krisztinke miatt, miattad, meg Pucifölség miatt ez a cipőkölcsönzés - közben meg aggódom is kicsit, mindamellett örülök is, és már rég megírtam volna blogban mindezt, de nagyon fáradt vagyok az iskolától, ahová nem is én járok, hanem kistutyi, nekem spanyolt kell tanulnom, és mindezt már megfogalmaztam ám, csak nyomi vagyok, de holnap... Képzeld, wvv meg írt nekem a puciklubból, - 7 - ahol csakis sört fogok inni a izéban, nehogy puhány úrikisasszonynak nézzenek, vagyis tutyinak írt, aki én vagyok, csak nem értem, mit csináltam fantasztikusul, meg félek, hogy nem is éntutyinak szólt, hátha van itt másik tutyi is, szóval erősödj meg és gyere magyarázz el nekem mindent, addig is visszajárva mint kísértetek üdvözöl a piros cipő, aki én.

11639 2008.09.20. 11:09:07

home, sweet home. megpróbálunk újult erővel. piperitának, asszem, igaza van, de dramaturgiailag próbálkoztunk. tutyi, a hűségriadóért köszönet,, sajnálom, hogy az esti versek hamar abbamaradtak. varlimont (akivel volt alkalmam személyesen is) arra gondolhatott, hogy ennyire kitartottál. mindent nem tok elmagyar, közel jártam a magasságokhoz és a mélységekhez, ami persze szétfeszíti ennek a lusta blognak a kereteit, méli tehát, ha lesz erő. a fénykardból maradt valami, próbálom továbbvinni a hiába valóságokat. Egy idézet magyarázat helyett: "... a tudás kardjával hasítsd szét a kétségeket, melyek tudatlanságból támadtak szívedben." Jó reggelt minden velem lévő agyarnak, esik az eső, a bárányok újra bégetnek a domboldalban, ha költő volnék, írnám, a boldogság becsókolt a hónam alá. Jövök teljes erőbedobással nemsoká. S noha nagy történeteket tudnék a neurológiáról, mégis hagyom a francba az egészet. sziasztok, nh

12986 2008.09.20. 13:26:00

Isten hozott!
süti beállítások módosítása