Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója 111: kihúza toma (final)

2010. április 14. - henceg new era

Éji órán riasztóztam fullajtáraim, teljes harci díszben pompáztunk, szaglott csapatunk a fermentált gumicsizma-illattól. Pufóka bajszán siklottunk, Bebeton csapója lebegett sárgarózsaszínben a fejünk felett, diadalunk elodázhatatlannak bizonyult.

'Mi már rég nem lennénk, mondtam szózatomban, ha újra nem formál bennünket évekkel ezelőtt a főmaszop. Szerencsére újra lettünk, s az anyag, melyben fickándozunk, jobb minta formalin, fel, végső támadásra, a pillanat jönne már! Mire visszatérünk, fejemen újra régi dísz legyen! Buzdítva vagytok-e kellőképp, vagy kéne folytatóznom?

Fullajtáraim egy emberként, viszonylag sok színes darabra szétszóródva lelkendtek, így nyomultunk lea nyolcadikra, hola zellent pozicionáltuk jó ideje már.

'Ki nyomizzon előre, Fölség?, kérdeződött Citromics, mikor a Nagy Változás csapóajtójához értünk (Asszem Sasszem azt is ráírta, 8/12, belépés előzetes jelentkezés alapján!)

Egy nagy üres terembe léptünk, a falakon órjás tükrök lógtak, magunkat láttuk, ahogy osonunk és fölfejlődünk, samint alakzatba verődve lopózunk előre meg hátra. Fura volt így nézni magunkat, le s föl osonózva, amint vad tekintettel nézünk saját tükörképünkre. Bebeton kedvenc mondása jutott eszembe. Az elmés dokker akkor véste agyamba, mikor méga a zindiános törzsfőnöknek vittünk puliszőrt és aszalt abált szalonnát ajándékba, népünk hűségének zálogaként egykor. "Amit a zellen ellen mondol, voltaképp magadról mondózod."

Benne mél, mosta tükrök előtt beigazolódott. Úgy néztem ki teljesen, mint a zellen, önmagam ellensége, kia hosszú évek ármánykodásaival küzd, s jön vele szembe mindaz, mita zuralkodás kezdetén nem gondoltam volna. "É samit másnak kívánsz, azt kapod vissza, te utolsó állat - erre is dr. Kieza készített föl, igaz, Mábocsot próbálta egy időben e szavakkal modorra tanítni, nem sikerült nyalván. (A 'te állat'-ot azért idézem, hogy jegyzőkönyvileg meglegyen, utólag úgyis kihúzat toma mindenhonnan, de ígérem, nem lesz cezaromá...na, cuzimoru.... cenzorami...

' Ceruzával húzzuk ki, uram? - kérdezte a doktor, mert ennyire együtt él velem.

'Mindegy, böktem oda fölvonulás közben, tőlem ecetes ollóval is kivághatja, csak csupán hermeneutikai megfontolásokból mesélte mel, hogya zutókornak meglegyen.

Nagy robajjal ledőlt egy válaszfal, aztán még egy, s mögötte a porfelhőben Asszem fehérruhás kommanósai suhantak a kijárat felé.

'Háta Flet? Megamaszop? - fordult hozzám titkos kézjelekkel Pufóka, s hatalmasan ősz agyar bajszával teljesen belesimult a porfelhőbe. - Csak nemazt akarja mondani a Fölség, hogy elillanóztak?

'Dehogyis, drága barátom, hová gondolsz? - jeleztem, s hosszas magyarázkodásba kezdtem arról, hogy a zimént küzdöttem mega veres sárkánnyal, ni, a zászlót, melyre a zeget megvető tűzvonalban tettem szert, átvegye és megőrizze.

'Ide vele!, rikkantotta a bajszos, s ölelkezve újságolta az őt körülvevő hadnak, hogya Puci, aza zén, halat megvető bátorsággal győztem, körbena a tükrök mind összetörőztek, s ami eddig a visszájáról látszott, most már igazából az lett.

'Fölség, fölség!, hangzott a nép zúgó tapsa, s úgy sepert végiga hír a nyolcadikon, hogy a zajtók kicsapódtak, a zablakok Tesco-gazdaságos dobhártyák módjára repedeztek. Szállt, terjedt a változás híre körbeja zépületen, nem számított tovább egy percig sem, hogy hol volt a zidő eddig, egyszer csak bekopogott, s azt mondta: Itt vagyok!

'Jó napot kívánok, mit tetszik parancsolni? - kérdezte Szógyártó, s úgy kellett félrelökni, mert aszitte, a zidőt is le kell hülyézni, s el lehet zavarni.

'Némá, hogy be se engeded - taszítottam rajta egyet, s a tört tükörcserepeken át, mely a szhhhörnnyű küzdelemre (fog) emlékeztetni, előrébb araszoltam ám. Aztán kiengedtem hangom, nekitoltam a levegőoszlopot a nyelvcsapnak, s bemutattam a zilletőt, ki ellátogatott hozzánk.

'Itta Zidő! Kell-e é ennél szebb, jobb? Hányszor, de hányszor?

'Sokszor! - sikoltotta kórusom.

'Node pontosan hányszor, emlékszik-e valaki?

'Nem! - felelte kórusom.

'Ne izéljetek már, népem! Ha erre se emlékeztek rendesen, mitek legyetek pontosan?

'Pucink. Nagy királyunk!

'Hát még?

'Mindenünk! - mondta Bebeton átszellemülten. - Légy az álmunk!

'Nana, dokker, már megint min jár a zesze! - szóltam évődve, s úgy tettem, mintha nem venném észre, hogy szép csöndben óbégázva, alig észrevehetően megkoronáznak. De mikor mára fejemen volt a ráf, nem éreztem kellemetlennek egyáltalán.

'Mintha Fölségedre öntötték volna! - hálálkodott Pufóka, s örömtáncot járt.

'Csak a Fölség fején áll ilyen jól! - nyelvelt Citromics.

'Sok koronát láttam már életemben - jegyezte meg Fűretlen -, de ilyen fájintosat még nem! Agyar termék!

'Fönn hagyjam? - kérdeztem dr. Kieza Bebetont, aki a csapójával babrált.

'Niná - mondta arcizom és tudatmódosító tanárom. - Bevégeztetett. Mehetünk. Szóljona muzsika!


Az összpucit itt találod, vigyázz rá, el ne törd!

* Külön köszönet mindazoknak, akik kitartottak mellettem. (nh)

 


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr7511724177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11229 2010.04.14. 10:33:15

akkor tánc:)

11815 2010.04.14. 10:36:46

Még jó, hogy nem pergett le a foncsor! :))

11639 2010.04.14. 10:43:47

1-2: Kis pici epilóg még várható. Hogya kép teljes legyen. Köszi nektek, hogy itt voltatok végig!

11815 2010.04.14. 10:50:00

Ugye, azért nem tűnik el? Aztán lehet, hogy új évadot kell kezdeni, ez úgyis divat sorozatoknál! Várom a másikat! :)))

11639 2010.04.14. 10:57:29

Igyexem nem eltűnni!

13118 2010.04.14. 11:04:30

hm. és tűzijáték nem volt? semmi látványpetárda eregetés? ja, lesz még pici epilóg! :))) (é smit fognak rajta lógatni?) :DD

70798 2010.04.14. 11:14:40

A Rougon-Macquart család első könyvét olvashattuk:) Most indulhat a Grespikál, vagy valami hasonló:) Van még állati lét a csukcs medvéken túl is.

11639 2010.04.14. 11:21:35

6-7: hmmmm, ilyen profán a vége, a tűzijáték csak eztán jön. tosz, megtisztelsz, a cél az volt, hogy megismerjük Agyarországot. Biztos vagyok benne, hogy nagyjából olyan, mint itt volt :-))

11812 2010.04.14. 11:30:07

ezakülönösenleg izgalmassabb rész vót. Már tudjuk ki volt a gyelkos, megarosszgonosz. Néha ugyan nem értettem kinekmiértvágtákle a afejét és kiisaz aki fekete ilyenm umijás ruhában hadonászozott, mindenféle ostorral, meg késekkel, de a történet végkifejlete okán, nem is lényeges. Merta mi fontos a zakorona.

34417 2010.04.14. 14:02:55

nomeg a szék, ami trón, és nem árnyék! mábocs szerintem erősen meg lesz sértődve, mert még a ző mézét is madzagra fogják kenődözni, hogy legyen mit nyalni a híveknek!

34417 2010.04.14. 15:15:49

kint a vezércikk, de nem műkszik, innen a frissülőből meg mindjárt kifut, mijeza holaza?

11639 2010.04.14. 15:18:51

most má talán rendben van. Így van, mindenkinek korona köll, aki rajzol magának. Oszt viselje!

14742 2010.04.14. 15:33:42

És hol van az üstdob, a fanfárok? Csak sima tüzijáték? Ez nem ér!:)))))))

11639 2010.04.14. 15:46:17

Nem zajonghattunk, este tíz után lett mega korona, lehar!

13066 2010.04.14. 20:50:45

Richard Wagner helyett Dante Bucci :))) http://www.youtube.com/watch?v=UNJswfXKJ3s
süti beállítások módosítása