Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 97: reccsen tafoga

2010. január 05. - henceg new era

Észveszejtő dübörgésre ébredtünk, ugráltak körülöttünk a tárgyak, a halnippek fejest ugrottak a mosogatóba, a pálmafáról lehul lotta poszter.

'Mia búbánatos hajderménkű va nitt, dokker! - kiáltottam magamból kikelve szinte suttogva, de Bebeton nem láthatott semmit, mert bepárásodott a búvárszemüvege.

A dörgő basszus közben egyre erősödött, nagy porfelhő övezte, s a dübörgés is folytatódott.

'Rózsa Sándor a kocsmában keserge' - üvöltötte a medve, s kezében bendzsóval, fején cowboykalapban topogott a kredenc előtt. Akkorákat tappintott, hogy meg kellett kapaszkodnom a hantaló farkába, nehogy kivigyen a huzat a zablakon.

'Némá, barom, mi jött rád, hogy így nekilódultá'? - tettem föla krédést, s közben szemöldömmel intettem a doktornak, csapjon má' oda a legyessel, vagy üsse le, mert nem állok jót magamért. De Bebeton még mindiga a szemét törölgette, s csapója után kapkodott.

'Győzelmi tánc ez a javából - sikoltozott Mábocs nyomában Fűretlen, aki Szógyártóval érkezett, s a rigmust rögtön fölvéve csürdöngölni kezdett a fékezhetetlen jégmedvével.

'Ne igyunk előre a medve bőrére - próbáltam csillapítni mámoros fullajtáraim, de azok a medvebőr hallatán még fékezhetetlenebbek lettek, s kezdték körbeugrálni a zakvárjumot. Mábocs kikapott egy nippet, s ezután azon röhögtek, hogy reccsen tafoga alatt a kerámia. - Hű de sótlan - üvöltötte féktelen jókedvében -, hogya zannya ne sirassa. Gyere, Puci, ropjunk együtt, megtanítlak csürdöngölni.

'Te engemet ne taníccsá - próbáltam alkalmazódni váratlanul leereszkedve a medve alsó szintjére -, inkább fékezd duhajságod, Sasszem itt van a közelben, nem állja a hangozódást.

'Mi van, hát nem örülsz? - lehelt felém szájspré nélkül a medve. - Vége a mállasztási kampánynak, befutottál, már csaka koronázás maradt, aztán jöna mannaosztás, nemigaz?

Ettől olyan ideges lettem, hogy rögtön beállt a szájzáram. Intettem a dokinak, aki jó ideje magánál hordja a kulcsot, így ez ma már nem okozhat gondot. - Vrrjjjááá - szisszentettem -, mindjjjjá nyitnakkkk! Recsegett-ropogott a fogsor, s alig vártam, hogy beolajozzák a nyelvem, mert ilyen helyzetekben rögtön berozsdál. Amikor aztán megjárattam a szám megint, kinyitottam, s egy kisebbfajta vulkán megmozgatásához elegendő energiával csöndben üvölteni kezdtem.

'Mmmmegmondtam, nem egyszer, nem százszor, hogy a jelenlétemben emlegetni a győzelmet nem szabad, azt csak én mondhatom, ne keverjünk már mákot a töltött káposztába, értve vagyok?

Csönd ült közénk, Mábocs keze egy pillanatra elengedte a bendzsót, kalapját, melynek pereme hatszáz texasi marha illatával pörkölődött, ráakasztotta a hintaló fejére, amitől a hanta nyomban elkezdett tüsszögni, azóta képtelen abbahagyni.

'Aszittem, kezdő dika tánc - brummantott a jeges, s épp odaért, hogy "ott fogták el Rózsa Sándort örökre".

'Akkor kezdődik, amikor a Fölség lába is lendülni kezd! - kiáltozta Dr. Kieza, aki nagy nehezen leszedte a fejéről a búvárt. - Csak semmi egyénieskedés! Több fegyelmet kérnék, elébb végezzük be rendesen a mállasztást.

'Topogni se szabad? - kérdezte a medve, s intett Fűretlennek, hogy ha nagyon akar, oszthat. A colos szipogva vette elő a kártyapaklit, de csak pár másodperc telt el az első partiból.

'Pirosz ász, tök ász - lökte lapjait a stelázsira Mábocs, s torkából előtört a tipikus medveröhögés. Fűretlen alig érkezett meg, máris föl kellett mosni.

Az összpuci itt les

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr5011724139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

70798 2010.01.05. 15:32:11

'Némá, barom, mi jött rád, hogy így nekilódultá'? Mindezt szájspré nélkül:)))) tisztelőd: Besz Artam

13005 2010.01.05. 18:03:10

A mállasztás hagyján, de a mák a töltött káposztában az már csürdöngölő duhajkodást okozhat gyengébb idegzetű egyedek esetében. :))))

13709 2010.01.05. 18:46:59

Na, a mannaosztást még megvárjuk... aztán kezdődik a tánc :)))

11639 2010.01.05. 19:57:59

Készülünk a mindent elseprő danára (a szép szavakat forrón markolom)...

12595 2010.01.05. 20:10:11

A mállasztást bekkel fejezni... hosszú voltak ampány, oszt még neve rende.

13118 2010.01.05. 20:23:30

hm. ott van még a ződ, meg a mak kász is ....

70798 2010.01.05. 20:54:47

Hmmm, meg a káró is, amin a várnyú ül.

12595 2010.01.05. 21:01:01

Kinek a káróján van varnyú? Pucién, vagy a mackóén?

70798 2010.01.05. 21:02:35

Hát a Pucién, mi máson, a mackó farkán nehezen ülne meg

12595 2010.01.05. 21:12:41

Akkor vele van a sárkány ereje, vagy kciója. :))

11639 2010.01.05. 22:30:51

Kártyás a banda, úgy lám. Huszonegy, fájer vagy durák? Utóbbit ki ösmeri?

70798 2010.01.05. 22:37:53

Bulák? azokat ismerem, többet is, mint huszonegyet
süti beállítások módosítása