Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 90: zönökfajta, nemaddiga

2009. november 09. - henceg new era

Béke honolt lakótelepi bérleményemben, Mábocs és az ébredező Fűretlen egymást gyalázva huszonegyezett a zakvárjum mellett, a kredenc halnippjei sütkéreztek az őszi napsütésben, ökörnyál úszott el az abla kelőtt, Bebeton a búvárszemüvegében a pálmafás poszter alatt leste, hátha talál csapózható legyet, de nem. 

Megcsörrent a telefon. Azt hittem, Asszem hív, aki még mindig a Rittberger-ügyön lovagol - leszúrták, de életben maradt, mindegy, a hídon akkor kell átmenni, amikor előtte állunk. Megállt bennema zütő, méga kagyló is megrémült, s kezemből kiugorva megpróbált elbújni a pálmafás poszter ágai közti, juj.

- Kia, mia? - kérdezte Bebeton halálra váltan, mert látta rajtam, hogy az összeesőzés határán vagyok. - Hagyja csak, hagyja - lihegtem, amikor visszavonszoltam magamhoz a menekülő kagylót, és sugdosva hozzátettem, "ő az, ő az, kicsit halkabban azzala huszoneggyel, és kérek gyorsan egy nippet is a kézbe, hogy roppantani tudjak". 

Rohant, repülta dokker, kezembe nyomta a sztereócápát, én pedig lassan fülemhez emeltem a kagylót. 

- Eeegen - tette múgy, mintha nem tudnám, kiafene keresőzik, mi takara vonalas. 

- Drráááááá-drááááááá - lehetett hallani az affekt nő hangját a túlsó végen, s ez a hang, melyre oly régóta vágyom, most beugrott a bérleménybe, körbeszaladt ficánkolva, fölrázta a hantalovat, megült a stelázsi peremén, s viccből meghúzgálta Pufóka ősagyar bajszának kunkorodó végét. 

- Node, kedves, derég, derég - hebegtem-habogtam, ámde közben, hogya fullajtárok ne lássák a zilletődést, vigyázzba vágtam magam, s kackiásabb módon közelítettem mega kérdést. - Azazhogy kisztihant, kisnaccsád, micsa kitt éppenhogy, amúgya. 

- Drrrráááága vezírrem - lehhintette a Krisztin alélt hangon, melyből elébb arra gondoltam, valaki tán szorongattya kellő tájon, attól eza zsinóron átszexelő ezmegaz. Intettem gyorsan dr. Kiezának, a hantalóval támasszanak meg, nehogyeza susogózás oly hatással legyen rám, hogy elvágódom. Kitámasztva, kezem lukacsos trikómba mélyesztve lestem tovább a Krisztin hangját, s hogy ne higgye, bánkódom távozta miatt, tovább kackiáztam: 

- Hanemosztán odamondták, tudo mis, meg nem is, hogy miket hallo kén, gyöngyöm, aranyom!

- Drráááágaaa vezírrrem - búgta bájos bocihangon eza régi kedves némber, kinek lelépőzésekor műanyaghordókba köllött könnyem fogni szuvenírnak. - Azért hívom, hogya zönökfajták tudják, nemaddiga. És hogy Fölség ne pattogózzon annyit, nem áll jól. Épp csak figyelmeztetni szeretném, a régi szép időkre emlékezve, mikor méga szemöldöke behullotta a pacalpörköltbe. Tőlem persze, nem tom, látja-e, de most is ránga toma...

- Mit rángat, drága? - kérdeződtem, s megkapaszkodtam a hantaló sörényébe, nehogy bebucskázzak idegességemben a zakvárjumba. - Maga el nem tudja képzelni, mennyit emlegettem azta rángatózást; hullott a könnyem, minta záporeső...

- Nanemá, hé, kedves uram - váltott szexes hangról kápósabbra eza nőcske, kiben mint Bebeton mondja, keveredik a porcica a sajtosrúddal -, eddig a pucizmussal, ne tovább. Mi jövünk, drááággga vezzírrem, álljon félre kicsit jobban, engedjea mifajtánkat a kondérhoz, ennyi, eza meszidzs, hála érte, hogya a pattogózós naiv korszagomban ott lehettem, hola a tudás lakozódik, maga mellett, közvetlenül szíve fölött. 

Fölfogtam hamar, mert hamar föl szoktam fogózni a zilyet, s éreztem, hogy tüdőcsúcsom felől a szusz törekszik a gégefőbe, aza nyelvcsap zárul menten, így lesz kicsiny üvöltőzés helyett gigant óbégázás. De az is átvillant keratív agyalapi mirigyemen, hogya Sasszem - más néven az Asszem - a kagylót is fülelőzi, s jön aztán a felvétellel, ezt is mondtam, azt is mondtam. Én meg agyarázkodhatok napestig.

Olyat mondott aztán eza mórika, hogy lélegzetem elállt. Együtt állunk majd a vártán, ott lesze kén, s jön mellém ő is mekkerül.... elkeveri... na, itt volta nyelvemen...kerülhi...ó, affene... egyedül nem megy, lássam be. Lecsapta a kagylót.

- Kapaszkodj a kajlámba, Fölség - ajánlotta Pufó, és ősagyar bajszát meglengette a stelázsi előtt. Bebeton szerint tűrhetetlen eza mószer, Mábocs mondta: mita Krisztin mondott, az egy ulti...

- Ulti? - néztem körbe üveges tekintettel. 

- Aha - vakkantotta Fűretlen is. - Ulti. Mátum. 

a zösszpuc itt les, végelát.... vagenilát.... na, az elébb még tudtam... végzeten... jó hosszan, na

*

BÓNUSZ

az After You've Gone (fölül a hangcsíkban, 1936-ból) 70 évvel később, ott- és elhagyás esetére


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr1311724111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11229 2009.11.09. 13:27:17

mieza zelőkelő zönözés?

11639 2009.11.09. 13:34:39

a maga foglalt, hihi

13118 2009.11.09. 15:36:50

hehe :) következik a zadj király katonát .... :D (vagya zenyém a vár, tijéd a lekvár?)

14742 2009.11.09. 17:05:44

Elérkezett az idő, hogy beismerő valomást tegyek. Régen olvaslak, de mozt jutottam el odáig, hogy visszaolvasva az eddigieket - végre megértettelek. Most, hogy tudom, miről beszélt, azaz írsz, már ÉRTELEK.

11639 2009.11.09. 20:17:15

szerényen lesütöm a szemem, s rezegtetem a pillámat, ni

13250 2009.11.10. 07:44:21

No itt most nálam is lebuktál, henci, de persze itt már gyengeelméjűnek kellett volna lenni az afto sesem ények után. Már csak azt kellene megfejteni, honnan ez a kifinomult zenei ízlés?

11815 2009.11.10. 08:21:10

"tüdőcsúcsom felől a szusz törekszik a gégefőbe, aza nyelvcsap zárul menten, így lesz kicsiny üvöltőzés helyett gigant óbégázás" - itt már a könnyem csorgott. :))

11639 2009.11.10. 12:57:13

bo-56, segítsd a lebukottakat! Babett, a könny egészséges, javítja a látást, tuttad? Amúgy megint kikaptam, csúnya eza nyelv, melyen írok, tudatos rombolás, merénylet, miegymas (a jambusaim meg a versbe hajló szöveg ellenére, ni!). El is hataroztam, áttérek királydrámás szövegekre, óhhhhh, még az is lehet, hogy a századot is eltévesztjük... de ez már volt, imádtam, íme: http://nagyhenceg.nolblog.hu/archives/2008/11/30/Puci_31-40_Brutus_omnibusz/ Részlet: Scegin Puci régente az ótvar öreg nolos blogon nyomult vala, uarta vala hazoa az Bebeton feltsert es huseges tarsait az meszi csukcsok földirül, hová Kieza asztralodott vala. Oszt akkor az reppenő tersegben felbukkananac emeszpek hada, es szavukat elmasito porokkal manipulálódnánac, mirefel Puciék halucinálódni kezdenec...

11639 2009.11.10. 13:04:23

NÉMÁ, MI VAN ITT, olvasom, hogy járulnak színe elé, merthogy mállasztás lesz 2010-ben ni - ebben a RÉGESRÉGI omnibuszban vana ez is, íme: Kéri osztan Puci mindenikőjöktül, hozassac utana futokkal az hűsegükrül szóló nyelatkozatokat, s nyelveiccel tennénec hitükrül bizonysagokat, nehogymá árulás gyanúja hatalmasodjec el erre fele...

11414 2009.11.11. 21:34:16

Henceg, csodálatos! több szó nem jút mostan eszembe. KÖSZI!
süti beállítások módosítása