Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 69: zellen keze lába

2009. május 29. - henceg new era

Ne mozduljon, Fölség!, rikkantott rám Bebeton, s csapójával óvatosan araszolni kezdett. Négykézlábra ereszkedve közelítette meg a zakváriumot, megbújt mögötte, s a rózsaszín fegyvert, melytől egész Amerika rettegett, mikor ott jártunk, maga mellett lógatva figyelte az üveg szélén megülő döglegyet. A kora nyár csalhatatlan hírnökét, a rovarvilág gyanútlan képviselőjét.

A pálmafás poszter előterében húztam meg magam, csak arra ügyeltem, hogy a képen lévő kókuszdió nehogy fejemre hulljon - évek óta eleresztette a ragasztó az ágakat, egyszer még baleset lesz belőle.

Bebeton felsőteste megfeszült, kettőt perdült a levegőben, a hátsója kihegyesedett. Lehetett hallani a levegőben a csapó suhanását. A csattanás nyomán szökőár keletkezett a vízben, a cápanippek kétségbeesetten kapkodtak levegő után.

A légy viszont - mindkettőnk őszinte döbbenetére - tovaröppent, s megült a zablakpárkányon.

'Elhibázta, doki!, mondtam kevéske természetes kárörömmel a torkomban, s láttam Bebeton vérben forgó szemét, s hallottam, amint sziszegve monologizál. 'Nem vagyoka régi, erőm elhágy, figyelmem lanyhul, nem lesz ennek jó vége.

Node, doktor, mondtam, s rögtön figyelmeztettem is magam, semmi node!, csakis ellenfeleinket hibáztathatjuk minden ballépésünkért.

Tudom, Fölség, mondta dr. Kieza, mégis valahogy most úgy érzem, ezt a legyet én hibáztam el.

'Téved, doktor, súgtam halkan, velőt rázva, épp csak annyira, hogy a mikiegeres bögre arrább mozduljon a stelázsi tetején. Nem hibázta el! A zellen keze ide is betette a lábát! Valaki, meg nem mondanám, hogy ki, de biztos, hogy nem mi, megsúgta a légynek, hogy sújtani készülünk, s odébb hessentette a szárnyast. Ezt, ha újra korrmányra kerülünk, ki kell majd vizsgáltatni, s az agyar nemzet csapása elleni tudatos ellenszegülésért az illetőt áristomba köll csukatni.

'Jól van, Fölség, elment, hát elment, mondta rezignáltan Bebeton, lesz majd másik, azt már lecsapjuk, mint a taxiórát.

'Nem addiga, kurjantottam némán, ezt a zegész mahinácot vissza kell csinálni. Ha mi jövünk, úgy intézzük, hogy kimondjuk: a légy le lett csapva, slussz. Hiábahogy másként történtek itta dolgok. Tudja má, hogy mire gondolok?

Soha nem láttam Bebetont ilyen gondterheltnek. Csalódás volt számára a mellécsapás, s bólintott ugyan, mikor beígértem a csorba kiköszörülését, de tudta, ez azt jelenti, eljön az idő, mikor a  történelem jótékony meghamisítására is vállalkoznunk kell. Csak és kizárólag az agyarság fennmaradása érdekében. Minden önös cél és szándék sziggorú mellőzésével!

'Ez magától - azaz Öntől - értetődő, mondta Bebeton, s csapójával az ablakhoz ballagott.

összpuci itt, oszt jó napot

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr1211724047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11812 2009.05.29. 13:19:54

Meddig lesz nálam a légy, meg a balalajka, és az utolsópillanatban találtunk neked egy halnippet. Igaz kicsike, de a mienk, agyar halnipp!

11639 2009.05.29. 13:35:55

Nagyon khérlek, vigyázz rá, Halnippet is, te jó ég! Kösssszönöm!

13118 2009.05.29. 13:41:35

csak is a fennmaradása érdekében..:)))

11639 2009.05.29. 16:30:22

a fennmaradás fontos.

13085 2009.05.29. 17:01:03

Közeledik a "légy-szezon", ideje szót emelnem a rohamosan fogyatkozó "légy társadalom" nevében. "Nekem is ízlik a tánc, a dal, a méz/Míg le nem üt egy vaksi kéz." (W.B.) Remélem, sok-sok mellécsapás lesz Bebeton és társai sorsa, majd a csalódástól, a kínzó kudarctól legyengülve, megszégyenülve végül megsemmisülve, mi legyek, túléljük őket.

11812 2009.05.29. 18:45:54

addig is légy résen!

11639 2009.05.29. 22:43:23

5-re Azon leszünk, hogy mellécsapjanak. 6-ra no pasarán!

12986 2009.05.30. 09:40:35

(Megvanmé gaza bögre? :))) Zannyukat ezeknek, hát mi lesz azzal, hogy Léééégy a zenyém... lálálá

henceg new era 2016.11.24. 23:37:05

Kedves vándor, ki a nolblogról kimenekített Puci titkos naplójának szövegébe akadsz, vidd hírül a rómaiaknak, hogy megtettük, amit megkövetelt a haza. Aztán fogd magad, és te is menj haza békével. Üdv: RL
süti beállítások módosítása