Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

A Fidesz egy hónap alatt leküzdötte az államcsődöt

2010. július 16. - henceg new era

Magyarország túl van az akut pénzügyi válságon, az államcsőd veszélyén - közölte Martonyi János a Magyar Európai Üzleti Tanács (HEBC) idei éves országjelentésének ismertetésekor csütörtökön. A külügyminiszter úgy fogalmazott, hogy az államcsőd veszélyét "kissé eltúloztuk".

Ez örvendetes.

Az államháztartás rosszabb helyzetben van, mint azt az előző kormány állította - jelentette ki június 3-án Varga Mihály, a Fidesz tényfeltáró bizottságának elnöke. Kósa Lajos egy konferencián azt mondta: kevés az esélyünk az államcsőd elkerülésére.

Kósa Lajos szerint a (június 3-i) helyzet annyira súlyos, hogy a jelenlegi cél a közvetlen államcsőd elkerülése, és "a krízis időszakára" egy átmeneti, legfeljebb két évre szóló forgatókönyvet kell megalkotni. A Fidesz ügyvezető alelnöke a Napi Gazdaság debreceni kkv-fejlesztési konferenciáján úgy fogalmazott: "A kényszerhelyzet miatt bizonyos gazdasági alkotmányossági szabályok felfüggesztésére is sor kerülhet átmenetileg". A napi.hu tudósítása szerint Debrecen polgármestere a tanácskozáson azt mondta: úgy tűnik az átadás-átvétel alapján, hogy a közvetlen államcsőd elkerülése a cél jelenleg, "szűk esélyünk van arra, hogy elkerüljük Görögország helyzetét, a helyzet ugyanis sokkal rosszabb, mint hittük".

A június 3-i államcsőd-közeli helyzet és július 15-e között (amikor Martonyi szerint elhárult a veszély) 42 nap telt el. Nem két hét ugyan (ennyi idő alatt tették rendbe a közbiztonságot), de ne legyünk telhetetlenek. Június 29-én már lehetett sejteni, hogy kilábalunk, mert ekkor a hónap elején szintén államcsődöt vizionáló Szijjártó Péter azt nyilatkozta, hogy "a nemzet kétharmados győzelme után alig három hét telt el, és máris Európa élvonalába jutottunk".

A Fidesz valóban tele van pénzügyi zsenikkel. Az, hogy az új budapesti rendőrfőkapitány édesanyja a Fidesz gazdasági vezetője, csak arra jó, hogy hangulatot keltsünk az új kormány teljesen átgondolt kinevezési gyakorlata ellen. És uszítsunk a forradalom ellen.

A NENYI-vel dúsított NEP (Novaja Ekonomicseszkaja Politika) a jelek szerint beválik, tovább rohanunk a forradalom farvizén (képzavar tőlem - NH). Ha öt hét elegendő volt ahhoz, hogy elhárítsák az államcsőd veszélyét, további csodák várhatók.

Szerintem szeptemberre eurónk is lesz.  

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr7711724203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

44711 2010.07.16. 10:27:35

Kedves Nagyhenceg ! Ez jó ! Nagyon tetszik !Pontosan ez történt. Üdv:CL................

13118 2010.07.16. 10:35:47

a közbiztonsági két hét viszont már letelelt. talán emiatt robbant újpesten két kézigránát(?) is.

157618 2010.07.16. 10:40:25

Igen, ismét éllovasok lettünk! Áldassék érte Orbán neve!

11639 2010.07.16. 10:50:45

1-re kösz, cuba, látom, te is az optimisták közé tartozol 2-re, hmmm, ezzel az újpesti robbantással kicsit megzavartál! 3-ra nemválaszolok, áldassék.

13118 2010.07.16. 10:55:42

persze megzavartalak, ha LETELT helyett letelelt-et írok. :))))

170047 2010.07.16. 11:06:59

"Kósa Lajos szerint a (június 3-i) helyzet annyira súlyos, hogy a jelenlegi cél a közvetlen államcsőd elkerülése, és "a krízis időszakára" egy átmeneti, legfeljebb két évre szóló forgatókönyvet kell megalkotni. " Bizony, bizony... Meg is alkották: így lett 200 milliárdos bankadó. "Az államháztartás rosszabb helyzetben van, mint azt az előző kormány állította - jelentette ki június 3-án Varga Mihály, a Fidesz tényfeltáró bizottságának elnöke." Ez is pontos fogalmazás. A májusi hiány az éves "tervezettnek" a 85-%-a... A június végi meg egyenesen 120%-a. Ahogy az sejthető volt- papíron a bevételek felültervezték- a kiadásokat meg mesterségesen visszafogták, mindent a következő kormány nyakába zudítva.

11639 2010.07.16. 11:18:21

6-ra, mundzuk, szegény következő kormányok, annyira sajnálom őket. A nyolc év gonoszság, ugye. Ha tudták, hogy annyira rossz a helyzet, minek gebeszkedtek érte? Miért vettek ekkora terhet a nyakukba? Mennyivel jobb volt ellenzékben!

45691 2010.07.16. 11:25:37

Kissé zavaró,hogy a Fidesz nagyobbakat hazudik,mint eddig bárki tette kormányon. A hazugságokhoz az állam pénzügyeit illetően már hozzászokhatott az a közönség,amely veszi a fáradtságot,és ellenőriz számokat. No,de ekkorákat hazudni ?

123590 2010.07.16. 11:40:25

Egy szóval nem mondta, hogy ez csak a Fidesznek köszönhető. Van még mit tanulnod a cinizmusról.

110583 2010.07.16. 11:42:52

Szíjjártó úr! Vajon mit szólna hozzá, ha ezt a gazdasági vezető cégek egyszerűen a sajtó által kiemelt hülyeségnek nyilvánítanák, mert hisz itt ebben az országban bármely párt vezető szakemberéének nem szabad hinni.

28300 2010.07.16. 11:43:33

Pintért igazolják az UJPEST-i robbantások. Kidobták a gránátokat többé azokra már semmi szükség.aaahelyreállt a rend!!!!!!.A nép kivánatosan "együttmüködik" mint egy mercédesz motor !!!!-mert ha nem akkor lesz itt polgári demokratikus szigor !!!!!

13003 2010.07.16. 11:47:28

Ennyi eredmény, ilyen rövid idő alatt! Mi lesz még itt egy 1/4, hogy ne is mondjam 1/2 év után! Az USA hozzánk fog jönni irígykedni!

59840 2010.07.16. 11:48:21

Nenyi-Zsenyi!! Hát minkettőnek 56-os IQ-t!! J.L.

114634 2010.07.16. 12:08:38

Ez aztán nem semmi! Tapsoljuk meg Őket! Ilyen rövid idő alatt ekkora teljesítményt!! Szerintem erre a fidessen kívül senki nem lett volna képes!! Holnaptól a MR1-en kőtelező lesz bemondani,ki hány munkaegységet teljesített előző nap,kezdve a felcsútigéniusz dicsőítésével!! Sőt! Havi bontásban a NENYI mellé is kötelező lesz kifüggeszteni!! A jelenlegi kormány legalább 5-6-ot teljesített!! BRAVÓÓÓÓÓÓ!!!!

34461 2010.07.16. 12:12:34

8. KériSzépen 2010. 07. 16. 11:25 "Kissé zavaró,hogy a Fidesz nagyobbakat hazudik,mint eddig bárki tette kormányon." Az igazmondás pápai világbajnokát nem kellene diszkvalifikálnod. Már csak az objektív igazság kedvéért sem. Én tudom, hogy nagyon nem szereted őt, de tedd félre részrehajló elfogultságodat. Aki verhetetlen, az verhetetlen.

15138 2010.07.16. 12:17:16

Tegnap azt olvastam, hogy a világ legrosszabb valutája a forint a második negyedévben. Ettől még mehet nekünk jól...

16217 2010.07.16. 12:19:34

"11. besenyő 2010. 07. 16. 11:43 Pintért igazolják az UJPEST-i robbantások. Kidobták a gránátokat többé azokra már semmi szükség.aaahelyreállt a rend!!!!!!." Na ja, de mért kellett előtte kibiztosítani... :)

168609 2010.07.16. 12:21:05

"Szerintem szeptemberre eurónk is lesz."zárul a szösszenet. Aranyos,hogy "Mundzuk" barátunk ezt is véresen komolyan veszi.Ezért a zárósort folytatom azzal,hogy októberre Mo nagyhercegség lesz ami előszobája a királyságnak,ahogy az Euro bevezetésnek az ERM II. Kedves "nagyherceg",mivel jó az írás-remélem te leszel a Nagyherceg!

157611 2010.07.16. 12:30:20

nablaquadrat Azért annál nagyobb hazugságot keresve se találni, mint: "én még sosem hazudtam". Persze, tudom jól, a Vezénylő ábornok, a Kárpátok legújabb Géniusza mindezt okkal mondta és ennek van ám másodlagos jelentése is, amelyet ha valaki nem ért az: komcsi, hazaáruló - hasonló jelzők szabadon választhatóak.

16217 2010.07.16. 12:31:32

6. Mundzuk 2010. 07. 16. 11:06 "Az államháztartás rosszabb helyzetben van, mint azt az előző kormány állította - jelentette ki június 3-án Varga Mihály, a Fidesz tényfeltáró bizottságának elnöke." Ez is pontos fogalmazás. A májusi hiány az éves "tervezettnek" a 85-%-a... A június végi meg egyenesen 120%-a." Kocsobur fiam, június 3-án Varga már látta a június végi hiányadatot? Akkor egy látnok. Egyébként rossz látnok, mert április 20-án még azt bírta látni, hogy május közepére eléri a hiány az egész éves szintet. Ehhez képest 15%-kal beljebb voltak... (A különbözetet, lécci, utald a számlámra. Köszike!) http://www.mno.hu/portal/708443 Csak neked, csak itt, csak most megsúgom: 2002-ben május végére a hiány az éves hiány 81%-a volt... http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/200206044093.html Egyébként ez a 2002-es cikk tanulságos a tekintetben is, mi történt 2002. áprilisa és májusa környékén a költségvetéssel és ki és mit hagyott a követlező kormányra...

59840 2010.07.16. 12:33:18

Martonyi egy kommunikátor"zsidó.Bolsevik,Kommunista" Orbán nagyapja!! Hát ezeket elhiszitek tényleg buták vagytok!! J.L.

157611 2010.07.16. 12:36:26

Két hét alatt rendbe tették a közbiztonságot, néhány hét után csődközelből éllovasok lettünk. Pár hónap és nem kell aggódniuk a devizahiteleseknek, a munkanélkülieknek, mert alanyi jogon (narancs kitűzővel a szív fölött.......is) jár majd havi apanázs, melynek összege az adott évvel egyezik meg - természetesen euróban! (Tehát idén mindenki havi 2010 eurót kap. Bár jelen esetben nem kizárt, hogy kivételesen a Gergely naptár helyett a zsidó naptárat veszik alapul, így 5770, míg szeptembertől 5771 euró dukálhat.) Jó-jó, tudom ebből csak szűkösen lehet megélni, de pár hónap után ez is kiváló teljesítmény. Jövőre már lakásokat osztanak.

53717 2010.07.16. 12:39:36

6. Mundzuk 2010. 07. 16. 11:06 Hmmm. Az a néhány milliárd, amit a 2 szerencsétlen "beszóló" okozott az államháztartásnak és az ország hitelének, az persze smafu. Talán még soha nem érte ennyi kritika szinte minden fronton az Orbán kormányt, mint manapság. Az országot "leárazták", és nagyon nehéz lesz a Bajnaiék által "megtermelt" bizalmat visszaszerezni! Kész botrány ami itt folyik! Mi kell ahhoz, hogy legalább összevond a szemöldököd!? Kíváncsi lennék, mi az a pont, amikor legalább azt mondod, ejnye, ezt nem kellett volna?!

115641 2010.07.16. 12:39:52

Remek írás, jól szórakoztam. Várjuk a további fidesz-csodákat. FELHÍVÁS: Nem tudna valaki véletlen szerezni nekem egy eredeti és autogrammal ellátott NENYI-t? (azt kellene ráírni, hogy "Pistinek, 35. születésnapjára, sok szeretettel..." B-)

34461 2010.07.16. 12:40:47

@ 19. schola 2010. 07. 16. 12:30 "Azért annál nagyobb hazugságot keresve se találni, mint: "én még sosem hazudtam". Szerintem legfeljebb holtversenyről lehet szó.

164656 2010.07.16. 12:44:39

"(amikor Martonyi szerint elhárult a veszély)" Majd jön Szíjjártó és ezt is jól megcáfolja! Hogy azt nem is úgy gondolta Martonyi.... Szegényt már annyira sajnálom. Ő az ügyeletes paprikajancsi a fidesz nagy gépezetében, akire lehet szórni az átkokat, miazmást....

45568 2010.07.16. 12:50:24

Mi ez? Egy maszopdrollkocsma? Tényleg lesz ősszel újabb csoda: az MSZP 10% alá kerül. Mivel amúgy is feleződik a lehetséges képviselők száma, plusz még innét annak az ötöde kerül be, lesz majd itt sírás-rívás: képzeljétek el a jövőben kb. csak minden tízedik mszpés megélhetési politikus tömi a zsebét az én adómból. 20 évvel a rendszerváltás után végre: köszönöm történelem ura! Ja, és gondolom, még 40 embert leépítenek a Népszabadságnál, mert a kutya sem kíváncsi a tutyimutyi mutyizókra.

23382 2010.07.16. 12:52:39

Jó a cikk, sajnos .A fidesz minden híre igaz, mint a viktor vagyonbevallása .http://www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_kpv.kepv_lis?p_ckl=38 Ugye milyen türelmes a papír

164656 2010.07.16. 12:54:46

26. lenoardo999 2010. 07. 16. 12:50 Látom Neked is csak vörös és narancsszínű a világ! Pedig a szivárvány is több színű. Mint mi.

16217 2010.07.16. 12:58:11

6-ra Mundzuk "Az államháztartás rosszabb helyzetben van, mint azt az előző kormány állította - jelentette ki június 3-án Varga Mihály, a Fidesz tényfeltáró bizottságának elnöke." Ez is pontos fogalmazás. A májusi hiány az éves "tervezettnek" a 85-%-a... A június végi meg egyenesen 120%-a." Értem, kocsobu-r fiam, csak akkor ezt magyarázd meg, lécci: http://www.mno.hu/portal/708443 Varga "(Rövid)Látnok" Mihály akkor május közepére már a hiány 100%-át várta. Ehhez képest 15%-kal beljebb voltak ( különbözetet, lécci, utaltasd át a számlámra. Köszike!) Persze, az is érdekelne, hogy a fentiekhez képest ki és hogyan bírta összehozni a 85 és a 120% közötti rést. Csak nem Kósa és Szíjjártó urak? Vagy ezt is a cúnya Gyúrcsány? És egy kis történelem csak neked, csak most, csak itt: http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/200206044093.html 2002. májusában a hiány 81%-volt. a cikkben érdekes dolgokat lehet még olvasni a 2002. április-májusi folyamatokról is.

16217 2010.07.16. 13:00:56

6-ra Mundzuk "Az államháztartás rosszabb helyzetben van, mint azt az előző kormány állította - jelentette ki június 3-án Varga Mihály, a Fidesz tényfeltáró bizottságának elnöke." Ez is pontos fogalmazás. A májusi hiány az éves "tervezettnek" a 85-%-a... A június végi meg egyenesen 120%-a." Értem, kocsobu-r fiam, csak akkor ezt magyarázd meg, lécci: http://www.mno.hu/portal/708443 Varga "(Rövid)Látnok" Mihály akkor május közepére már a hiány 100%-át várta. Ehhez képest 15%-kal beljebb voltak ( különbözetet, lécci, utaltasd át a számlámra. Köszike!) Persze, az is érdekelne, hogy a fentiekhez képest ki és hogyan bírta összehozni a 85 és a 120% közötti rést. Csak nem Kósa és Szíjjártó urak? Vagy ezt is a cúnya Gyúrcsány? És egy kis történelem csak neked, csak most, csak itt: http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/200206044093.html 2002. májusában a hiány 81%-volt. a cikkben érdekes dolgokat lehet még olvasni a 2002. április-májusi folyamatokról is.

16217 2010.07.16. 13:02:28

6-ra Mundzuk "Az államháztartás rosszabb helyzetben van, mint azt az előző kormány állította - jelentette ki június 3-án Varga Mihály, a Fidesz tényfeltáró bizottságának elnöke." Ez is pontos fogalmazás. A májusi hiány az éves "tervezettnek" a 85-%-a... A június végi meg egyenesen 120%-a." Értem, kocsobu-r fiam, csak akkor ezt magyarázd meg, lécci: http://www.mno.hu/portal/708443 Varga "(Rövid)Látnok" Mihály akkor május közepére már a hiány 100%-át várta. Ehhez képest 15%-kal beljebb voltak ( különbözetet, lécci, utaltasd át a számlámra. Köszike!) Persze, az is érdekelne, hogy a fentiekhez képest ki és hogyan bírta összehozni a 85 és a 120% közötti rést. Csak nem Kósa és Szíjjártó urak? Vagy ezt is a cúnya Gyúrcsány? És egy kis történelem csak neked, csak most, csak itt: http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/200206044093.html 2002. májusában a hiány 81%-volt. a cikkben érdekes dolgokat lehet még olvasni a 2002. április-májusi folyamatokról is.

16217 2010.07.16. 13:04:34

6-ra Mundzuk "Az államháztartás rosszabb helyzetben van, mint azt az előző kormány állította - jelentette ki június 3-án Varga Mihály, a Fidesz tényfeltáró bizottságának elnöke." Ez is pontos fogalmazás. A májusi hiány az éves "tervezettnek" a 85-%-a... A június végi meg egyenesen 120%-a." Értem, Mundzuk fiam, csak akkor ezt magyarázd meg, lécci: http://www.mno.hu/portal/708443 Varga "(Rövid)Látnok" Mihály akkor május közepére már a hiány 100%-át várta. Ehhez képest 15%-kal beljebb voltak ( különbözetet, lécci, utaltasd át a számlámra. Köszike!) Persze, az is érdekelne, hogy a fentiekhez képest ki és hogyan bírta összehozni a 85 és a 120% közötti rést. Csak nem Kósa és Szíjjártó urak? Vagy ezt is a cúnya Gyúrcsány? És egy kis történelem csak neked, csak most, csak itt: http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/200206044093.html 2002. májusában a hiány 81%-volt. a cikkben érdekes dolgokat lehet még olvasni a 2002. április-májusi folyamatokról is.

114634 2010.07.16. 13:06:15

28. Sarah55 2010. 07. 16. 12:54 leonardo999 olyan,mint Mundzuk - Ajbars - kocsobur ! Csak a fidess!! Lovakon is azért van a szemellenző, hogy csak arra menjenek, amerre a gyeplőt húzogatják!!

22087 2010.07.16. 13:06:40

lenoardo999 2010. 07. 16. 12:50 ...... ezért kár volt....

157611 2010.07.16. 13:09:03

24. nablaquadrat Mielőtt félreértenél, nem véd(t)em Gyurcsányt, mert nem érdemli meg. Sőt! (Számomra nincs sok különbség közte és OV között.) De annál nagyobb hazugság nincs, hogy "nem hazudtam" - főként, ha az illető nem egyszer dőlt meg. És most nem is a furcsa köpönyegforgatásaira (megvilágosodásaira?) gondoltam...

157611 2010.07.16. 13:12:46

26. lenoardo999 Sajnos ez egyre inkább egy ilyen "kávéház", ha elmondod az egyik oldal hibáit, akkor rögtön a másik oldalhoz sorolnak. Sokszor meg sem várják, hogy elemezd a másik fél hülyeségeit. Ezért vagyok a jobbosok szemében balos (libsi-komcsi stb.), míg a másik oldalon jobbos... Miközben talán nem kevesen, mi "belgák", akik középen maradtunk és egyik oldalra sem akarunk állni...

157611 2010.07.16. 13:14:07

Az előző, a 32-es bejegyzés erre volt válasz: 28. Sarah55 2010. 07. 16. 12:54

164656 2010.07.16. 13:14:17

29. raptor 2010. 07. 16. 13:06 Hja, tudom én. Csak még néha próbálkozom...

16217 2010.07.16. 13:14:31

6-ra Mundzuk "Az államháztartás rosszabb helyzetben van, mint azt az előző kormány állította - jelentette ki június 3-án Varga Mihály, a Fidesz tényfeltáró bizottságának elnöke." Ez is pontos fogalmazás. A májusi hiány az éves "tervezettnek" a 85-%-a... A június végi meg egyenesen 120%-a." Értem, kocsobur fiam, csak akkor ezt magyarázd meg, lécci: http://www.mno.hu/portal/708443 Varga "(Rövid)Látnok" Mihály akkor május közepére már a hiány 100%-át várta. Ehhez képest 15%-kal beljebb voltak ( különbözetet, lécci, utaltasd át a számlámra. Köszike!) Persze, az is érdekelne, hogy a fentiekhez képest ki és hogyan bírta összehozni a 85 és a 120% közötti rést. Csak nem Kósa és Szíjjártó urak? Vagy ezt is a cúnya Gyúrcsány? És egy kis történelem csak neked, csak most, csak itt: http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/200206044093.html 2002. májusában a hiány 81%-volt. a cikkben érdekes dolgokat lehet még olvasni a 2002. április-májusi folyamatokról is.

16217 2010.07.16. 13:17:14

kedves moderátor! Mi a baj abban, ha Mundzuknak adok egy kis olvasnivalót, hogy ne mondjon hülyeségeket??

16217 2010.07.16. 13:23:33

Nos, újra megpróbálom: 6-ra Mundzuk "Az államháztartás rosszabb helyzetben van, mint azt az előző kormány állította - jelentette ki június 3-án Varga Mihály, a Fidesz tényfeltáró bizottságának elnöke." Ez is pontos fogalmazás. A májusi hiány az éves "tervezettnek" a 85-%-a... A június végi meg egyenesen 120%-a." Értem, kocsobur fiam, csak akkor lécci magyarázd ezt meg: http://www.mno.hu/portal/708443 Ebben Varga Mihály májusra az éves hiány 100%-át várta. Ehhez képest 15%-kal beljebb voltak (a különbözetet, lécci, utaltasd a számlámra. Köszi!) Az is érdekelne, hogy ki hozta össze a 85 és a 120% közötti hiányt? Csak nem Kósa és Szíjjártó urak? Vagy erről is Gyúúrcsány tehet?? ÉS egy kis történelem, csak itt, csak most, csak neked: http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/200206044093.html 2002. májusában az éves hiány 81%-ra rúgott. Tanulságos az is, ki és mit csinált 2002. április-május hónapban...

16217 2010.07.16. 13:24:40

Nos, újra megpróbálom: 6-ra Mundzuk Értem, k o c s o b u r fiam, csak akkor lécci magyarázd ezt meg: http://www.mno.hu/portal/708443 Ebben Varga Mihály májusra az éves hiány 100%-át várta. Ehhez képest 15%-kal beljebb voltak (a különbözetet, lécci, utaltasd a számlámra. Köszi!) Az is érdekelne, hogy ki hozta össze a 85 és a 120% közötti hiányt? Csak nem Kósa és Szíjjártó urak? Vagy erről is Gyúúrcsány tehet?? ÉS egy kis történelem, csak itt, csak most, csak neked: http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/200206044093.html 2002. májusában az éves hiány 81%-ra rúgott. Tanulságos az is, ki és mit csinált 2002. április-május hónapban...

114634 2010.07.16. 13:33:37

35. Dr. Kotász 2010. 07. 16. 13:17 Tudom,hogy nagyon jó okosságokat szoktál írni,de kocsoburnak bármit írhatsz!! Ő csak mondja a frankót! (hülyeséget)

16217 2010.07.16. 14:07:08

36-ra csak belinkeltem volna Varga Mihály 2010. áprilisi nyilatkozatát, amiben májusra az éves hiány 100%-át várta volna (MNO link lett volna). Ahhoz képest 15%-kal beljebb volt a hiány. Megkérdeztem volna tőle, hogy kinek is köszönhetjük ehhez képest a 85 és a 120% közötti rést. No, meg küldtem volna neki egy linket 2002-ből, amikor is májusban 81%-os volt a hiány, és tanulságos összeállítás volt arról, hogy ki és mit csinált 2002. április-májusban költségvetésileg.

16217 2010.07.16. 14:09:08

jé, átment. szóval a linkek: www.mno.hu/portal/708443 www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/200206044093.html

65469 2010.07.16. 14:10:08

Az államcsőd és az állami túlköltekezés között olyan az összefüggés, mint a stroke és a magas vérnyomás között. Nem okvetlen következik be, nem akkor, amikor a legmagasabb lehet, hogy évek telnek el közben, de a gyors orvosi beavatkozás mindenképpen sokat segíthet.

170047 2010.07.16. 14:36:04

119 százaléknál jár a hiány Helyi önkormányzatok nélkül júniusban az államháztartás 297,4 milliárd forint hiánnyal zárt, az első féléves deficit 1033,6 milliárd forint, az éves tervezett hiány 118,8 százaléka - közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium. MTI| 2010. július 16. A most részleteiben is közölt adatok fő számai megegyeznek a július elején kiadott előzetes adatokkal. Az államháztartáson belül a központi költségvetés első hat hónapi hiánya 1021,9 milliárd forint. A múlt év júniusában az államháztartás 245,9 milliárd forintos hiánnyal zárt, az első féléves deficit 812,6 milliárd volt, ami a tervezett éves hiány 89 százalékának felelt meg. ------ Tavaly : első féléves deficit 812,6 milliárd volt( ami a tervezett éves hiány 89 százalékának felelt meg.) Idén: az első féléves deficit 1033,6 milliárd forint( az éves tervezett hiány 118,8 százaléka) Ennyit "javult" a helyzet a bajnai kormány utolsó évében... Még a tavalyi katasztrófához képest is 421 milliárddal nőtt az év azonos időszakára a hiány...

12513 2010.07.16. 14:39:30

Amíg a dr. Kotász linkjeihez hasonló linkek + a belőlük kimazsolázott leglényegesebb szövegek nincsenek valahol "baloldalt" összegyűjtve és adott alkalommal előhúzva, addig senki se szóljon egy rossz szót sem ekeke-kocsobur-mundzukra. Profin csinálja, amit csinál, és a jelek szerint ismeri Németh Lászlót és Spiró Györgyöt is. Bízzunk abban, hogy a FIDESZ szerencsésen tönkregyőzte magát, a csúcson van, tehát nemsokára elindul a lejtőn, és ezen nincs mit változtatni. Jelenleg nincs "váltópártja". Kész. Ez a lényeg. Négy vagy inkább nyolc év így fog eltelni.

162160 2010.07.16. 14:39:59

Reménytelenek vagytok!!! Én szuperül érzem magam. Teszem a dolgom és élvezem az életet. Vigyázzatok, mert aki szart dobál, az maga is jó szaros lesz. Osszatok inkább áldást. További szebb napot.

170074 2010.07.16. 14:53:24

Gúnyolódunk szaarrágók! Adósrabszolgasorba döntöttétek az országot méginkább mint volt. Ebből lébecoltok. Kiloptátok az állami vagyont. Építettetek autópályát háromszoros áron. Lerobbantottátok a mezőgazdaságot. -Sehol Európában nincs annyi gaz mint itt. A kistermelő ne adjon el csak a maffiátok ugye bolsik?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

170074 2010.07.16. 14:54:46

Ha nem ti kormányoztok 2005 körül eurónk van.

13458 2010.07.16. 14:55:05

40. Mundzuk „Idén: az első féléves deficit 1033,6 milliárd forint( az éves tervezett hiány 118,8 százaléka)” Talán nem kellene szórnia a pénzt az Orbán-kormánynak, és akkor nem így nézne ki a deficit MÉRLEGE. Ugyanis mérleg a 118,8%, nem eredmény. A bevételek zöme még csak most jön, amitől mind elvben, mind gyakorlatban – már ha el nem kúrná ezt is az Orbán-kabinet – a költségvetés tervezett hiánya (=100%) az év végére beállna. Ez így is lenne, ha a Bajnai/Oszkó-kombó állna a kormányrúdnál, de most, hogy gőzösagyú dilettánsok kerültek oda, már csak ők felelnek a saját hülyeségükért.

59840 2010.07.16. 15:02:23

Fogadjunk!! Naggyanyámot nem küzditek le!! J.L.

164656 2010.07.16. 15:14:23

33. schola 2010. 07. 16. 13:14 Elolvastam mit írtam. Sztem leonardo999 szélsőséges kirohanására ez még mindig nagyon kedves válasz volt. Nem tudom, Te hogyan tudtad azt a beírást másképp értelmezni és azt sem, hogy miért írsz az ő nevében? Te vagy leonardo999 "magyar hangja", vagy ugyanő vagy?

169440 2010.07.16. 15:16:30

Martonyi ezt onnan tudja, hogy Szíjjártó, meg a másik jómadzag, a debreceni ész mondta neki, no meg a Nemzet Kordonka művésze előtte jóváhagyta, hogy már nem lesz államcsőd.

164656 2010.07.16. 15:21:45

42. gabor333 2010. 07. 16. 14:39 Teljesen igazad van! De.. Vannak emberek, akiknek se pénze, se ideje nincs pszichiáterhez járni. Inkább itt dobja ki a mocskát, mint odahaza, vagy valakin leverje haza felé menet! Ezért is nagyszerűek ezek a helyek! Sztem tuti ezért nincsenek nálunk tüntetések! Megbeszéljük "egymás között".

114634 2010.07.16. 15:21:54

35. Dr. Kotász 2010. 07. 16. 13:17 Ugye megmondtam?!

16217 2010.07.16. 15:26:41

50-re. tudom én ezt jól, de azért jólesett medve1942 megjegyzése is (41).

114634 2010.07.16. 15:32:54

41. medve1942 2010. 07. 16. 14:39 A fidesz 1 (egy) éven belül megbukik,de vezíre addigra diktatúrát hoz létre! Pedig emlékszünk ugye? "Én már ki vagyok fizetve"! Ehhez képest véres a szája,minden tette a hatalomvágytól vezérelt!!

70798 2010.07.16. 15:36:31

:))) ennyi lelkes hozzászólót:))) Én az elmúlt évtizedekben annyi nagy.nagyobb-még nagyobb hazugságot hallottam, hogy ezen a fejem sem kapom fel. legfeljebb hallunk egy jobboldali "elkúrtunkat" is. a cehhet pedig mi fizetjük úgy is:))

114634 2010.07.16. 15:45:49

53. Toszmegosztis 2010. 07. 16. 15:36 Jobbról ilyet biztos nem fogsz hallani! Annyira nem gerincesek!! :))

170240 2010.07.16. 16:21:10

Toszi....Jobbról mondom, a cehhet ti fogjátok fizetni. Addig én itt kiülöm a dolgot Volgográdban. Persze ,ha nem fulladok bele a kaviárba és hideg vodka-sör verzióba.LOL.

11639 2010.07.16. 16:34:35

Kicsit előre tetszettek szaladni - jövök este, hideg vízbe mártott fejjel, lehűtve! Addig is üdv mindenkinek.

14946 2010.07.16. 16:41:38

Így "vélekedett " Szijjártó, az IMF ama véleményéről, miszerint szövegük 150 milliárdba kerül az országnak. http://atv.hu/videotar/20100715_helyes_dontes

12910 2010.07.16. 17:50:40

57-re menta, nekem ettől a palitól erős hányingerem kerekedik egyet nem értek, a legutóbbi felmérések szerint a fidesz szárnyal, a nép örül... mindennel meg van elégedve... ennyire hülyék országa lennénk? ha a helyhatósági választásokon is tarolnak, én menedékjogot kérek valahová

12910 2010.07.16. 17:54:09

55. ip.doc.prof 2010. 07. 16. 16:21 gubkaferi, csak a májadra figyelj, ne ide magyarországra... ahol vedeled a vodkát (anyósod pénzén), ott kevés a remény egy transzplantációra.

14946 2010.07.16. 17:57:31

58-ra Yankari: Ennyire, sajnos...

70798 2010.07.16. 18:03:22

ha nincs anya, van anyós:))) szeretem az elme csillogását:)))

12910 2010.07.16. 18:05:07

"Szerintem szeptemberre eurónk is lesz. " lesz hát..:))) ha tudunk váltani forintért.

12910 2010.07.16. 18:22:56

61. Toszmegosztis 2010. 07. 16. 18:03 én is szeretem. szeretek például jó írásokat olvasni. nagyhenceget ki nem hagynám, semmi pénzért se. de gubkaferi süketelését külföldől már nagyon nem kedvelem. téged sem olvaslak már....

121594 2010.07.16. 18:39:07

Népszabika! oLYAN JÓ HOGY IGY SZURKOLTOK A MAGYAR NÉP ÁLTAL 70% BAN AKART KORMÁNY ELLEN. Azt azért leirhatnátok hogy kedevencetek a GYURCSI tolvajbanda miatt van ez a szar pénzügyi helyzet, és EURÓPA ÖSSZEROPPANÁSA elkerülése miatt kell azt hazudnunk hogy nincs aakkora baj, Ezt kérték Brüsszelben. A pánikhangulat elkerülését. De azért baj van. És aTI csapatotok nemcsak tolvaj, hanem idióta is.

114634 2010.07.16. 19:13:34

64. mimega 2010. 07. 16. 18:39 Csak annyit jegyzek meg: Számtani tudásod= 0 Tájékozottságod = 0 Nem érdemes Veled vitatkozni!!

11639 2010.07.16. 19:29:34

Drága barátaim, az érzelmi dühkitörésekkel szíves engedelmetekkel nem foglalkoznék, de mindenkit megkérek arra, hogy ha gyalázkodik - amit lehet, semmi baj nincs vele, hozzátartozik az emberi lényeghez - tegye stílusosan, nagyvonalúan. Ugye senkit nem kell meggyőznöm arról, hogy ha engem valaki szidni kezd, nekem annyi tesz, mintha lepke szállt volna a vállacskámra. Ez a poszt arra a tényre hívja föl a figyelmet, hogy ha valaki öt héttel ezelőtt államcsődöt vizionál, most viszont azt mondja, hogy ez eltúlzott volt, az felettébb nevetséges dolog. A politikában nevetségessé válni pedig nagyon veszélyes. Ezek után nyilván fönntartással kell kezelni azokat az állításokat is, amelyek arra vonatkoztak, hogy az ország romokban hever, szétrabolták a bolsik stb., stb. Az ország természetesen nem hever romokban, s voltak ugyan politikusok, akik loptak-csaltak-hazudtak, de arra való a választás, hogy a hitelüket vesztett politikusokat a választópolgárok félreállítsák. Ez történt legutóbb, és ugyanez meg fog történni a következő választások után is (demokrácia esetén). Aki pancser, eddig még mindig megbukott, ez a helyzet. Mehetünk tovább, a politikusokkal kapcsolatos szerelmi vallomásoktól ezúttal eltekintenék, megteszik helyettem mások. Ha egy Fidesz-politikus kedden azt találja nyilatkozni, hogy bocs, mégis államcsőd van Gyurcsány miatt, ne engem tessék hibáztatni...

168609 2010.07.16. 20:38:21

Kedves Nagy henceg! A forradalmat elfelejtetted?Ejnye-bejnye!Nem szép dolog,irgumburgum,pedig már tacepaó is van róla.Nem tetszik ismerni e jeles alkotást? (((-:

114634 2010.07.16. 20:46:31

Kedves Nagyhenceg ! Qrvára igazad van !! Üdv.:Gábor

157611 2010.07.16. 21:21:18

47. Sarah55 Viszont az én (32-es) beírásomat nem olvastad el, legalábbis nem elég figyelmesen! Akár csak Te, én is azt írtam, kicsit hosszabban, hogy aki elmondja az egyik oldal hibáit stb. (IS), az még nem feltétlen tartozik a másik oldalhoz!

59840 2010.07.16. 21:51:50

Mondhatnám ZÉRÓ!! J.L.

12711 2010.07.17. 05:51:09

Még hogy csoda? 29 pont! Slussz-passz. Ja(!) meg bírói ítélet nélkül gyerekeket a börtönbe.

44678 2010.07.17. 06:35:01

Úgy is lehetne fogalmazni:" a Fidesz leküzdötte az általa kreált,nem létezett államcsődöt!",amivel ijesztgetni akarta az EU-t,de Barroso nem dőlt be a trükknek...!

114634 2010.07.17. 07:52:13

72. sharapova2008 2010. 07. 17. 6:35 Csak így lehet értelmezni,mivel ez az igazság!! Persze a sok fidesznyik másképp értelmezi!!

86843 2010.07.17. 11:30:17

"Magyarország túl van az akut pénzügyi válságon, az államcsőd veszélyén - közölte Martonyi János " T. nagyhenceg! Mo.-on több nagyhenceg is van, nem csak Te. A kollégáidat viszont védened illene.

45714 2010.07.17. 11:31:04

66. Henceg úr... nekem külön öröm hogy az aki az öszödi cicin nevelkedett fel, és lett emberré az bírálja a Fidesz kormány bugyuta kinyilatkoztatásait.... Lehet, miért ne lehetne röhögni a Fidesz kormány agitációján, de a fenébe is valaminek történnie kellett hogy gazdasági szarban vagyunk, ráadásul a kiigazitás után vagyunk olyan Bajnai módra, ami azt jelentette hogy kipaszirozta belölünki a szart a Bajnai Oszkó vállogatott.... Hát persze hogy a fidesz is próbálkozik valamivel.... Csak hát én már ezen, nem tudok röhögni..... ettől független még mindíg őfelsége van egyedűl a politika szimpadán...

169393 2010.07.17. 12:06:19

Nem az az igazi dráma, hogy politikusok 24/7 hazudnak - mert tőlük mást várni balgaság lenne, ez náluk a 'default' állapot. Pláne most, hogy a "Nemzeti Egység" elnyom minden nemzeti kétséget, így akadálytalanul bugyoghat fel a sok égbekiáltó baromság a diadalittas torkokból - az egészséges kritika lassan föld alá bújik. Az igazi nagy dráma az, hogy ezt az ámokfutást egy nemzet nézi ölbe tett kézzel, és nem csap az asztalra! Ha már a parlamentben nincs is ellenzék, hol van a gondolkodó értelmiség, hol vannak a véleményformáló közszereplők, hol vannak a petíciók, a Strasbourg-ba szaladgálások, az utcai gyűlések?? Már megint félünk, mint 1951-ben?? Mielőtt bárki ballib elfogultsággal vádolna meg, sietek megjegyezni: az ostobaság, a számlafizető tömegek arrogáns semmibe vétele, a demokrácia alapelveinek levizelése nem bal- vagy jobboldali kategória, hanem univerzális megsértése egy társadalom létezési szabályainak. Emlékezzünk: lehet szar a műsor, amit a TV sugároz (mert az), de a távkapcsoló ott van a mi kezünkben. Szabad megnyomni a piros gombot!

164952 2010.07.17. 12:36:02

Többször találkozni itt beírással az első félévi költségvetési hiány alakulásával kapcsolatban. Ugyanakkor több hírben is olvasható a 140-150 milliárdos károkozás a forint bedöntése kapcsán, ennyivel nőtt ugyanis a magyar adósságszolgálat, vagyis az idei évi törlesztés tőke és kamat összege. Szerintem a megszaladt első félévi költségvetési hiányban is jelentős szerepet játszott a Kósa-Szíjjártó-Varga Misi triumvirátus alakítása. Ezért is lapítanak, mint az a bizonyos a fűben, és lehetetlenítik el a költségvetés alakulásával kapcsolatos sajtótájékoztatót!

114666 2010.07.17. 23:51:19

Szia Nagyhenceg! Alaposan lecsaptad a föladott labdát. Bizony, bizony Martonyi úr elfelejtette hozzátenni , hogy micsida hatalmas munkát és energiát fordítottak arra, hogy sikerült elhárítani 42 nap alatt az államcsődöt. Jaj hát azt is elfelejtette odabiccenteni, hogy azért ebben nagy része van a "fülkeforradalomnak is". Mi ebből a tanulság?Folytatódik a jól bevált "blöffölő - politika".Mariskanéni meg Pista bácsi meg el is hiszi - sajna, hogy "ezek" micsoda zseniális politikusok. Két hét alatt rend, hat hét alatt Európa éllovasai lettünk, stb,stb.

114666 2010.07.17. 23:59:58

No meg a "gyalázkodásokról". Ne is aggódj emiatt! Én azt szoktam volt az ilyenekről véleményezni, hogy semmi gond:Hogy mé?Annál az egyszerú oknál fogva, hogy nem kell csodálkozni rajtuk.Ennyire fussa!Meg egyébként is ők "csak" a keresztény polgári erkölcsöt közvetítik feléd. Evvan nekik.Ezt tudják.Ezt adják.Kész."Oszt jónapot"!

170240 2010.07.18. 04:48:53

Yankari......kibirom valahogy addig amig a tiéd felszabadul,,,bár ilyen rosszmáju p....a szervének beültetése inkább áldozat,mint öröm. Ha fizetsz átveszem mucó.

94528 2010.07.18. 11:39:24

77. Marzipant -nem tudom, hogy az itteni bemondók csak rosszindulatból vagy csak mély hozzánemértésböl beszélnek ökörségeket. Attól eltekintve hogy a tözsde a manipulációk melegágya hosszútávon azonban mindig egyensúlyra törekszik. Valami hasoló tapasztalható a valuták és a valuták árfolyma esetében is (lehet bemondani dolgokat, de ha ezek fundmentálisan nem stimmelnek, akkor löttek; lásd Görögországot, de ugyan ez volt, amikor Mo. Feri alatt csakorlatilag becsödölt, jóllehet minden nap ötvenkétszer elmondták, hogy ök pedig; hasonló jelenség volt a Kósa-féle bemondás is: ti. a "piacok" nincsenek meggyözödve arról hogy ezek a puha országok valamit is betartanak, ugyanis zsinórban hazudoznak. Ennek ellentéte a német eladósodás: ez arányaiban magasabb mint a magyar, minél jobban eladósodnak, annál olcsóbban tehetik,mert mindenki meg van gyözödve róla, ho a németek inkább nem esznek,de visszafizetik a tartozásaikat, persze a németek saját valutájukban és saját állampolgáraik ellenében vannak eladósodva). Ennek ellenére a magyar forint - és ez benne a röhej - éppen a külföldi eladósodás miatt volt olyan erös, meredeken túl volt és van is értékelve. A magyar gazdaság teljesitöképessége szerint olyan 290+ lehetne az egyensúlyi árfolyam az euróhoz. Ti. mert az ország ennyire el van adósodva az árfolyam nem tudja beltölteni reálgazdasági célját, mert az életbevágóan szükséges mindennapos pénzügyi tranzakciók beárnyékolják, söt meghatározzák az árfolyamot. Tehát igaza van azoknak akik azt mondják, hogy Martonyi nem mond igazat: Mo. az államcsöd réme minden harmincadikán a ott lebeg a magyar fejek felett: köszönet Ferenc.

94528 2010.07.18. 11:50:12

26. lenoardo999 : bocsika, de belgák nincsenek (nem tudom, melyik hülye magyar találta ki) vannak flamandok és vannak hülye, beképzelt, tohonya, lusta vallonok; ja és van még egy-két német is, de ök nem sok vizet zavarnak, de legalább dolgoznak. Verstaan??

94528 2010.07.18. 12:17:35

Ha egy Fidesz-politikus kedden azt találja nyilatkozni, hogy bocs, mégis államcsőd van Gyurcsány miatt, ne engem tessék hibáztatni... - ha néha igazat akar mondani, akkor sajna ezt kell mondania, mert ez nem csak az igazság, hanem a magyar valóság is.

157611 2010.07.18. 12:42:15

82. belgien Én írtam a 31-es hozzászólásomban "belgákról". Egyrészt az idézőjel jelzi, hogy valójában nem belgákról van szó, másrészt ez egy alapvicc poénja. /De mint tudjuk, egy "újszülöttnek" minden vicc új. ;-)/ A vicc alaphelyzete többféle: sorozás, a nácik elfoglalják Belgiumot, vagy éppen a szétválás. Fontos ember: - A flamandok ide, a vallonok oda álljanak. Az öreg Kohn bácsi felteszi a kezét: -És mi belgák hova álljunk? Nos, így már érthető, mit jelent a "belga"? Vagyunk, talán nem is kevesen, akik se balra, se jobbra nem húzunk különösebben, de mindkét oldal baromságait, hibáit, csalásait stb. észrevesszük és el is mondjuk. Szerintünk a hülyeség pártsemleges és nem úgy tűnik, hogy az egyik oldalon csupa okos, a másikon meg csupa hülye lenne...

11639 2010.07.19. 12:35:15

Cicamicák, csináljuk azt, hogy kenjünk rá mindent Ferire, az nagyon jó lesz öt-tíz év múlva is a léleknek. És akkor nem kell eltűnődni azon, a balfékségek vajon milyen következményekkel járnak. ha most pédul nyaralni indultok, eurót köll venni. Szóljatok a tárgyalócsapatnak - minden viccet félretéve, nehogy Tökös rossz néven vegye -, csapja rá még vagy kétszer az ajtót az IMF delegációra. És akkor ezzel meg is oldódik az eurógondja mindenkinek. (A viccelődést be kellene tiltani, be kéne venni az alkotmányba, hogy aki Orbánékon röhög, az nem magyar, hanem tapanéz. Kétharmadék ezt most könnyen megoldják, ha akarod, azt is beléteszik, hogy zöld a nap, és kék a kukorica...)
süti beállítások módosítása