Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 92: soseju teszembe

2009. november 25. - henceg new era

Fölség, fel kell készítenem a legszörnyűbb, legváratlanabb dologra, ami túlszárnyalja közös ladérozásunk valamennyi nyűgét, nyavalyáját, kérem, harapjon rá egy halnippre időben, mert az a gyanúm, napokig tetszene óbégázni tőle...

'Nomia, csak nem a Zasszem?, kérdeződtem szempillámra nyugalmat erőltetve, bár megvallom, olyan vibrálódzás vett rajtam erőt, hogy megszólalni alig tudtam tőle. 

Sasszem meg se fordult nálunk, mondta a dokker, s azzal folytatta, hogy sajna a kolbászt, melyet csaléteknek helyeztünk ki, sa figyelő Asszemnek szántuk, megették a fullajtárok, a máspor pedig hatni kezdett, mitől egészen pszichedelikus igazmondás kezdődött a Pucosz táján. - Ez oly súlyos trauma, jegyezte meg arcizom- és tudatmódosító tanaram, hogy a Pucosz léte forog kockán, a koronázás, melyhez oly közel kerültünk, nem került ugyan veszélybe, de sürgősen tenni kell valamit. 

A zesemények igazolták Bebeton előre jelzését. Sorra ébredeztek hű fullajtáraim, egyik a másik után nyújtózkodott, sóhajtozott, s olyan füstöltkolbász-illat terjengett kőbanyai lakótelepi bérleményemben, hogy még a szaganyagokhoz szokott sárga gumicsizma is elszégyellte magát. 

Mábocs lépett be a zajtón, szájában szivarral, kezében kártyapaklival, hatalmas valagára erőltette Fűretlen csincsóbincsó kertésznadrágját.

'Mieza maskara, medve?, intéztem hozzá a kérdést, pedig tudtam, hogy elnyerte a málé gatyáját, ki sok mindenhez ért, de a huszonegyhez nem. A loncsos eztán egy böhömnagy dobozt is bevonszolt a kredenc elé, nyögött hozzá, és röhögve, böfögve újságolta: - Ezt is nyertem tőle. Aza marha föltette. Jó lesz ide, hogya Sasszem fenekébe ne férjena babszem. 

'Némá, nem is gondoltam, hogy a csíra sajátja a líra! - mondta a fecske fürdőnadrágban belibbenő Fűretlen, s hozzám fordulva folytatta: Elnézést, Fölség, a dőreség átmeneti, addig tart csak, míga medve megteheti...

'Mia zanyátok!, tört elő belőlem a  kedélyes óbégázás, s közben a dokkernak intettem, vegye elő a kulcsot, mert éreztem, megint szájzáram lesz. - Háhogy, méitt! Mér nem hagytok nekem békét?

'Node fölség - mondta a medve, s megállt egy pillanatra, mert tudta, hogy a node fertelmes üvöltőzést vált ki belőlem, a szájlakat ellenére is. De most úgy döntöttem, nem üvöltőzöm, ellenben kimérten néztem a ládára. - Miva nebbe? 

'Beléptető rendszer - mondta mellét kidüllesztve a medve. - Eza marha vette, éveken át otthon rohasztotta, mígnem Bocsi - aza zén - el nem nyerte tőle...

'Tudom, huszonegyen - vágtam el a filo...na, az elébb még megvolt...fílizó...affene, soseju teszembe...folizé.... - fonalát, nehogymá a brummancs rájöjjön a gondolkozás ízére. Aztán mondtam: - Tom, mire jó, jelzi, ha a Zasszem jönne. Jó van, jó van, jó, hogy nyerted. Dea társadé a zérdem. 

'Ezé e? - horkant föla medve, csak nem gondolja, Fölség, hogy magától eszébe jutott volna? Ha nincs a kezemben a makk ász...

'Elég legyen - dörrent be az ajtón Pufóka, s abból, hogy rigmussal jelentkezett, rögtön tudtam, evetta kolbiból. "Bajszom, szőröm, ősi bundám, hogya zanyád ne sirasson!" 

'Ez nem is rímel - kapta föla fejét a doki. 

'Szabadvers - vakkantottam, s meghallgattam Citromicsot ("Lóhát, kolbász, aknatető, te vagy nálun kale gelső"), Derogált ("Mélygarázs, mélygarázs, hola tűzön aparázs?)", a zörökké elkódorgó Répást ("Parag rafust ette mén, nem kell mosta hölgyemény"). 

'Makk ász, tök ász, piros ász - ordította úri jókedvében a medve -,  lóga kampón a kolbász.

'Rímpor is került a másporba, Dokker - mondtam Bebetonnak, aki rózsaszín csapójával hadonált a fullajtárok közt, és azt ígérte, aki felszólítása ellenére nem hagyja abba a rímezést, letaglózza. A fullajtárok Mábocs vezérletével harsányan röhögtek. "Bebeton, tököd mint a híg beton!", kurjongatták, és elharapózott a bérleményben a káosz. 

'Nem bírom, nem bírom, sóhajtott dr. Kieza, s bánatában papírra vetette Az őszi légy szárnya című elégiáját...

Összpuci itt sasol

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr3711724117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13190 2009.11.25. 17:25:03

Henceg, már kezdek henceg függő lenni!

70798 2009.11.25. 17:41:52

na itt rendesen eldobtad a zagyad:)))

13118 2009.11.25. 18:18:55

az a pf: 151-re küldött levél is nagyon ott van :))))

70798 2009.11.25. 19:29:41

henceg, eltüntek a hozzászólások

13709 2009.11.25. 20:37:57

Tetszett :)))

11639 2009.11.25. 20:43:05

visszavarázsolódtak...a komik árpapa, leszoktatás nincs! a 151-es eredeti, miként a töb bi is tosz, a kubai lányokat csókdossa Mábocs is! evalajos, köszi

11639 2009.11.25. 20:44:21

Valéria, neked is, remélem, nem okozok vele álmatlan éccakát

12296 2009.11.25. 20:55:09

..egyszer akarok valamit idebökni, erre eltűnik a zablak, ajtóstul. Most meg elfelejtettem. :)

70798 2009.11.25. 20:56:20

csőkdosnám is őket, de nem hagyják

11639 2009.11.25. 21:38:19

próbálkozz!

11815 2009.11.25. 22:20:06

de nagyon bírom :)))))

11812 2009.11.26. 08:51:32

heje-huja fatányér, meghalok a mábo csért!

11639 2009.11.26. 12:29:59

kalimpa, pályázhacc a 100-as Puci alkalmából kiírandó költői versenyen, művedet már be is emeltem, sztem pályát tévesztettél!
süti beállítások módosítása