Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (20)

2008. augusztus 27. - henceg new era
Albuqerque blues

2008. 08.26. „A Chevy jól bírta az utat. Ha elfogyott belőle a víz, ment Sprite-tal, sőt After Shave-vel is. Le voltunk lazulva, Ohion vágtattunk át, én vezettem, a doki útközben megállás nélkül csapkodta a legyeket. Illinois-ba érve beugrottunk Saint Louisba ragasztóért, mert a strandpapucs a sok használattól teljesen elengedett. Egy tó partján az utolsó Agyarországról becsempészett különleges vagdalt-konzervünket faltuk be. Kifeküdtünk a fűbe, ledobtam sárga csizmámat a Forest Parkban (másnap Albuquerque-be érve hallottuk a rádióban, hogy vegyvédelmi riadót tartottak St. Louisban). Látom ám, suttyó gyerekek pöncögnek öreg ginyókon, s úgy dobálják a vállukat, mint mikor a doksi egyszerre három legyet csap agyon. ’Adszacsak, mondom az egyik suvernyáknak, s a Krisztinkétől kapott atillagombot pengetőként használva belecsaptam a lecsóba.



Álmomban újra otthol voltam, önfeledten billegtem a pacival, közvetett szabadrúgásokból gólokat vágtam, s a mállasztási kampány végén Krisztinkével meneteltem egy nagy téren. Kétoldalt emeszpék voltak leverve cölöpnek, Flet ég felé tartott két kézzel megadta magát, és azt mondta: jelöljem ki számára az utat, indul vezekelni. Krisztinkére néztem, megfogtam a kacsóját szelíden markolva, s tudakoltam tőle, mit szólna hozzá, ha ez lenne meg az lenne. Hű, az nagyon jó lenne, vezírem, susogta a drága, s csábosan végigsimított atilkája nem is tom mijén. És a tőlem lesett módon hozzábúgta: könyörgöm, tüntessük el!



Oklahomán és Texason átvágva jutottunk Új Mexikóba. Bebeton Albuquerque-ben kiszállt az autóból, kiejtette a kezéből a rózsaszín légycsapót, s drámai bejelentést tett. ’Pucifölség, mondta halálra vált hangon, ellopták arcizom- és tudatmódosító jegyzeteinket. ’Dehol, dekik?, kérdeztem magamra higgadt őrjöngést erőltetve. ’Láttam egy gyanús egyént Amarilloban. Demikor, demikor? Hát mikor megálltunk tankolni, meg pótkereket cserélni (nehogy leeresszen). Odajött egy fickó, kérdezte, meg tudnám-e neki mondni, mennyi az idő. Kicsit csodálkoztam, mert közben megnézte az óráját. ’Marrrha, üvöltöttem alig hallhatóan, régi bevált emeszpé-trükk. Így zavarják össze áldozatuk agyát. Hámaga micsinát? ’Mondtam illedelmesen, fél hat múlt három perccel. Aztán csak arra emlékszem, hogy megült a motorháztetőn egy szép, kövér, zöldes hátú…tudjamá, hogy mi. ’Tomhát, feleltem a lehetőségekhez képest oly nagy nyugalommal, hogy a kaktuszok rádőltek az útra. ’Most akkor füzet no?, kérdeztem, s arra gondoltam, kitekerem, persze csak játékból, viccesen, Bebetonom nyakát. ’Valahogy úgy, felelte a doki, s amikor lefordultunk Phoenix felé, ölében a reparált strandpapuccsal elszunnyadt a volán mögött. ’Adjamá, na adjamá!, rikkantottam halkan, még a végin nekimegyünk az indiánoknak. Így poroszkáltunk tovább Flagstaff felé.”




Közli: NH

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr6711723845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11812 2008.08.27. 16:30:09

most mi lőn veletek tudatmódosító füzet nélkül?

11639 2008.08.27. 16:32:14

fejből nyomjuk, csocs

11812 2008.08.27. 16:32:22

Ez a gery egy fasza gyerek, hős megminden nem veszitek be a csapatba? és most az indiánok a jók, nem? vagy kik a rosszak? az emeszpék?

11639 2008.08.27. 16:33:58

érdekes, én mindig geri nőit lestem annó, az indiánok mindig jók, hozzájuk megyünk; rosszak nincsenek, itt már mindenki jó

11639 2008.08.27. 16:36:46

nem vehetjük be, mert nem Pucosz-tag

11812 2008.08.27. 21:57:39

A Tücsök rendre elmagyarázza nekem, hogy kine kmilyen színű kard jár. Ha jól emlékszem pitos is van megsárga. TE egy Yedi lovag vagy? vagy csak leszel? vegy te vagy a izé, az a feketsapkás?

11639 2008.08.27. 22:33:10

ez egy fakard, csak belevezettem a 220-at. engem is meglepett, hogy világít, jedi nó

11639 2008.08.28. 16:07:11

raindogsnak, hátha fölbukkan: a 11-es posztja ismételve: nagyhenceg 2008-08-28 14:06:04 szegény raindogs, csak most látom, hogy életbe vágó kérdésedre nem válaszoltam, elnézést érte. Amúghy a technikához tök hülye vagyok, mire én valamit megtanulok, az rendszerint használhatatlan. Jótól kérsz tehát tanácsot. De még eccő: van egy másik blogod is? Ami nem működik? üdv

12911 2008.08.29. 20:08:40

vannak rajzok, henceg, küldeném

11639 2008.08.29. 20:09:38

emil zatopek, köszi
süti beállítások módosítása