Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 40: pirított hógolyó

2008. november 28. - henceg new era

Tavaly pepita cérnát küldtünk ajándékba, azelőtt csíkos festéket, most pirított hógolyót kellene adni az agyar nyögdíjasoknak. Hogy áldják az eszünket, s lelkendjenek értünk. Ezt javasolta Citromics, aki utánfutóval hozta a hűségnyilatkozatát jégvirágokkal díszített kőbanyai lakótelepi bérleményembe. Tudhatja, Fölség, hogy rám mindig számíthat, ne üljön föl a szóbeszédnek, mondta fullajtárom, aki eléggé ingerült volt, mert Fűretlen, Derogál és Bebeton doktor is mószerolják. 'Mieza hógolyó?, kérdeztem kezemben vécékefét és jonatán almát tartva, fejemre pedig, miként konfliktushelyzetben szoktam, kicsiny bojtos hálósapkát illesztettem.

 

Az a helyzet, tekergette a nyakát Citromics, hogy a "legyes" Bebeton doktor újabban lepunnyadt, már agyi vonatkozásban, ez a Pucosz kemény magjának véleménye. A gigatánc-csürdöng kudarca is neki köszönhető... Oszt akkor milesza, hollesza?, intéztem újabb kérdést egyik fő kavarátoromnak, denehogy félretegyük Bebetont, tettem hozzá, legyek nélkül, télen, agya begubózik. 'Tudja, Fölség, mi a legszomorabb?, nézett rám Citromics a birka szemeivel. 'Nomia, mondtam halkan óbégázva, s kinéztem egy leverhető halnippet a stelázsi tetején. 'Az a zérd, makogott tovább Citromics, hogy amíg Csukcsföldön volt, oda asztrálódva, mily nagy nyugalom és béke honolt kedvenc Pucoszunkban. El kéne küldni megint a világ végire, ezt kívánja a többség. 'Miféle többség, aranyapám?, kaptam föl a fejem, mely már teljesen rálógott a hintalóra. 'Hát én ki az istennyila vagyok? Tudo mén, felelte Citromics megjuhászodva, a Fölség a többség. Csak arra gondoltam, hátha mégis nemis mindig... 

Megviselt Citromics áskakísérlete. Romokban hever a tekintély, veszélyben az ország, rárontott a métely az agyar népre. Terheli vállam sok nehéz gond, plusz még a vízalatti álság, Flet orrmánykodása, aza sok hazudás, hűtlenség, mi körüllengi glórjám. Háhogy lehet ilyen nehésségek közepette mállasztási kampányt vezetni? Mieza zörökös lázadozás? Holaza biztos ajnár, melyben annyi időn át részem lehetett? Nehéz a szívem, amikor a pecabotos éljenzésekre gondolok. A mállasztás elején minden sokkal egyszerűbbnek tűnt.

Fűretlen beszámolt az újabb Mábocs-botrányról. A jégmedve, mely egyre büdösebb és követelőzőbb, azt ordítozza nyári törzshelyünkön, az állatkerti kifutóban, hogy unja a heringet, neki füstölt lazac jár, teli vana hócipője velem (azaz Pucival), amiért nem juttatok neki télre jégeralsót (a nejének tundrabugyit), szidja Bebetont is, aki nem adja neki kölcsön a búvárszemüveget, ráadásul vizet fröcsköl a Pucosz-hívekre, ami rendkívüli mértékben rontja a mállasztás hatékonyságát. 'Elfogult vagyok, Fölség, mondta Fűretlen, akitől már minden elnyerhetőt elnyert huszonegyben, tudjuk. Egyszer-kétszer Mábocs mellé álltam, mert kampány címerállatként szerettük volna használni. Már látom, hogy ez nem fog menni, súgtam Fűretlen fülébe olyan hangerővel, hogy fullajtárom dobhártyája hangos reccsenéssel szétnyílt.

Hanemha engedné a Fölség, lihegte régi colosom, hogy esetleg saját kútfőből merítve, hogyis mondjam csak, állatvédelmi szempontokat is figyelembe véve, esetleg véletlenül szétrúgnánk a cafrangos szürkésfehér valagát, utána kolbászt töltenénk a bundájába, végül pedig föladnánk levélpostai küldeményként Grönlandra, azzal a kísérő szöveggel, hogy a frász törné ki a derekát.

Idáig jutottunk, ez már a vég!, üvöltöttem föl otthon magamban, s leharaptam egy halnipp farkát, melyet a szekreterben őriztem. Egy pillanatra  magányosnak, öregnek, fáradtnak és göthösnek éreztem magam (de csak egy pillanatra, most már nem). Olyasvalakinek, akin csak valami váratlan meglepetés tudna segíteni. 

Citromics esett be az ajtón, kezében hűtőtáskával. Mivanabba?, kérdeztem magamba roskadtan, de mégis jövőbe mutató rettentő tekintetemmel. Az ajándék, Fölség, amit szerintem gyorsan meg kéne ígérni a nyögdíjasoknak. Mi isaz?, kérdeztem. Ez maga a csoda!, sikkantott Citromics, s a táskából elővett egy masnival átkötött gömböt, melyből finoman, alig észrevehetően csöpögni kezdett a víz.

Ekkor láttam életemben először pirított hógolyót. 

(A teljes sorozatot itt találod.)

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr6311723949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12911 2008.11.28. 10:26:25

Henceg, oly szépen kezd "beállni" a történet, hogy na. Élvezem, kár, hogy messze vagyok, épp csak rá tudok pillantani. Minden jót neked (azért egy puciklubos találkát ügyezzünk, ha kérhetem, 10-e után)

11639 2008.11.28. 11:27:52

meglesz a muri, werner, kirúgjuk a csárda oldalát

11812 2008.11.28. 18:20:14

a rohadt bebetn is, mi a rosssssebbért nem adja neki oda abúvárszeüvegét kôcsön, nem is agyar egy ilyen, rúgd ki! vagy a jegesmedve utazzon Grölland efelé, utálom a marakodást. Csinájj már vcégre rendet! Puci

11812 2008.11.28. 18:24:13

sült hógolyó? hmmm, érdeks, és minden ami meglepô használható egy mállasztási kampányban, de telefonszámot választási körzetet vagy nevet ne írjunk rá..mert a szavazásig elolvad oszt ott maradnak az utolsó napon támpont nélkül,

11639 2008.11.28. 19:24:31

kalimpa, drága, nincs az a szexológus, aki ezeken segíteni tudna. de a medvét most már eltakarítom. mégiscsak pofátlanság, amit csinál. egy szemét idegen jeges!

13066 2008.11.28. 19:40:57

Látom tudod fokozni :)), már csak otthon olvaslak, ott szabad a hangos vihogás.

11812 2008.11.28. 22:44:52

felség. vtatkoznék, a kiegyensúlyozott szexuális élet kicseéli az embert, vidám lesz meg minden és szalad haza, mert AZ sokkal jobban érdekli, vagy nem? és szarik a mállasztási kamnyra

13118 2008.11.28. 23:07:07

s egyre nagyobb a BALY......már ekkora.

11639 2008.11.29. 08:42:22

6- doremi, csak otthon? csak nem egy medve a főnököd????

11639 2008.11.29. 08:45:00

7-re de Puci hova szaladjon? Ő aztán otthon van, mondta többször. Erre építi a mállasztást. Hogy senki más ne lehessen otthon, csak ő.

11639 2008.11.29. 08:47:28

8-ra a hejzet (sic!) fokkozódik, hogy egy klasszikust idézzünk

13927 2008.11.29. 14:40:43

Mélyen tisztelt Fölsegg. Azon fel ill. elfogadhatatlan könnyörgéssel fordulok ,egyáltalán semmibe vett b,fenseggedhez. Kelvén járkálmán, gondolati pagonykájában, gyümölcsbeérett fái, közül a jösszmegeszed fa gyümölcséből,némely mennyiséget a szolgálati sárkányzat álltal, szétszóratni lenne szívesamilyen képes. Ezáltal vidítván meg országunk lakosságát, KIk ezentul bizonyosan semmibe vennék önt,mint uralkodót. Van ám nekünk kető is belőllük, Számtalan helytartóval. Szittya öshazában járván eszecskéjüket biza elhagyván tértek haza. Maradékot össszerakva sem tudtak egyebet csak homkvárat, azt meg a híg végbélsár biza elmosta. Így tehát nékünk már csak fenseggedben vagyon bizodalmunk.S lám lőn sötéccség. Nálunk még szegény Aladin csodlámpácskájából is elleopták az olajat.

11812 2008.11.29. 15:37:36

kell pucinak egy NŐ. vagy férfi, mind1 csak legyen már kiegyensúlyozott, és haggya a politikát

11639 2008.11.29. 23:40:32

pipa56 kérésedet örömmel teljesítem, csak meg kell tudnom pontosan, hogy mit, sebaj, hátnaja

11639 2008.11.29. 23:42:21

13-ra, van neki, ez is, az is, de nem fogja hagyni. ez a mindene neki.

12911 2008.11.30. 00:08:15

Elnézést, Kalimpa, de van neki nője, a Krisztinke, már ősidők óta dúl köztük a plátói szerelem. De hisz te is tudod. szia

13927 2008.11.30. 13:15:09

Életem s Halálományom kezed ügyébe ajánlom. Nem kértem egyebet csak, a jösszmegeszed fájának, érett gyümölcsének, szolgálati sárkányod által való országunk területén való szét ill. össze-vissza szórattatást. Hátha alapon, kit hol s hogyan találna alapon. Legalább engem találj el!

13085 2008.11.30. 20:03:41

Szerintem Puci abszolútli aszexuális. Krisztinke plátóija TÖKéletesen kielégíti. De azért kísérletképpen el lehetne vinni egy megfelelő helyre, mán csak kipróbálni, megmérettetni... Azér' a medvét kímélni köll, áldozat, felhasználták, eszköz volt, asszisztencia.

11639 2008.11.30. 20:27:55

16 werner, kalimpa már (hinta)lóval is beszállt (lovamat egy nagyhencegségért!), persze, hogy tudja; csak valami aktívabb nőre gondol, gondolom 17 lazíts 18 aszex? na ne. ezt nehány későbbi fejezetben cáfolom. Ducmarek! Te aztán nem szöszölsz. Hová kéne vinni? (szexvonal leállítva, én kezdtem, magamra vessek). No, a medve. Most akkor mit csináljak vele? Kinyírjam vagy ne? Nem lehet már itt eligazodni!

13085 2008.11.30. 20:41:04

Szexvonal leállítva?! Az élet alfája és omegája. Akár így, akár úgy. Medveileg pedig gondolj Vackorra, Micimackóra és a zöldekre...

13022 2008.11.30. 22:40:16

nanemá! az agyarság nem lehet ellenzékben! legfeljebb mállasztás után. krisztike meg nekem mindíg is gyanús volt. egy plátóinak nem repkednek csak úgy a dolemánya gombjai, mikor szűje duzmad valami hevestől, lelkesedésből kifolyólag! a medve meg: had élljen! legfeljebb lesz kire mutogatni, hogy: ha nem lett volna ilyen büdös, meg nem követelődzött volna, meg még azt a 15%-ot is rá lehet majd kenni, +/- 1% toleranciával.

11639 2008.12.01. 11:46:33

20-ra, 21-re kéntelen vagyok a vonalt leállítni, mert félreértik. A medvéről: ezennel tudomásul veszem, hogy megalakult a Mábocs Szakszervezet. MIkor kezdődnek az érdekegyeztető tárgyalások? Van kollektív szerződés is? (Pedig milyen szépen ki tudtuk volna nyírni!):)))
süti beállítások módosítása