Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 44: vana dala meg a kolbász

2008. december 29. - henceg new era

Bebeton vezetett, bekapcsolta a fedélzeti ámítógépet, én azon törtem a fejem, hogy népem valami hatalmas dologgal megajándékozzam. Amit nem felejthet el. És áldogat engem, mennél jobban haladunk a mállasztási kampánnyal. 

'Min töri a fejét, dokeszom?, tettem föl halkan üvöltve a kérdést Kiezának, aki ideges volt, mert otthol felejtette csodafegyverét, a minden izgő-mozgó rovarkártevőre lesújtó csapóját. S ezúttal nem volt nála kedvelt búvárszemüvege sem, mellyel oly jól ki tudta kémelni mindig a legjobb sartégiát. 

'Hogy a kolbász, Fölség, melyet megtöltünk kamerák kereszttüzében, milyen hosszú legyen. Ezen agyalok, mondta, s beletaposott a fékbe, mert átszaladt előttünk az úton egy medve. 

'Hogy kerül ez ide?, kérdeztem elhűlten, mert a fehér bundás brumi egy pakli kártyát tartott a hóna alatt, úgy iszkolt át a záróvonalon.

Háhogy lesz má ez?, kurjantottam csöndben, a doki meg csak annyit jegyzett meg nagyon ingerülten: Istenem, miért nincsenek szárnyai? Már rég kitikkasztottam volna. Aztán a homlokára csapózott, s azt kiáltozta: kolbászból lesz a kerítés! Igaz, először úgy értettem (a szómásító por mellékhatása), hogy kolbászból lesz a sertés, s agyamban éreztem, hogy a neuronok bukfencet kezdenek hányni. De aztán megértettem, hogy Kieza ezt gondolja üzenetnek arra az esetre, ha valaki Pucifölséget (azaz engem) akarna ikszezni a következő mállasztáson Agyarországnak. 

A kolbásztöltő versenyen minden simán ment. Fényes diadalt arattunk a Möbius-nyolcassal, mely, mint Bebeton vázolta a verseny utáni ajtótájékoztatón, a végtelen szimbóluma, az irkászokat pedig arra kérte, amennyiben ha lehetséges volna, írják képalának, hogy "Puci a végtelen kolbászt töltve aratta újabb diadalát". Volt ebből kisebbfajta félreértés, mert az egyik irkász rákérdezett, kiaza Dia. Mi tetszik?, kérdezett vissza Bebeton. Hát aki énekel, mondta az irkász, s letört egy darabot végtelen kolbászunkból. Ki énekel?, nézett rá halnippszerű ábrázattal a doktor, mire a nagyagy elmagyarázta, akinek vana dala. Milyen dala? Hát a Dia dala. Nané, ordított befelé épp csak jelképesen a doktor, én meg megveregettem a derék kolbászos szájú lapockáját. 'Köllesz nekünk, barátom, hát pecabotod van-e. Nekem ne lenne, uram?, kérdezett vissza az irkász, s máris diktálta másnapi lapjába a cikkét. "Puci, akinek akkora a kolbásza, hogy sose fogy el, azt mondta, ha megválasztják, mindenki elénekelheti Dia dalát. Akinek pecabotja van, adókedvezményt is kaphat." 

'Sírok, jajgatok, menekülök, mondta másnap a doksi, miközben hazafelé babráltunk. Nomia, kérdeztem torkom szakadtából suttogva, csak nem lepte meg, hogy a nép mindent félreért, de a végén úgy is az történik, amit mi akarunk? 

 

Hátnaja, mondta Kieza, s próbálta csomagtartónkba tuszkolni a kolbászunkat. Eltelt egy óra, el kettő, csak gyömöszöli, mondok az ülésen halkan ordítva, hogya zisten nyilába van az, hogy nem akar végezni, hallja-e? 

Node fölség, mondta Kieza, és megállt egy pillanatra, mert jól tudta, hogy jöna semmi node. 'Semmi node!, üvöltöttem nippzörgető némasággal, mire Bebeton az orra alatt feleli, ha végtelen, hát végtelen. Nem ő tehet arról, hogy ilyen jól sikerült az ötletünk!

A teljesegész Pucikát itt olvasózhatod. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr9411723967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11639 2008.12.29. 22:38:36

node: Minden kedves pucistának (és ellenpucistának) boldog új évet kívánok. Mábocs medve nevében is. Éljetek és virágozzatok!

12799 2008.12.29. 23:23:34

Suttogva visítom, hogy én is, én is boldog újat kívánok. :)))

11815 2008.12.30. 08:53:16

:))) Boldogat! Megfogadom: virágzom úgy éljek!

13118 2008.12.30. 09:23:09

kurjantom csak halkan befelé: újat és boldogat!:) (közben a halnipp korcsolyáról pattant a gólvonal mögé)

11213 2008.12.30. 10:17:16

BUÉK, BUÉK! :))) még a lógósoknak is! :)))

11812 2008.12.30. 10:56:13

hova tűnt a hsz-em? elment az eszem?

11639 2008.12.30. 13:28:02

szilveszteri játék. Ha feldobom, fehér, ha leesik, a szivárvány minden színében játszik. Mi az? :-)

14767 2008.12.30. 15:40:37

Mindegy, csak szivárványra essen?

11812 2008.12.30. 15:48:08

nem tom, tojásrántotta paradicsommal, paprikával, kolbásszal petrezselyemmel meg lilahagymával? annyira éhes vagyok.

11639 2008.12.30. 16:39:55

nem nyertek a kedves versenyzők (a beküldési határidő holnap éjfél), a tojásrántotta így, ebben a népies változatban egész jól hangzik, kalimpa Bátorság örs, először vagy itt, LÉGY üdvözölve

14767 2008.12.30. 17:52:43

Kösz, viszont, tiszteletem. Kalimpa, én megyek ám vacsizni. Még nem tudom mit, de valamit a lilahagymához.

13020 2008.12.30. 18:10:29

BOLDOG UJJ ÉVET KIVÉNOK SZERETETTEL!

13085 2008.12.30. 18:50:56

Remélem, klasszikus nép(mese)i hősről van szó, már csak a nagyravágyókra gondolván! Kolbász az orra nőve, ráadásul végtelen verzióban... Elképzeltem, és örömömre szolgálna! BUÉK! Virágozzék ezer virág!

13927 2008.12.30. 21:01:28

Hiányoznál ha nem lennél! B.U.É.K!!!!!!

12986 2008.12.30. 21:52:48

Henci, az agyar nép nevében követelem, hogy Puci végtelen kolbászából építsenek bazi nagy kerítést agyarország köré, de olyan nagyot, hogy a Kínai Nagy Fal saját magát lebontsa szégyenében. Moncsak... a taláLÓskérdés szivárványában van répa?

11639 2008.12.31. 08:10:52

drága kalimpamama, kedves pipas, köszönöm a jókivánságokat, viszontag ezerféle jókat ducmarek, népmesének még nem mondta senki, ez megtisztelő tutyika megépítjük, és a rejtvényben nincs répa (egyelőre) buékocska

11540 2008.12.31. 13:56:57

Szijja nagyhenceg! Javasalom a kolbásztöltő verseny után, legyen tolbászköltő verseny. Hogy elfogyikáljon. Mi-nél elöbb, mert a Mi-nek fogyóznia kell. És különben is Mi-ndig azzal jön, ha kell neki valami (csak így eccerüen mondja - érted), ha neki kell valami. Mi-nek!!! Hát, ha minek? Akkor nem is kell neki. BUÉK! A játékra nincs ökletem, de majd jól leiszom magam tüzes vízzel és akkor talán... inkább nem bolygatom vagy folytatom vagy fújtatom. Üdv., Freeman

11639 2008.12.31. 22:33:01

buék neked is freeman, megfejtés jövőre várható

11639 2009.01.01. 11:49:46

Ha feldobjuk, fehér, ha leesik, a szivárvány minden színében játszik. Mi az? A válasz: én se tudom, de nagyon szép lehet! Bocs az új év első gonoszságáért.
süti beállítások módosítása