Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (16)

2008. augusztus 08. - henceg new era
Miért nincs szív a budiajtón?

2008. 08. 08. „Elmentünk a Salamanca Sax Warrior koncertre, bár ne tettük volna. Pedig először nagyon belelkesedtünk, mert kiderült, hogy Gabo Salamanca magyar származású, pompás szaxofontehetség, egy kiflicsücsök miatt kellett elhagynia Agyarországot. Az ávéhá úgy intézte, hogy a tecsóban vagy a madaras tecsóban rajtakapják, és rásüssék a bélyeget, hogy csórni akart. Meghurcolták, pedig már akkor megkereste Charlie Parker egyik unokája azzal, hogy neki adná „Bird” tatája kedvenc szaxiját. Salamanca visszautasította az ajánlatot. Úgy döntött, inkább tanul, s világ körüli útra indul. Beállt egy híres japán szólista zenekarába. Vele lépett most föl a zene amerikai fellegvárában.


Andalítóan szép koncert volt, le voltam nyűgözve a mély zenei tudás hallatán. Bebeton is felhőtlenül könnyed volt, kezdtünk New York-i módra lelazulni. Nem tudhattuk, hogy bonyodalmak sora vár ránk. A koncert szünetében beugrottunk a büfébe, s úgy döntöttünk, a gyíkhúst, melyen napok óta élünk, felturbózzuk egy tipikus amerikai pitével. Kinéztem magamnak egy meggyest, fehér porcukor csillámlott a tetején. Összefutott a nyál a számban. Amikor magam elé vettem, jóízűen bele akartam harapni, de tudatmódosító tanárom rám ordított: ’Ácsibácsi! Szar van a palacsintában! És a búvárszemüveget magára öltve elkezdte vizsgálni a meggyes pitét. ’Húzódjon hátrébb, Pucifölség, súgta, s szemével harántirányban élesen rám pillantott. ’Pöttyeket látok, gyanús veres pöttyeket a cukorpor alatti rétegben. ’Demia?, kérdeztem csöndben üvöltve, s az idegesség miatt átszakítottam hintalovam dobhártyáját. ’Légyölő galóca, felelte Bebeton, s óvatosan előhúzta szmokingja zsebéből rózsaszínű strandpapucsát. Aztán mindenki arra lett figyelmes, hogy lesújt a meggyespitére. Repkedtek a levegőben a meggyszilánkok, a Madison első emeletét vastagon belepte a hófehér porcukor. ’Mivammá?, tudakoltam nyugodtan remegő hangon. ’Ha légyölő, akkor itt légynek is lenni köllött, mondta jelentőségteljes, ám kissé zavart tekintettel a doki, s javasolta, tűnjünk el, elege van a szaxafonolásból. ’Jóvanna, nyugtatgattam teli torokból ordítva, s mérgemben megettem a japán zenei zseni egyik hangszerét.


Külvárosi bérleményünkben ért bennünket az igazi meglepetés. A Wada (Nemzetközi Doppingellenes Ügynökség) munkatársai vártak bennünket, s noha tiltakoztam, de mintát vettek a Különleges Vagdalthús konzervből, melyet napok óta fogyasztunk hűséges Bebetonommal. ’Mr. Puci, közölték kimérten, tudomásunk szerint ön indul az olimpián; ügynökségünk a gyíkhús-konzervet is fölvette a tiltott ajzószerek listájára. ’Semmi gond, feleltem halálnyugodtan remegve, s már indultam is a folyosó végére, hogy a Mr. Robinsonnal közösen használt toaletben eleget tegyek a wadások felszólításának. Az ellenőröket végül alaposan megleptem azzal, hogy a mintát egy 3 gallonos (10,1 liter) tűzoltóvödörben nyújtottam át, s búcsúzóul azt mondtam barátságosan sziszegve: ’Használják egészséggel!

Az esti órákban Bebetonnal filozofáltunk. ’Mi lehet az oka annak, intéztem hozzá a kérdések kérdését, hogy Amerikában nincs szív alakú szellőzőnyílás a budiajtókon?”

Közli: NH

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr8111723831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11639 2008.08.08. 20:24:46

Döbbenetes, de a 13-as bejegyzésben megfogalmazott őrület Olaszországban meg is valósult! http://nol.hu/cikk/502657/

12986 2008.08.09. 16:27:18

Pontosan azér nincs, mert az amik mindig eszik a báránysült. Namármost. A bárányok hallgatnak. Minek tehát rés, ha úgysem kiabál ki senki? Azér.

12595 2008.08.09. 23:51:45

:)) F-14-es szaxi volt?

11639 2008.08.11. 00:29:08

közelebb reTRo, gyere közelebb

11639 2008.08.11. 00:30:50

értem, tutyika, kicsit lemaradtam a vágyódásaidról, de kishencegekkel voltam a hétvégén, a legkisebbet épp körösztöltük, nagy volt a happy errefele csocs

12986 2008.08.12. 21:58:43

Nem szemrehánytam. Észrevételeztem. :)

11639 2008.08.14. 22:13:52

tutyik, ha te valamit szemre vételezel, az nekem nagy boldogság, csocs
süti beállítások módosítása