Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Mámeg egyéves a Puci

2009. július 07. - henceg new era
„Fölhívott reggel Krisztinke, és azt mondta, a kedvemért a piros színű atillájában aludt. Lekötelez, drága, feleltem, s azon tűnődtem, milyen tárca nélküli miniszteri posztot adjak neki 2010 után. Megkérdeztem aztán csöndben, a magam egyszerű módján, makogva és a szóvégeket elharapva, mit szól ahhoz, hogy a hétvégén a melegek megtámadták a magyar érzelmű heterókat, a nemzet bikáit, akik békésen mászkáltak az Andrássy úton, a Molotov-koktélt is azért vitték magukkal, nehogy rájuk rontsanak Flet rendőrei. Krisztinke fölsikkantott: igen, neki is ez a véleménye, a savval töltött tojás ismert önvédelmi eszköz, arra az esetre szokták vinni magukkal a forradalmárok, ha várható, hogy esetleg mégse jön össze az új többség…"

 

Így kezdődött 2008. július 7-én. S rögtö nezzel folytatódott: "Annyira jókedvem volt, hogy rendeltem, s az sem zavart, hogy a szemöldököm beleesett a pacalpörköltbe."

Sorjáztak aztá na kalandok, Szórványoson tűnt föl a málnapásztor-motívum (medve), ebből lett Mábocs, a zállatkerti kifutó Fűretlent szívató hamiskártyása, a fékezhetetlen renegát, aki még Pucinak is ellent mer mondni. S a többi "fullajtár", élükön a nagy légyvadász Dr. Kieza Bebetonnal, a Fölség tudat- és arcizommódosító tanárával, akinek az a feladata, hogy Pucit "eladja" az agyaroknak, s történjen bármi, jó színben tüntesse föl. 

A tavalyi nyáron Puci és Bebeton Amerikában járt. E részeket nagy kedvvel írtam. Amikor Puci dekázásban legyőzte Michael Phelps-et, meg voltam elégedve. "Becsület megmentve, mondtam elégedetten ordítva, s miközben az ajtótájékoztatóra mentem, finoman megcsipkedtem Phelps pofikáját. ’Ne keseredjé el, öcskös, mondtam a győztesek végtelen nyugalmával, majd a hozzátevést mester fokon űzve arra biztattam (agyar nyelven), tanulja meg jól, hogy nem minden papsajt. ’Bob site?, kérdezett vissza Phelps tanácstalanul, és bocsánatot kért amiatt, hogy legyőzte Cseh Lacit 200 vegyesen. Végül könyörgött: hadd vihesse a hintalovat, csak az öltözőig is."

A zamerikai fílinget egy videóval foglalnám most össze.

 

 

Bravúrosra kanyarintottam Puci és Bebeton hazaasztrálódásának ügyét. Ilyen hazatérést - biztos vagyok benne - kevesen mernének megkockáztatni, itt ez is elment. 

Köszönet mindazoknak, akik végigizzadták a történeteket. Ilyen volt pédul Kalimpa, aki a negyedik rész táján elcsípett egy spanyol kifejezés kapcsán, és Tutyika, aki még a tutyikáját is kölcsönadta Krisztinkének, hadd propellerezzen vele; kár, hogy a kultikus eszközzel csúnyán elbántam, mosse tom, hova lett.

A szerelmi szálat tudatosan építem egyszerre elfojtottra és vad, tombolóra. Ennek illusztrálására álljo nitt egy újabb részlet.

"Dráááágaa vezíírem, felelte elomló hangon a telefonban (naki? naki?), s azt láttam, hogy könnycsöppek kezdnek legurgulázni a kagyló alján. Nagyon hiányzik nékema fölség, de most nem tehetek mást. Illegali, ezt választottam, önként száműztem magam a Duna kanyarjába, innen próbálok lövöldöződni, s nem menni Kőbanya környékére. Epedve álmodom fölséged izmos válláról, melyre fejem egyszer talán lehajthatom, s csillagokat leshetünk májusi éccakán, a talajmenti fagy ellenére is."

Az is szóba került, hogy Pucikánk, aki egyrészt hintalóra termett, és sárga gumicsizmája messze virít a pusztában, azon nyomban bevégzi, amint újra sikerül neki visszakászálódni a trónra. Az egy évvel ezelőtti helyzethez képest ennek sokkal nagyobb letta valószínűsége. 

A másik, hogy minden látszólagos egyezés a valósággal: a véletlen műve. Pufókában nemaza poén, hogy gömbölyded, hanem hogy órjás kajlájával rákerült a Feszty-kórképre. Szógyártó derpessziójának pédul a valóságban nemigen találnánk megfelelést. Viszont a kitalált személyek sokkal izgalmasabbak és bonyolultabbak, mint valóságos alakváltozataik. Erről én tehetek, vállalom.

Hogy nehéz volna olvasni (mint azt nem egyszer jelezték aggódó szülők, gyalázva kissé a szerző tazér, hogy a zírás ferdítésével akadályozza a megértést), kötve hiszem. Olvasni általában nehéz, a nagy, egybefüggő szövegek fölfogása még nehezebb, nem erre tart ma a világ. De nincs ezzel semmi baj. Akik Pucit olvasnak, mást is olvasnak. És aza lényeg, hogy még olvasnak. Másként már rég felkopott volna a zállam, hagyjuk.

Itta vége, fuss el vélem. Megyünk tovább, mintha mi sem...

A Puci titkos naplója teljes arzenállja itt, ni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr5711724069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2009.07.07. 23:03:26

jó je zígy .... :))

12986 2009.07.07. 23:17:56

Henceg, ki nem kicsi Végtele nörömömre szolgál, ho gyolashatlak, ugyanennyi megtiszteltetés, hogya tutyikám szerepelhetett benne, hátnaja Nem is nehéz olvasni, sokkal inkább lényegében könnyű. Gratula egy csokorral ölel

12047 2009.07.08. 06:11:02

Kedves Henceg, nagyon jó a zírás. Stílus van benne, meg még valami, ami nem jut az eszembe.:))

11229 2009.07.08. 07:59:13

mégcsak egy év? hát van, amit kétszer is el kell olvasni, hogy megértsem, de megéri:)

11812 2009.07.08. 12:13:48

nehari, de tökre hiányolom a szerelmes búgást, amit rejtentetesen felvett valami gaz magnóra titokosan. Az hol van, mér nincsenitten? Követelem, mondjál le, ha nem teszed fel! Nem adok rá 24 órát! Sem!

11639 2009.07.08. 13:22:32

Pucisták, külön-külön és egybe' nis: köszönöm a hűséges szemre vételezést. Búgásügyben intézkedtem (eza 24 óra teccik, mindig imádtam a lapzártát, fölmegy tőle a zadrenalinom!)

11812 2009.07.08. 13:34:26

fölség, nem ez a trendi? ilyeneket szoktam hallgatózni a tv-ben, meg az újságban.

11639 2009.07.08. 14:17:08

váltanom köll, látommá. A Nagy Búgás. asszem efelé mék el. :-))

13066 2009.07.08. 18:45:50

Na igen az olvasás hasznos dolog, de érteni is köll a leírtakat :)))

11639 2009.07.08. 20:08:13

főleg, ha angol nyelvterületre tévedünk (ezt tudtam tenni a poszttal, jajjaj!) de erről majd később.

11213 2009.07.08. 22:24:42

jó, tehát hogy én ezerrel szurkoltam a szerelemnek, az említésre se méltó... kész vagyok, brühühühühü... :)))

11639 2009.07.09. 00:02:35

úgyi saszerelem győz (elkészült a felvétel... de nem tom föltenni. sajni)
süti beállítások módosítása