Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 32: máhogyne merénylet

2008. október 10. - henceg new era
Tűzdelt tőgyeim és nyulaim!

Puci titkos naplója (32)


Az előző rész tartalmából: Puci Bebeton hazaérkezése napján arra ébred, hogy kiégett a kotyogós kávéfőző. Az izzó masinát kivágja az ablakon. Utána váratlanul dagadódni kezd, s a tettvágytól teljesen belepuffad kőbányai lakótelepi bérleményébe. Krisztinke menti meg, aki azt ajánlja, húzza ki a hónaljában elhelyezett műanyag dugaszt. A fölség K. hátán landol a repülőtéren.

 

2008.10.10. „Haptákba vágtuk magunkat a reptéren, agyar sujtásokkal díszített főportás egyenruhát hordtam (és nagyon nehezen viseltem, amikor a sajtóhiénák azt írták, úgy állt rajtam, mint tehénen a gatya). ’Fogd erősen, mert kiszima…azaz kiszámíthatatlan, súgtam csöndben kurjongva Bufóka fülébe, vigyázzon Krisztinkére. Hűséges fullajtárom megette a szükséges óvintézkedést: órjás kajlájával kikötötte az izgő-mozgó hölgyet.


A gépből elsőként Répás szállt ki, az odaparancsolt kórus hangos vivátolásban tört ki. Répás mögött lépdelt Derogál, nyomában Fűretlen és a teddy. A jégmedve kártyalapokat tartott a kezében, s azt ordította, „két disznó, pupák, ezt megint elbuktad!” Az idegesen lökdösődő Fűretlen ekkor hátizsákjából egy mirelit heringet kapott elő, s verni kezdte vele a jegesmedve fejét. A medvének se kellett több, csitt-csatt, benyomott két tockost Fűretlennek – a nagy nyilvánosság előtt! Égett a pofámról a bőr, ennek legalább olyan útálatos szaga volt, mint mikor a kávéfőző odakozmált otthol Kőbanyán. Ezután lépett ki a repgépajtón dr. Kieza Bebeton, búvárszemüveggel a fején, nyakában a Csukcs Aksi Agydíjával, de más ezúttal nem volt nála. ’Juhuhúj, jihihíj, sikkantotta Krisztinke, s nekilódult. Csak úgy füstölt a rákötött Bufó-kajla. ’Fogd erősen, el ne engedd!, óbégáztam alig hallhatóan Bufókának, aki lasszót formált a kajlából, de elvétette a dobást. Krisztinke suhant a Bucosz ikonja, a szélesen mosolygó Bebeton felé. Tudtam, sejtettem, éreztem, hogy meg fog történni, amire az ilyen helyzetben számítni lehet. Rémülten néztünk egymásra Bufókával, s a Húr TV stábját félrelökve rohanni kezdtünk a szárnyas felé.

 

 

De nem értünk oda, mert a bucisták elállták az utat. Összesűrűsödtünk, és futás közben megbotlottam a kajlában. ’Hetekig belőlünk fognak élni, mondta Bufó kétségbeesve, s vártunk. Ekkor még reménykedtünk abban, hogy elkerülhető a tragédia. Baljós várakozással figyelőztünk. Krisztinke úszott a levegőben, propijával körülberregte a tömeget, majd zuhanórepülésben megközelítette az expedíció tagjait, s megült a mikrofonhoz lépő Fűretlen vállán. Kéznyújtásnyira volt a doksitól, aki vígan lubickolt a kirendelt sokaság szeretetében. Fűretlen a medve felé hátrarúgva kezdett beszédébe: Tisztelt hölgyeim és uraim, agyarok, kik akkor is, amikor, sőt, túl a hegyeken, vízeséseken… ’Miket mond ez?, nézett rám tanácstalanul Bufóka. ’Hallottad, Fölség, amit én hallok? ’Hátnaja, feleltem néma üvöltéssel torkomban, mert én is úgy hallottam, hogy Fűretlen azt mondja: Tűzdelt tőgyeim és nyulaim! ’Hát ez mi ez?, kérdeztem, s a fülem táján kezdtem vakarózni. De a mondat újra visszahullott ránk: „Tűűűzdeeelt tőőőgyeim, ééés nyullaim! Ez a szemét medve elnyerte tőlem kék-fehér csíkos úszófecskémet, ezért egyszer kibelezem.” Ezt hallottuk, bizisten mondom, miközben a videofelvételen, melyet visszanéztünk, ez hangzott el: Tisztelt hölgyeim és uraim, ez a kevés ember megtette bőven a dolgát. Itt a doktor, hoztuk gyorsan, fogadják körünkben újra szeretettel. ’Szómásító por, mondta a reptéri rejtvényt megfejtve Bufóka, és bucoszmód hozzátette: az emeszpék vetették be, efelől semmi kétségünk nem lehet.


Szómásított állapotunkban nem tudtuk kontrollálni az eseményeket. Krisztinke Fűretlen vállán pattogtatta atillájáról a gombokat, a propeszt félig háta mögé konyította, boldog volt, olyan boldog, mint egy tojásdobálásos vagy szemkiszúrásos délutánon, csillogott a fényes arcocskája, s hallatlanul büszke volt arra, hogy a Nagy Cappogó közvetlen közelében lehet. Próbáltunk neki inteni a tömegből, mindhiába. Bebeton doktor egy darabig nyugodtan figyelte a szónokot, mozdulatlanul állt. Végignézett a tőle hetven centire puccparádézó, bogárszerűen izgő-mozgó piros nőn, s tekintete megmerevedett. A másodperc századrésze alatt nyúlt be zakója zsebébe, s rózsaszín cappogóját úgy kapta elő, mint a westernhősök a stukkert. Egy villanás volt az egész. Bufóka kajlájával befogta a szemét, s csak annyit morgott: ezen fog csámcsogni a sajtó hónapokon át. A strandpapucs zuhanni kezdett, Bebeton szemei ekkor már vérben forogtak, s egész testével rádőlt félelmetes fegyverének nyelére. ’Run for your Life!, kiáltottam halk kétségbeeséssel, s mint később kiderült, ez volt a szerencsénk, mert Fűretlen fölkapta rá a fejét, elmozdította a vállát, s így a légycsapó Krisztinke fej-tor-potroha helyett csak a propeszt érte el. A csapástól a bompás asszony leszédült a földre, s szipogva szedegette össze a széthullott alkatrészeket. ’Dráá… ága vezííírem – kiabálta a hangosan éljenző tömegben –, senki se mondta, hogy itt meg is merényelnek! ’Máhogyne, feleltem alig hallhatóan magamból kikelve. ’Szedje má, na szedje össze má!, mondtam aztán a zúzott propira mutatva (csöndben ordétozva), majd összeforrasztjuk. Több időm nem volt, a nép követelt. Begomboltam főportás egyenruhámat, megköpködtem sárga gumicsizmám, hónam alá vettem a hintalovat, s fölléptem a dísztribünre Bebetonom mellé. Órákon át csapkodtuk egymás vállát, a tömeg lelkesedése leírhatatlan volt (ezért nem írom le most)”.

Közli: nh

 



A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr7111723889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11639 2008.10.10. 12:43:46

nh-personal: azon idő alatt, midőn ezt írtam, tíz századlékot bukott a forint(om, unk,otok). Ezt a posztot az utókornak hagyom, hogy ha kutatnak, lássák, mi minden történt ezen a napon. Hajrá agyarok, ide a pénzügyi válság nem gyűrűzik be, mer' erős az agyar bankrencer...(hátnaja)

12986 2008.10.10. 12:49:58

Huh... alig tudtam követni az eseményeket. Mosmeg megsajnáltam kissé Krisztinkét... ilyenek a nők. Higgadt türelmetlenséggel a 33-at várva tty

11639 2008.10.10. 12:54:42

Régóta készülök rá, benne vanmá a legyes fejembe'. Terveim szerént rendezek olyan tűzijátékot (a magam s mások gyönyörűségére), hogy abban nem lesz hiba. Merthogy mégiscsak jáccunk, vagy miafene. Ui: "Micsinát ez a szemét a tutyikámmal? Há' nem lecsapatta a főlegyessel? Ezt nem viszi el szárazon!"

12986 2008.10.10. 12:56:42

Szegény fejem...

11639 2008.10.10. 12:57:10

2 ugyi nem baj, hogy nem lácc éccakánkint? ki vagyok tiltva a számgép elől, ami nem is baj, de elvonási tüneteim vannak, csocs

12986 2008.10.10. 12:57:56

Nyugi henci, én sem vagyok. Reggel 7-kor kelek és muszáj aludnom. Hol tart most a forint?

11639 2008.10.10. 12:58:30

4 amit összetörtem, megjavítom.

11639 2008.10.10. 13:00:48

A békának az ő alsó fertálya alatt van a drááága froncs, reggel 266-ért lehetett venni, most 280-at dönget. Pár óra alatt, ez durva. De semmi pánik, mert két napja aszonták, ide nem gyűrűzik be. Osztán mégis. Hátnaja.

11639 2008.10.10. 13:01:38

ja, kedden 249 volt... nem a közép, hanem az eladás

12986 2008.10.10. 13:08:53

Basszus. Basszus. Akkorát bukunk, mint a ház. Ki tudja, normalizálódik-e? Tudja valaki?

11639 2008.10.10. 13:16:50

most kezd kapaszkodni fölfele, hallom, ahogy mászik föl a hegyoldalban, hullanak a kövek

11639 2008.10.10. 13:18:17

de vissza a bejegyzéshő, mer' megsértjük eti kettit

11812 2008.10.10. 13:23:18

tutyika é s nh, én semmit nem értek ebből a bankizéből, a számok és kalimpa történetéről már sokat írtam, meg a kognitív térképről, mert azt sem tudomo forgatni, Akkor most, eccerüre leforítva, ez nekem most nagyon rossz? Nemsokára kapok egy csekket dollárban,

11639 2008.10.10. 13:27:47

13 kalimpa, a dollár szárnyal, reggel 200 fölött is volt. de vissza, vissza, mert kikapunk (csináljuk azt, hogy ezt a hintaló írta, oszt eti ketti rendbe' vah')

11639 2008.10.10. 13:28:49

13 mi a franc a kognitív térkép, drága?

11812 2008.10.10. 13:35:35

a kognitív térkép? tegyük fel, hogy a Frangepán utcában lakunk, (mert ott) ismerem a közvetlen utcákat, de egy útvonalon, max kettőn szoktam közlekedni. Ha megforgatják a térképet, vagy máshol tesznek le, de még ismerős területen, nem tanálok haza. Illetve nagyon nehezen. Úgy kell elképzelni, hogy az egyik agyfélteke, mondjuk, ha jössz le a dombról, az út menti köveket virágokat, apróságokat figyeli. A másik agyfélteke nem látja az apróságokat, hanem az egészet egybe. Na most ez a kettő darab agyfélteke nálam elnéz egymás mellett, nem dolgozik együtt és ezzel nekem elég sok nehézséget okoznak, pölö a gazdasági dolgok, meg a háromdimenziós függvények és egyebek megértésénél is. Érted! Könyörgöm, ha lehet vagy az Árpád-hídnál tegyetek ki, vgy a Béka úton, különben rohadt nehezen találok haza.

11812 2008.10.10. 13:36:22

:D kalimpaságom egy része innen van

11639 2008.10.10. 13:47:56

édes istenem, mi mindenre jó ez a bolgolás! de azért köszi, fogékony vagyok az ilyenekre. És még értem is. Ellentétben a világgazdasági válsággal, ha ez az. Hozzáteszem, nem vagyok gazd. szakértő, asszem én vagyok az a zsák bab, amit 1929-ben először elégettek. De ha dolcsiban tartottad, megérte. Most. Előtte két évig nem érte meg. És gond van a svájci frank alapú hitelekkel is, megugranak, ha gyengül a közös kis szentünk.

11812 2008.10.10. 14:02:51

na nekem nincsenek svájcifrankos hiteleim, ez meg nem az enyém, csak jön és dollárban jön, ez az izé, nem múlik el nagyon hamar? mert ez a csekk, egy hónapon belül jön, kitart addig am magas dollár?

11639 2008.10.10. 14:45:56

A légycsapó hozzászólása: három hónapja 145 volt a samuzsozsó, most kétszáz körül dönget. Sztem kitart, bár nem értek hozzá
süti beállítások módosítása