Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 68: előre!

2009. május 25. - henceg new era

Elég! Szavazz végre rám, életed egycsapásra megoldódik. Nőügyeidet rendbe teszem, Hollywood-ból hozok neked fickót, szád tele lesz csillogó műfogakkal, adósságaidat eltörlöm, neved arany betűkkel írom föla zablakpárkányra. Kapsz egy papírt arról, hogy különb vagy mindenki másnál, te vagy a legagyarabb, eztán neved említése nélkül nem lesz kerékpáros Grand Prix.

Elég! Szavazz végre rám, s azt tapasztalod, hogy ha eddig kihagytad az ordító gólhelyzeteket, most minden piszlicsáré helyzetből gólt vághatsz. Ha eddig balfék voltál, most majd bátran húzhatsz lapot a 19-re - a szerencse és én melléd szegődünk, sose hagyunk el.

Elég! Szavazz rám, s minden gondodat megoldom. Kinyírom a villanyóra-leolvasót, eltüntetem a gázszámlákat, idevarázsolok neked legalább egy Szesel-szigetet, rózsaszirmokat szórok válladra reggelente.

Részlet a kései órán fölkerülő új Puci-epizódból. 

"A célszemély hatalmasra düllesztette mellén fegyverét - írta Mábocs agyar rovásírással rejtjelezett üzenetében -, megfeszítette atilláját, s utána, mint a háborúban a Sztalin-gyertya, sorozatlövéseket adott le egy mézeskalács-árusra. Közben magából kikelve üvöltötte: a magukfajták miatt jutottunk oda, ahova, megvetésem jeléül lepattogózom, tanulja meg egy életre, mit szabad és mit nem. Sajnos nem tudtam megakadályozni az atrocitást, noha félelmetes brummantással odavetettem magam, de későn érkeztem."

puciössz itt, ni

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr3011724045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2009.05.25. 17:04:51

akkorát pattogatózott, szétnyílt a mejje .... atillája. a ráhajló fejet rögvest összecsippentette :))))

11639 2009.05.25. 17:12:18

sajnos nem találkoztunk, bár nem hiszem, hogy emeltem volna az est fényét :-)) máshol pattogatóztam, szomorú vagyok, mert az első kettőn ott voltam

13066 2009.05.25. 17:50:01

Nincs olyan amit többször ne tudnának megígérni, s Hencidától-Bonchidáig folyt a sárga lé! Ami a csillogó fogakat illeti ugye nem felül lesz a zösses? :)))

11639 2009.05.25. 18:13:00

a zösszes fog, az 16, tehát alul nyóc, meg fölül is nyós, de ezt csak a választás után akartam megmondni :-))

13066 2009.05.25. 19:42:04

Azé ugye szünet lesz közte, legalább két fognyi? :)))

11639 2009.05.25. 19:46:35

Középütt, Doremi, középütt, a jobb átszellőzés miatt!

11812 2009.05.26. 07:12:05

én a szesöll szigeteket kérem (álmodozó mosoly!)

21564 2009.05.26. 08:07:09

Puci! én Rád. Nem csak a szigetekííír... nyica

11639 2009.05.26. 10:19:56

Kalimpa, tied az egyik Szesöll, a megfelelő dokumentumokat eljuttatom. Nyica, ez az egy szavazat egyszer majd nagyon sokat fog érni! Nekem is, neked is. Mellesleg közeledik a Puci végkifejlete, ahogy látom. 70 fölött örökbefogadási akciót hirdetek. a részleteket ott és akkor, most dolgozom ki.

13124 2009.05.27. 07:07:34

Henceg! mire ez a fene-fenyegetés... hogy vég(ki) fej??? basszus még az elejét se............. akkó most ki fogad öregbe engem??? "Puci" vagyok -majd elmesélem:-))) - ennek jogán tisztvelettel, ha lehetne, valami pénzes "részletet" kidolgozni nekem. Muszájos választni, vagy a Hazafijasnéfron lelötjei má' nincsenek is???
süti beállítások módosítása