Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 95: hunakar hattya

2009. december 16. - henceg new era

Két Himalája van! A Csomolungma meg a Mount Everest. Eljöttem hozzátok, kedves hanhunok, hogy fölszabadítsalak benneteket a ziga alól. Mától fogva változás lesz, nem marad gleccser vagy lavina mozdulatlan, áldani fogjátok a nevem, s egy emberként fogtok követelni.Tessék választani a régi, a korhadt, a zelavult, a rozsdás és a zúj mega zenyém között. S mindjárt tudni fogjátok, tik, kiku gyanúgy hun ősöktől származtok, miajó.

'Vagy nem - jegyezte meg Bebeton, s azt tudakolta, nem akarnék-e találkozni, akár csak egy fél órára is a nagy hanhun főnökkel, hogy megérinthesse sárga gumicsizmámat. Adhatnánk neki körmös pacalt ajándékba, nemzetszín szalaggal átkötve, az jól mutat a vitrinen. Utána kezdhetnénk a mállasztást, itt még úgysem tudnak ellene védekezni.

'Jó ötlet, mondtam halkan óbégázva, s rögtön közöltem a doktorral, vegye úgy, mintha én találtam volna ki.

Csakaza baj, jegyeztem meg váratlanul, úgy, hogy a küldöttségünkkel utazó Fűretlen és Mábocs kezében megállt a makkász, hogyahan hunakar hattya-e azta mérhetetlen kalamajt, melyért otthol ősi tehetségünknél fogva elő tudunk állítni. Vagy inkább a csöndesebb és békésebb mállasztásokhoz vannak az itteni népek szokva.

'Fölség, egy régi bölcs szerint...

'Régi? Az nem jó, feleltem. Újnak köll lenni, mindenképpen.

'Dea zúj...

'Mi van vele?

'Háta zúj...

'Mondja má', na mondja má'!

'Má' bocsánat - szólt közbe Mábocs, és pillogatta a szemét.

'Neked meg ki osztott lapot? - kérdeződtem higgadtan ordítva.

'Háta Fű...- próbálta volna mondni, a colos pedig lelkesen bólogatott.

'Node minek? - folytatóztam, akár egy vadiúj taoista bölcs.

'Mit minek, Fölség? - álmélkodott Mábocs.

'Minek szósz te bele a nagyok dolgába?

'Kérdezni tetszett, úgy gondolta - vakkantotta el magát Fűretlen.

'És szerinted az jó, hogy mindig válaszol, ha kérdezik?

'Nem is tudom. Ha azt tetszik mondni, hogy nem jó, akkor meggyőzöm róla, már ha tudom, hogy nem jó.

'Erről álmodunk, ugye, doktorom? A zönfeladás művészete, ezt tanítjuk annyi éve már. De amit tanítasz, elébb-utóbb beérik gyümölcse. (Ezt gyorsan föl is jegyzeteltem, úgy gondoltam, jó lesz világörökségnek.)

'Hol tetszene leginkább mállasztani, Fölség? - kérdeződött a dokker.

'Bárhol, barátom, ahol fogékonyság van rá.

'Akkor azt javaslom, menjünk haza gyorsan.

A következő pillanatban elkezdtünk asztrálódni. Elszunyókáltam. Csak azt láttam, hogy a doktor hadonál a légycsapóval, Fűretlen meg Mábocs koszosfehér bundájába kapaszkodik. Köröttünk a kék ég, fölöttünk a Nap, alattunk a Föld. Repültünk tértől részegen, mint az időmegállító gondolat.

ÖsszPucit itt leled

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr7011724133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11812 2009.12.16. 15:03:42

Óhmanipemehung mecsoda kharmájuk lesz

13005 2009.12.16. 15:17:00

Azt a mérhetetlen kalamajt tényleg hun ? :))))))

13709 2009.12.16. 15:46:15

Olvasom :))))

11639 2009.12.16. 16:21:43

Hazjött, aza lény. Éljen a király!

11692 2009.12.16. 17:59:30

nem fáj?:)
süti beállítások módosítása