Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 107: Hisztinke boránya

2010. március 18. - henceg new era

A városi levegő szabaddá tesz! - kurjantotta valaki a terasz felől, hol romokban heverőzött szobrom, melyen sárga gunyicsizmában sarkantyúzom a hantalovat. Utána a jól ismert pattogózás következett, és a propeller surrogó hangja - mindjárt tudtam, hogy csakis ő lehet.

'Visszajött - óbégáztam, de közben ügyeltem rá, nehogy a légyzümmögést, melyet Bebeton mantragyanánt használ, túlharsogjam. - Meneküljön, ki merre lát!

'Drrrááááággggga vezzzírremm! - süvítette be az ablakon pucoszunk hajdan erős reménye, vára, oszlopa, ki veres atillájának gombjaival sokakat lepattogózott már. S emlékezetemben fölidéztem ősi találkánkat, melynek során szemöldököm beléhullotta pacalpörköltbe. - Ugyenem?

- Mit nem, arrranyom? - kérdeztem dil...öőőő...diklo...na, ez előbb még itt volta nyelvemen...dipiló

- Arányérzékkel - segített ki Dr. Kieza Bebeton, kit nemrég arcizom- és tudatmódosító tanársága mellé kieveztem szárnysegédnek is.

- Ez az, na né, mia pálya, kedves? - váltottam enyhén kacérosra, mert láttam, hogy Krisztin, kita népnyelv elúszása óta nemes egyszerűséggel csak Hisztinnek becézget, vadul rángatni kezdi a borányát (sörényét szerettem volna írni, de agyar vagyok, nem állhatom a sört). Megfigyeltem, hogy kidülleszti a micsodáját, aztán hirtelen ránt egyet a sérón, de oly váratlan sebességgel, hogy a levegőoszlop, melyet így nekilódít, lelökte a kredencről a sztereócápát, ha nincs ott Citromics, s nem tartja alá a sárgát, dirib-darabra tört volna, jaj.

- De Fölség, ennyire örrrül nekkem? Tutta mén, tutta mén, hogy titokban rólam álmodik.

- Hátazé neme gészen így vanez - feleltem kétértelműen, s hű fullajtáraim arra kértem, bele ne kotyogjanak szerelmetes szózatomba, megkeményedett a mállasztási kampány, Sasszem hallgatózik, itt mára Mikiegeres bögrének is füle van!

- Hallgatunk, minta sír - mondta Citromics, s tixóval ragasztotta le Répás és Fűretlen száját.

- Hane masztán mia pálya? - kérdeztem bizalmasan Hisztint, ki akkorát rántott a fején, hogy leugrott, s pattogott, akár egy pettyes labda. - Némá, miket tude za ném.... oppardon, aranyom... szóljon mára fejének, hogy jöjjön vissza, méga végin beléhulla zakvárjumba.

- Szép vagyok, Fölség? Nem hiányzik magának serelmetes szejpítészem? Melyet cakisz különleges férfiaknak tartogatok, minta milyen ön és maga, drrrrággga. Hűségem felől semmi kétsége nem lehet. Épp csak kissé hiperaktívabbnak mutatkozom mostan, de a szívem, mely agyar atillám megett dobog, önért ugrik, tudja jól.

- Tom hát - feleltem elérzékenyülve (de nem mutattam, mera zerő velem van, sose vagyok egyedül). - Mégis csöndben ordítom bele a világba, hogy ellenem tetszik úszni, kedves. Öntsük tiszta vizeta zakvárba!

- Meddiga, Fölség?

- Mimeddiga?

- Ez az ellenúszás egyszer majd véget ér. Tetszett nekem ígérni valamikor valamit.

- Oszt mit? Jó volna neke mis tudni ám.

- Mikor még a szemöld benne volta pacalpörpöltben, halkan súgta csak, néke madja...

- Mindent betartok, amit egyszer megigértem - feleltem dipilomaté. - Már ha megigértem, persze. Ha esetleg mégse, vagy ha nem akarok emlékezni rá, akkor sajnos jöna B-terv. Melyben egész más lehet a képlet. Értve vagyok, ugyebár.

- Ó, drrággaaa vezírrem - sóhajtotta Hisztin, s egy velőtrázó sikkantással, melyet hallva lepattogzott a stelázsi elejéről a zománc, bérleményem közepére vonaglotta magát, s csizmám kezdte csokkintani. - Ön, azazhogy maga beszél a legvilágosabban azok közül, kiket ismerhetek, ebbe beleértem a partra vetett sztereóhalakat is. Fölség, számíthat rám mindenben, irtoma zellent, tisztítom a zutat maga előtt, hogy talpa, ha érinti szent honunk földjét, nehogy karistolja bármi.

- Érte mén, kedves - feleltem megnyugodva attól, hogy a jelek szerint mégiscsak elfelejtette, mi tigértem néki, amit pedig mások elfelejtenek, betartani mér is kéne. - Arra kérem, rántson borányán akkorát, hogy attól a zemeszpék tovább kergüljenek. S ígérem!

- Köszönöm, drrrágggaa vezzííírrem! - sóhajtotta Hisztin, s farát risszantva bekettyintette napelemes propellerét, s fölszállt a léktérbe. került egyet, körözött kettőt, majd' nekiütközött Bebeton idomított bögölyrajának, aztán mikor megkapta a felszállási engedélyt, kireppent kőbanyai lakótelepi bérleményemből. S hátrahagyta a csalfaság csak rá jellemző édes illatát.

Összpuci itt szimatol, less, mert ha lemaracc, fújhatod

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr3711724165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

34417 2010.03.18. 12:45:44

jesszusom akkor mi lesz puci feneséggel, ha ez a hisztike majd jól a fejére nől, és audi enciára rendeli magához a főlegvárba?

45714 2010.03.18. 13:07:03

Hallgatom a zenét... csak nem Krisztina ? ( mosolygok )

14946 2010.03.18. 13:36:31

" farát risszantva bekettyintette napelemes propellerét" Felség,én pirulok..:-))))))))

11229 2010.03.18. 13:55:47

ha igazi magyar, csak pálinkánya lehet

11639 2010.03.18. 14:01:36

Köszönöm a zötleteket, beépítjük, semmit el nem pocsékolunk, minden adományra nyitottan figyelünk :-))

14742 2010.03.18. 14:21:16

Napelemes propeller - tetszik, azonos lenne a felturbózott ciroksöprűvel?:))

13005 2010.03.18. 15:39:26

Jó annak, akinek Hisztin ígéri, hogy "irtoma zellent, tisztítom a zutat", nem jönne ide segíteni nekem is? :)))

11812 2010.03.18. 15:41:49

csalfa lyánynak oda ne add számodat! Mégha olyan nagyon szépen kéri is.

11639 2010.03.18. 16:22:11

1.re: jól megnőtt, már-már amazonka 2-re: ő az, személyesen, karcosítva vana hangja 3-ra istenem, ha az egykori magyartanárom láthatná ezeket a mondatokat! (és-sel, hoggyal nem kezdünk stb.) 4-re pálinkány, nem rossz 6-ra nem ugyanaz, de a működési elve hasonlít 7-re csak összezavar mindent! 8-ra most már kiteszi vmi megosztóra!

13005 2010.03.18. 18:03:20

akkor keresek mást, a zóvatosság nem árt...

13709 2010.03.18. 18:26:04

Henci ! nagyon jó :)

15138 2010.03.18. 19:21:07

A banyát láthattam már valahol? Olyan ismerős... Külön jó, hogy megtudtam, mi az a zellen végre - kár, hogy elfelejtettem, hol láttam ma. :) Jó a szöveg, mint mindig.

11639 2010.03.18. 20:23:22

A banya régi vendégünk, úgyszólván állandó szereplő. Saccperkábé olyan jelentős figura, mint a Népszabit olvasó Mábocs...

149394 2010.04.08. 00:10:22

Az áldozat nem figyelt az italára: a barátságos bunözo elaltatta Több elfogatóparancs is érvényben volt azzal a férfival szemben, aki egy társnojével együtt elkábította, majd kifosztotta egy sörözo egyik vendégét Pesterzsébeten. A XX. kerület egyik sörözojében csütörtökön este iszogatott egy 54 éves férfi, amikor szóba elegyedett vele egy no és egy másik férfi. Figyelmetlenségét kihasználva bódító anyagot kevertek az illeto italába, majd a gyorsan álmosodó férfit hazakísérték, végül megszabadították mobiltelefonjától és több tízezer forintnyi készpénzétol. Miután a sértett ráébredt értékei eltunésére, értesítette a rendoröket, így a nyomozók nem sokkal késobb már elo is állították a feltételezett tetteseket, egy 41 éves férfit és 28 éves társnojét. Az elfogott férfiról idoközben kiderült, hogy több hatóság is körözte: egy kerületi bíróság garázdaság, a szentendrei bíróság lopás miatt, a Fovárosi Bíróság Büntetés-végrehajtási csoportja pedig azért, mert ,,elfelejtett" bevonulni egy jogerosen kiszabott börtönbüntetésének letöltésére. A rendorök azonban vele együtt a not is orizetbe vették, és mindkettejük ellen eljárást indítottak.
süti beállítások módosítása