Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 105: ezasz tána

2010. február 25. - henceg new era

Megvahan! - kiáltottam néma csöndben, s egy szemvillanás alatt a pálmafás poszter alatt találtam magam, hogy összegyűlt fullajtáraimnak buzdító szózatot adja kelő. Előzőleg leemeltem a kredenc tetejéről egy pompás üvegcsét; bámulta Pufóka, Bebeton, Szógyártó és a zidőközben előkeveredett Fűretlen, Répás és Derogál is. Mert amikor valami megvan, tom régről, mindjárt sokkal egyszerűbb őket megtalálni.

'A győzelemre teccik gondolni, Fölség, az van meg? - kérdezte hunyorogva Fűretlen, s éppen tapsolni készült, mikor Bebeton leintette.

'Várjon má, a győzelem, ha nem tévedek, olyasvalami, melynek bejelentése csak és kizárólag a Fölségre korlátozódik.

'Ugyan, ne legyen már ennyire szőrös szívű, dokker - jegyeztem meg enyhülten, s hozzátettem, természetesen ez szóról szóra igaz, ha valaki úgy gondolná, hogy elémvág, annak 1. műanyagfésűvel szedem kia hangszálait, 2. azt a pillanatot is elátkozza, amikor először szagolt be lakótelepi bérleményembe.

'Apropó szag - álltam meg egy pillanatra, s az üvegcsét közszemlére tettem. Körülgyűltek hű fullajtáraim, leesett az álluk - Derogálé nagy csörrenéssel hullott a padlóra, úgy kellett összekaparni.

'Mieza rejtélyes lila lötty az alján, Uram? - kérdezte dr. Kieza Bebeton, s szemlátomást meglepődött azon, hogy őt sem avattam be a nagy titokba.

'Löttynek nem nevezném - feleltem méltóságot magamra erőltetve. - Csodaszer ez, titkos fegyver. A zemeszpék elleni végső csata legfontosabb eszköze. Sartégiám sine... na...mi is jön ezután...qua...nem, nem, az elébb még itt volt a nyelvemen...

'Nénje? - próbálkozott Fűretlen, s mikor fejére néztem, rögtön eszembe jutott: nonja. Sine qua non!

'Oly anyag ez, barátaim, hogy rögtön a zemeszpék szaglórendszerét zavarja össze, fékezi a tájékozódást, s meghátrálásra készteti a legbátrabb harcosokat is. Titkos receptúra alapján, Asszem Sasszem megtévesztésével készült, ketten tudtunk róla, de megnyugtatásul közlöm, egyedül maradtam.

'Node Fölség - kezdte volna Répás a mondókáját, ám én az ismert módon alig hallhatóan felordítottam ("Sehemmi nohode!"), majd a váratlan pillanatban résnyire nyitottam az üvegcse kupakját, s a kiáramló anyagot Répás orrára hintettem. Eza máskor oly karakán fullajtár, kiről aza hír járja, hogy szemtelensége miatt a piaci légy előre köszön neki, egy szempillantás alatt megjuhászodott, s úgy vágódott el a parketten, hogy szóltam Derogálnak, lehet fölmosni. Répást a fal mellé támasztottuk, s figyeltük a hatást. Herélt hangon énekelt, s a dalból azt vettem ki, engem dicsőít.

'Ezasz tána zanyag, Fölség - hüledezett Szógyártó, ki sok csodát látott már házam táján - bizalmasan szokta súgni, általában tőlem -, de most azért nem tud megmoccanni, mert a földbe gyökerezett a lába; kérdi is, nagy tisztelettel, nem lesz-e gond ez az alattunk lévő nyolcadik emeleten, hová a hajszálgyökerek hamarosan le fognak hatolni. Megnyugtattam, az az emelet is a miénk, csak nyugodtan eresztgessen.

'Miből va nez valójában? - tette föla kérdést dr. Kieza, s egészen közelről vizsgálta Répás keresztbe állt szembogarait.

'Itt van a titok, ni! - rikkantottam bölcs visszafogottsággal, s a sárga gunyicsizmát, melyet eddig rejtve tartottam, díszhelyre tettem a zasztalra. Mikor a zakvárjum ikercápái meglátták, ijedten ugratóztak bea mosogatóba.

'Ennek illatanyagát sikerült fermentálnunk - jelentettem be méltóságteljesen. - Hallatlan teljesítmény, s a hadtörténelem új távlatait nyitja meg. Támadtak már kézifegyverekkel, mentek rá az ellenségre lóval, lőttek ratákkal a levegőből, Sztalin-gyertyákkal sivákoltak az égen - de olyan még nem volt, hogy valaki lábszaggal verte volna széta zellent. Barátaim! Közelg a győzelmi mámor napja! Fusson, meneküljön előlünk, akinek orra van!

összpuci itt illatozódik

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr9211724161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2010.02.25. 21:53:11

rommel jobban ír ... érthetően, velősen. ha már 5 órája olvasható, talán vezérbejegyzésben volna helye. no meg a népszabadság vélemény rovatába....

13709 2010.02.25. 22:01:20

hiába no... én már régen tudom, hogy egy varázslatos illat csodafegyver...lehet...a maga idejében... Örvendek, hogy ebben (is) megerősitettél kedves Henci :))) meg abban is, hogy mindig jól járok, ha benézek ide :)) üdv

11639 2010.02.25. 22:16:23

1-re láttam, kommenteltem is a büdösparasztot 2-re De kedves Valéria, meg tetszett nézni rendesen azta züveget? ...

12318 2010.02.25. 22:44:52

Szóval ezért kellett a Vörös Moszkva... :))

14742 2010.02.26. 06:22:00

Ez aztán a tehetség! Előbb kér egy kiürült Krasznaja Moszkvás üveget, majd emlékeiből hozzávarázsolja az "illatot". Díjazom!!!

11229 2010.02.26. 08:09:01

magyar csodafegyver:D

11639 2010.02.26. 11:35:38

Vörös Moszkva ügyben: folyik az árverés, lassan tízezret ér egy üveg bontatlan (ez valahogy elkerülte a II. Ukrán Front közkatonáinak figyelmét, nem itták meg, máig rejtély számomra). De még így is megéri a hülyének is! Egy üveg Krasznaja Moszkva kölni! melyben benne vana zegész XX. század!

11639 2010.02.26. 15:20:57

(off: hopp, beestek a hencegblogba az első dél-amerikai látogatók, régóta vártam őket, külön üdvözlet mind a kettőnek! kedveznék nekik egy latin tematikával, a kamu-Esterházy könyvről írott díjnyertes recenzióval, íme: http://nagyhenceg.nolblog.hu/archives/2009/02/21/Esterhazy_mellelovese/)

70798 2010.02.26. 23:41:55

fermentált zillatanyag:))) hiába no! ez ,ár a XXI. század:)))
süti beállítások módosítása