Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 88: kíméletes inaszaka

2009. október 27. - henceg new era

 

No hogy a Fűretlen is visszakerült, ni - sikkantottam alig hallhatóan, s láto mám, hogy a colos heverőzik, s horkol, minta rosseb. 

- Jó áma a Sasszem szundipora - morgandírozott a medve, s vakarni kezdte a büdös bundát. - Nem is volt olyan rossz, mikor bevittek hozzá. 

- Nonémá, hát máshol is jó, nemcsak itt? - üvöltőztem fölszabadultan, de persze kellő óvatossággal. S arra kértem a royáltalanított Mábocsot, meséljen már valamit az Asszemmel történt találkozásról. 

- Hát, először is hellyel kínált - mondta a medve, s a bundájából elővadászott lapostetveket számolgatta. - Aztán megkínált azzal a... hogy is mondjam csak...na, hát azzal a finom... nem tudom, mondjam-e...

- Mit illedelmeskedsz itt, a fene a bendődet - mondtam joliválisan, s arcizmaimra, miként Bebeton doktortól tanultam, kenceszerű vigyort maszkéroztam. - Nem is a bendődet; a bundádat! No, mi van? Mivel kínált eza zátkozott - szisszentettem, s itt láttam felvillanni a ledet a zakvárjumban, melyből tudtam, újra itt vana füle, hallgatózik. - Mi mindenről menta trécs, drága barátom? - kérdeztem, s a hantalovat árnyékolás céljából ráterítettem a vízre. - Bőgj nyugodtan, medveállat! Halljam, mitől volt neked olyan jó!

- Azoktól a kicsikéktől! 

- Miféle kicsikéktől? 

- Amik úgy kibújtak. 

- No né, medve! - kurjantottam szinte némán. - Mindig tudtam, hogy szure... na.... szovjer... ó, a fene egye, itt volta nyelven... szovare...

- Őszinte... független? Erre gondolsz? 

- Hogy én mire gondolok, francos brummancs, bízd rám! 

- Jóvanna - felelte a medve, s kibőgte végre, hogy Asszem megetette. Kibújókkal. Attól lett olyan fergeteges a kedve.

- Nem is tudtam, hogya medve szereti a gombát - jegyeztem meg halkan ordítva, s Mábocs elé toltam a szivaros dobozt, melyben jóféle Romeo y Julieta lakozott. - Lásd-e, nálam is megvan aza luxus, amire vágysz, büdös medve! Ha osztán kibírod türelemmel a trónolást újra, lesz lazac meg méz is annyi, hogy nem látszol ki belőle. 

- Igen, igen - mondta a medve, s füstfelhőbe burkolózott. - De a jókedv, az is fontos. 

- Miért? Itt ezzel mi hibázik?

- Lehetek őszinte?

- Na né, el is várom tőled!

- Itt mindenki mindig be van szarva, aza baj. Teli vana levegő fesszel. Mert mindenki görcsöl. 

- Fáj ez nékem, Mábocs - feleltem könnyeket csalva retinámra -, mieza görcs, honnan veszed?

- Asszemnél nincs görcs, vicsorgás és feszkó. Könnyű, puha, bársonyos a helyzet. Le lehet lazulni. Itt mindenki azt lesi, mit akarsz. Ugrásra készen kell állni, az összes fullajtár inaszakadtáig küzd. Mert senki se biztos abban, mi lesz vele holnap...

- Persze! - üvöltöttem oly halkan, hogy a halak ijedtükben nekiszorultak a zakvárjum falának. - Ismerem ezt, medve! Eza zörökös elégedetlenkedés! Aztán ha eljön a pillanat, és miért is ne jönne el, mindjárt tartod a mancsod te is. 

- Mi más értelme van... - mondta a medve, s viccesen pofája szegletébe dugta a Rómeó és Juliettát. 

- Mihinenek? - ordétoztam, s ököllel vertema vizet. 

- ...melletted maradni. Te kérted, hogy brummogjak világosan. 

- Igen, igen - kapkodtam a levegőt -, de lehetne kicsit kíméletesebben is. 

- Mi van, ha nem vagyok erre hajlandó?

- Várj - mondtam szikáran, mert kezdett beállni nálam a szájzár. - Szóólj... neki...

- Kinek, Pucifölség? - nézett rám vigyorogva a szivarozó medve.

- Háta Bebetonnak... nála vana szájzár kulcsa...

Arra emlékszem még, hogy bezárt szájjal fekszem a pálmafa tövében, Mábocs felrázza Fűretlent, kártyát vesz elő, oszt, s a térdét csapkodja, mert rögtön huszonegye van. 

Azt álmodtam, halvány köd szitál, s a szikla, melyen állok, piroslik a vérsugártól.

összpuci itt les, alig várja, hogy minden sorát megértsd, s ha kedved van, félremagyarázd - Tizenegynéhány éven felülieknek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr4411724105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

15138 2009.10.27. 22:10:28

Elmúlt a mellékhatás..megnyugodtam : :))

11639 2009.10.27. 22:19:51

kicsit komolyan veszek valamit, s máris felsülök vele - ezt ismerem régről :-))

11812 2009.10.27. 23:15:27

Hát azér mostanmár tudom, hogy igazad van, ennek dögnek mennie kell, ez a mábocs egy teljesen megbízhatatlan, kártyás, öööööööööööööö szédelgő

11639 2009.10.27. 23:19:51

na tessék! most én akarok neki megkegyelmezni (számítva a Mábocs Szakszervezeti Szövetség várható lépéseire), és erre itt van a nyiffantásra vonatkozó sejtelmes célzás. Nem tudok már magunkon elmenni!

11229 2009.10.28. 08:36:00

off henci, ezt láttad? http://zsolt.nolblog.hu/archives/2009/10/26/Halnipp/

34417 2009.10.28. 09:19:13

méghogy fesz van a légben! mijeza mábocs, légvezeték?

11639 2009.10.28. 10:35:10

5-re, hajjaj, mecsoda nipp!! 6-ra Mábocs a függetlenség és a nyalásellenesség szimóbelluma, sose úgy és sose akkor cselezik, amikor azt várni lehet tőle

13118 2009.10.28. 18:08:40

e za zálom szerencsét jelent. most vegyen egy lottót.

11639 2009.10.28. 20:05:18

Szerencsét? Hinnye, ha ezt Petőfi Sándor tudná! Merthogy tőle loptam az utolsó sort, majdnem teljes egészében - ilyen lopós vagyo kám :-))
süti beállítások módosítása