Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 78: pampli, plélány, belengte

2009. július 27. - henceg new era

Szar vana palacsintában, mondta jelentőségteljesen Bebeton doktor, majd búvárszemüvegét a homlokára tolva fordult hozzám, s a lábamnál megülő, agyar kajláját kacsazsírral fényesítő Pufókához fordult. 

Mia baj?, kérdeztem halkan óbégázva, s csizmámmal cirózgattam a Feszty-kórképre föltett Pufó hátsó csimbókjait. Mi rosszat tudunk tenni, dejszen puszta létünk befényeli kicsiny hazánk borús egét, mondtam ártatlan birkaszemeket fejembe erőltetve. Bebeton aztán szép sorban beszámolt azokról a döbbenetes vádakról, melyekkel Pufókát és engem bekoszoltak a lapok. 

A Fölség túl pampli volt, Pufókára meg azt mondják, nem figyelt oda, és véletlenül igazat mondott.

'Iszonyat!, mondtam őszinte rémülettel, s idegességemben rágni kezdtem a hantaló hátsó farkát. Soha ne feledd, súgtam oda velőt rázva a kajlájába bújó Pufónak, nem szabad igazat mondni. Hát mi lesz így velünk, könyörgöm?! De mi az, hogy pampli voltam?, fordultam Dr. Kieza Bebetonhoz, aki egy szép kék hátú legyet lesett, amint beröppent szélesre kitárt ablakom párkányára. 

'Engedékenynek teccett mutatkozni, arról va nitt nagyba szó - felelte Kieza, s megnyalta szája szélét a légy láttán. - Nem szabad a megbocsátás, egy leendő Fölségnek sokkal morózabbnak köll lennie, a fogak vicsorgatását egy percre nem szabad lanyhítni, mert azt hiszik, változi kaporgam.

'De nem változik, a zellenre ugyanolyan kíméletlenül lecsapunk, mint ahogy maga lecsap arra a fertelmes kék hátúra, ni...

Nem volt időm végigesszézni a délutánt, mert a dokker megpördült saját tengely körül, eszement suhogtatás vette kezdetét, lendült a rózsaszínű fegyver, mintha csak rövid hatótávolságú rakéta kezdene villámgyorsan közelítni ablakpárkányom felé, aztán a zenergia, melyet a sújtásba belésűrített: leírhatatlan (ezért nem írom most le). 

'Megvan?, kérdeztem csak úgy szőrmentén, miközben tudtam, Bebeton doktor a két kezén meg tudná számolni, életében hány legyet hibázott el, egyet sem, ami nem azt jelenti, hogy ujjatlan volna, nem. 

'Node Fölség, kezdett bele gyanútlanul, s körme közé vette a combos plédányt (majd' plé lányt írtam, istenem, eza kormányközeliség teljesen aránytalanná tesz!), mire én, csak sehemmi nohode, ésa züvöltés, melynek jószerével csakis frazeológiai jelentősége van, belengte kőbanyai panelbérleményem légterét. 

'Én mega zengedékenység, mi?, vontam kérdőre ezután Bebetont, a Csukcs Aksi Agydíjának egyetlen agyar kitüntetettjét. De ő: nem szerinte vane zígy, hane mez meg az mondózza, s terjeszti itt is, ott is. 

Az más, feleltem megenyhülve, s hozzávágtam barátilag Bebetonhoz a negyvenfokos melegre kalibrált sárga gumicsizma nyári (talp nélküli) változatát. A doktornak még másnap is csupa dagadózás volta feje. 

A zösszpucit itt leled, csak bírd ki már ezta kis időt, oszt nyugtod lesz végre, drágám

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr211724077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2009.07.27. 23:27:59

" ...... leírhatatlan (ezért nem írom most le). " :))))) fölség! micsoda fordulatok! :))

11639 2009.07.28. 07:48:17

Pedig má nő meg hölgy sincs ITT (pótlás lesz, asszem) Mindenkinek: kiszálltam a Porschéból, s beültem valami social media nevű izébe, ezért vana sok mindenféle nyelvű bökkenés, ha érteném az egészt, leírnám, hogy mieza. De még titkolom! (twitter, posterous, tmblr stb.)

36888 2009.07.28. 12:34:08

Szar vana palacsintában, mondta jelentőségteljesen. Mi az hogy? Nagyon is, ........sőt már palacsinta sincs......

11639 2009.07.28. 13:13:54

Drága jó Virág et., hát má rittis? Csakasz tán óvatosa nám, mert henci bácsi itt sasol, és lecsapózza a szerelmesen politikus agyarkodásokat. De amúgy szólásszabi van: mindenki azt mond, amit akar. Már ha engedem, hihi

11812 2009.07.28. 15:48:26

fölség, ne beszéljen mellékzöngén el mellette, mivan az Máboccsal? Figyelőzünk, hallgatózunk, és ha kell ordítózunk is, annyira, hogy elhalllllattszon a kőbányai bérleményig. Ám! Nehogyért! Mert akkor baj lesz!

13118 2009.07.28. 18:55:58

ahh! minő új szavak! twitter, posterous, tmblr az stb, ösmerősnek tűnik ... :)))

11639 2009.07.28. 19:36:55

6-ra hajlandó vagyok arra, hogy elküldöm kicsit pihegni a zállatkerti akvárjába, kap egy csomó fókalányt 7-re tényleg, kicsit sűrű ez nekem, a napokban levelet írt egy guatemalai "vicces" bolger, és azt kérdezte, hogy a magyar Puci király mettől meddig uralkodott, és hol találja a wikin :-)))

11812 2009.07.28. 21:05:17

mi a rossebet jelentenek ezek a szavak?

11639 2009.07.28. 21:26:05

na khérrem. ott jobbra fönna twitterben találsz egy tumblert. remélem, ez érthető. :-))

11639 2009.07.28. 21:30:12

ja, az ősagyar katona a képen, ami nem a legjobb minőség (hmmmm.-nek: NEM KÉK!) éppen mobiltelefonál a zegri vár tövében. mert ő is social media, mint én...

15138 2009.07.30. 19:15:43

Rá nem jöttem volna, hogy a "katona" telefonál... Egernek Eger! És méghogy "ősagyar", tiszta török. Ja, nem. Oké, ősagyar. Majdnem szittya.

11639 2009.07.31. 08:40:39

A fotóssal lehetett a hiba...

11812 2009.08.14. 20:20:05

háte zek szabadságra mentek agyar mállasztás idején? Hmm? milészenmár?
süti beállítások módosítása