Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 35: a leszúrt Rittberger

2008. október 26. - henceg new era

2008.10.25. „Szabályos kűrt mentem, a víz sima volt, mint a tükör, élveztem, hogy siklok, hűséges fullajtáraim ámulattal lestek. Sárga gumicsizmámon megcsillant a napfény, vízcseppek táncikáltak, csak jártam, jártam a vízen, s már épp azon gondolkodtam, hogy parazsat evő paripává kellene változtatnom a hintalovat, amikor furcsa morajra lettem figyelmes.


A Lánchíd felőli oldalon egy nagy koszosfehér pamacsot pillantottam meg, aztán pedig – pont akkor, amikor egy tripla leszúrt rittbergert mutattam be az összesereglett híveknek – eszement brummogással csapkodni kezdett a vízben a jégmedve.

 

Dühödten csapkolódott, s közben úgy ordított, hogy simán hallani lehetett a Halászbástyán is: ’Meleg a víz, koszos a hal, nem találok egy rendes heringet, csak döglött és olajos halat mázsaszám. ’Nomia?, kérdeztem, és sárga csizmám sarkát nekifeszítettem a víznek, úgy szikrázott a gumi, mint a rosseb.

’Mimia?, kérdezett vissza a medve, s elkezdett dobálni. Először egy másfélkilós ponttyal vett célba, aztán márnákkal próbálkozott, végül rozsdás bödönökkel, lyukas lavórokkal hajigált. ’Mit mászkász itt, Pucikám?, kérdezte, s a farát eléggé illetlenül mutogatni kezdte (miközben a Pucikámat pöcsikémnek hallottam; te jó ég, üvöltöttem magamban alig hallhatóan, még mindig hat a szómásító por?!).

 

’Mábocs, medve, mábocs, próbáltam nyugtatni halkan kiabálva Fűretlen kártyapartnerét, s szétvetett lábbal megálltam előtte. De a büdös, ki nemrég életét köszönhette nekem, fölkapta a hintalovat, s úgy hozzám vágta, hogy azonnal abbamaradt a vízen járás.

 


Álságtanácskozást hívtam össze, majd amikor megszületett a döntés, ajtótájékoztatóra került sor. ’Hátnaja, Agyarországon vízalatti álság van, kezdtem hal módjára tátogva, de oly hangerővel, mintha földrengés lett volna, úgyhogy a vízparti lakásokban az összes halnipp lezúgott a kredencekről. Arcizmunkkal és tudatunkkal nincsen nagyobb baj, folytattam, s Bebeton akkorákat bólintott, hogy a fejét állandóan beütötte a térdébe. Akkor lesz baj, hogy ha nem tudjuk a vízalatti álságot megoldani. A medvecsere a megoldás. Ez a vízalatti helyzet, amiben most vagyunk, kedvez a medvének. A medvecsere után viszont sokkal cuncimókusosabb lesz a helyzet.

 

 

 

Beszédemet ovációval fogadták fullajtáraim. Derogál azt kurjantotta, ’hánem mondtam már Csukcsföldön is, fönség? Fűretlen javasolta a vagyonelkobzást is, csak így tudná rendezni a medvével szemben fennálló kártyaadósságát. Répás megtette a jogi lépéseket (egyet előre lépett, kettőt hátra), Szógyártó pedig magabiztosan jelentette ki az ajtótájékoztatóra összeterelt firkászoknak: a sok hazudás végén most már tényleg medvecsere kell.

 

’Drááága vezííírem, kiáltotta lelkesen Krisztinke, s a vízpartra sietve tojásokkal és letépett szemhéjakkal dobálta meg a renitens jegest.

 

’Van egy kis gond, húzott félre a medvedekrétum megalkotása után Bebeton. ’Mondszacsak, biztattam a doksit, s a légycsapót kivettem a kezéből, mert elnézett vállam fölött az ablak felé. ’Fölkeresett egy emeszpé. ’Náné, kurjantottam halkan. Mi takart, hogya kart? ’Megöltek egy embert, mondja Kieza. ’Nodekit?, kérdem. Kinn a vízen találták meg, nem sokkal ezelőtt. ’Oszt akkor? ’Mondják, tán esetleg, véletlenül, persze csak gondolják, nem biztosak benne, minthacsak Pucifölségnek is köze lenne hozzá. ’Nekem, közöm?, kérdeztem arcizom- és tudatmódosító tanárom, s firtattam a hintaló szőre mentén, kit kell tisztelnünk a kedves áldozatban. Azaz hogy híjják.

’Valami Rittberger, makogta a doki, s annyit tett hozzá: leszúrták!

 

"Az esti órákban Bebetonnal filozofáltunk.

’Mi lehet az oka annak, kérdeztem halkan üvöltve,

hogy Amerikában nincs szív alakú szellőzőnyílás a budiajtón?” 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr4611723915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11213 2008.10.27. 00:05:29

ááááááááááááááááááááá :)))))))))))))))))))

11639 2008.10.27. 10:39:18

köszi, nata, el vagyok szontyozva, nem tudom olyan szépre megcsinálni a bejegyzéseket, mint régen. sok a gondom a képekkel, rakoncátlankodik itt minden, html-szerkesztői kurzusra pedig nincs kedvem menni. a blogom neve még mindig nagyhenceg935, képtelen vagyok elmagyarázni, hogy egy "uralkodót" nem hívhatnak így (képzeljük el Istvánt istván876-nak stb. amúgy szép napot

11639 2008.10.27. 11:54:07

hmmm-nek: utasítás szerint tettem be a videót, kimaradtak alatta sorok, mijé vajon csá

12296 2008.10.28. 13:01:54

Ritzberger: naná, hogy leszúrták, ha felkötik ahhoz kell egy dupla Lutz (vagy hogy...) ...szív alakú szellőzőnyílás... biztos, mind végignézted? Én mintha láttam volna, mindjárt mondom, hol is... üdv mikipapa újember

11639 2008.10.28. 13:37:27

hol láttad, mikipapa?

13085 2008.10.28. 21:22:05

A szómásító por hatása jó irányba halad... Elképzeltem! Medvecsere, paripa-csere, Agyaro.csere! ha-ha-ha

11639 2008.10.28. 21:25:05

6-ra Meg főleg képcsere, mert közben mind eltűnt. mit össze izzadtam velük! hogyaza, ennyit tudok most mondani. Sírok.

11639 2008.10.29. 08:39:12

visszatettem, de má hanyadszor, sorry a csáléságért

12296 2008.10.29. 12:29:20

5-re: Az a baj, bentről láttam, kifelé nézve, meg más dolgom is volt, meg most jövök rá, bentről pont a fordítottja. Lejátsszuk? 7-re "Sírok: Alig vár(r)om!

11639 2008.10.29. 17:55:58

9-re: ha láttad, hát láttad. Játsszuk le!

11812 2008.10.29. 21:04:09

nahát ezt én még nem is láttam, az hogyan lehetséges?

11639 2008.10.30. 08:55:48

csöndben csörgedezek. mint a búvó patak. de bezzeg ha beírok valami hülyeséget, tör előre, mint a vulkán. szia

13118 2008.11.02. 21:45:30

szóval próbáltam videot rövidíteni, valamit nem csináltam jól. igaz, a végéről szerettem volna.. lehet, más a kódja, mert a start helyett hiába írtam be: end, vagy stop

11639 2008.11.02. 22:16:05

a percet át kell fordítani másodpercre. de ha valami nagyon hosszú, azzal nem tudom, mit lehet. a kód ott van leírva a leckében pontosan.

13149 2009.11.22. 06:45:18

Esztet az estivesét? Velős!

13149 2009.11.22. 06:46:17

Esztet az estivesét? Velős!
süti beállítások módosítása