Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 80: midol goma

2009. szeptember 02. - henceg new era

Namámeg fölhívott a leszúrt Rittberger, mondtam vészt jósolva Bebetonnak, aki egy légy combjával egyensúlyozott a zorrán, és mondja, hogy beperel engem hitelrontás miatt. 

'Nane mondja, Fölség, morgott a dokker, s érezvén, hogy adrenalinszintem kúszva araszol fölfelé, rég bevált búvárszemüvegét magára erőltetve folytatta a combizást.

'Sztan mia sartég, midol goma zöreg szivarral?, kérdezte dr. Kieza úgy, olyan hetyke bámulással, hogy emiatt lélegzetem elakadt, s úgy markoltam kezemben a cápanippet, hogy recsegve durrant ki a puttyangója.

Hogyhogy mia? Ezt tudja kérdni? A frász törné kia derekát. Mintha nem is tudatmódosítással foglalkozna!

Node, Fölség - próbálkozott szelídebb hangon, foga közt a légyizommal a doktor, én pedig úgy határoztam, leckét adok neki óbégázásból, tudjamá, hol lakik a zúristen - azazhogy egészen pontosan én.

A zakvárjum már akkor fölemelkedett, mikor levegőt vettem, s a halak szédült ficánkolással menekültek. Kia a kredenc tetejére rakott korondi feketeköcsögbe, kia a stelázsin pihenő mikiegeres bádogfindzsába bújt, mert nagyon jól tudta, hogy a hangorkán kiröpítené kőbanyai lakótelepi bérleményem ablakán. Jött aztán a nyelvcsapnak nekitolt levegőoszlop, s lett a konyha hirtelen olyanná, mintha tornádó sepert volna végig a kilencediken. Bebeton csak lesett bambán a búvárszemüveg mögül, s a hantalóba kapaszkodva próbálta átvészelni az üvöltőzés csimborasszóját. 

Nem tudtam, Fölség, hogy a Rittberger annyira feldühíti, aszittem, hogy nincsen, elvégre leszúrták, ott voltam, néztem, láttam mindent. 

Hát akkor ki hívott, maga töketlen, szerencsétlen légyvadász? Csak nem azzal vádol, hogy én magam hívtam föl magam, hogy fenyegetve legyek marketingileg, na ne!

Dehogyis vetemedtem, fölség, ilyen aljasságra, legrosszabb álmaimban nem fordulna elő.... azazhogy várjon csak... támadt egy ötletem.

Nomia, kérdeztem megenyhült utórezgéseket produkálva, s egy remegő halat leemeltem a pálmafás poszter ágairól. 

Ha nincs ellenség, régi szabály, kerül-fordul ezt tanítom, teremteni köll. Ha nincs, ki fölséged élére...

- Életére, barom...

- Oppardon életére, persze. Na ha nincs, ki magára törjön, teremteni kell. S a Rittberger-féle fenyegetés beleillik a képbe.

- De csak annyit mondott, hogy beperel. S nem azért, mert leszúrták, hanem mert jó hírneve csorbult.

- Hohó, kérem, hát ez az! Milyen hangsúllyal mondta mindezt?

- Tisztelt uram, Puci, tudnia kell, végig ilyen monoton hangon, csak azért hív, hogy tudjam, ne vegyem tolakodásnak, végső soron azt se bánja, ha elbukja, ha eszembe jutna mindez, mikor újra nyomja vállam a kormányzás irrrtó terhe, ha szükségem van valamire, nyugodtan keressem.

- Háháhá: kódolt fenyegetés - üvöltött Bebeton, s élvezettel szopogatta ki a légy agyvelejét, szárnyairól pedig lenyalta a csillámport, melynek élettani jelentőségéről méga drága doki se tud mindent. - Ez egy éhélehetveheszéhé...

- Meghülyült - mondta a zajtón belépő Mábocs. Aki aztán sört szisszentett, hanyatt vágta  magát a pálmafák előtt, s hangosan röhögve újságolta, ő volt, aki elváltoztatott hangon megtréfált, telefonon. 

- Ti már oly magas szinten vagytok pupákolva, hogy biztos voltam benne, benyaljátok - mondta a redves medve, s illata, mely inkább hasonlított három láda olyan rothadt hering szagához, melyekre aftersévet pacskoltak, szétterjedt amúgy is viharvert bérleményemben.

összpuci itt, oszt jó napot

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr9711724087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2009.09.03. 07:49:17

hát ez, hát ez .... fölség! csak kapkodom a levegőt, mint kaméleon a legyeket :)))

11815 2009.09.03. 07:51:50

Ennyi marhaság hogy jut az eszedbe? :)))

12799 2009.09.03. 09:40:47

Más nem is juthatna eszünkbe, midőn a kormányzás irrrtó vészterhe előrevetíti árnyékát.

15138 2009.09.03. 09:44:10

Megcsapott a gyanú szele, hogy itten politikáról is szó van, véresen komolytalanul...

11639 2009.09.03. 11:17:16

politika? Az meg mi? Én csak az arcizom (és a tudat) módosításában vagyok otthol. Appolitikáról még nem is hallottam. akimoto, retro, nem kéne küldeni egy gyerekkori fotót a mélemre? (+ van ott fönn az a nagy doboz jobbról, van benne mindenféle, fotók is pédul jó helyekről, cikkek, más értelmetlen dolgok, érdemes kattogni, az az én "social media" területem, ni, csóközön)

11812 2009.09.03. 11:41:36

appoMÍTIka? rcl az megmegmi a csuda? kalimpamamának csa kegy képe van, elküldök aztat jó?

15138 2009.09.03. 15:55:57

offenbach, izé. Fenség, meggratulállak, most vagy 80-nál. Csak azért a nagy öröm, mert én is. (oké,oké, te máshova is írsz, tudom.)

11639 2009.09.03. 16:10:08

kalimpamamától bármilyen kép jöhet, csak porcukros süteményt nem majszolhat rajta :-)) 8-ra a 80-asok tartsanak össze, gratulálok (ugye tudod, hogy amikor agresszióról meg más tömegpszichológiai izékről olvasok, mert olvasni jobban szeretek ám, mint írni, mindig rád gondolok? most épp az agymosásról olvasok; annak ismeretében, ami ezen a téren történt a XX. században, a Puci még a lányregények szintjét sem érné el). appoMÍTIKA (ellopva, slussz, sajnálom, ragada kezem)
süti beállítások módosítása