Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 65: libidóblokk

2009. május 04. - henceg new era

Eléga a zelefántok orrmányából, eléga a zálruhás perecezésből, eléga a balalajkán játszott gitárszólókból, elég volt mindenből, csak belőlünk nem volt még eléga, pláne belőlem, elrendelem, hogy mindenki, aki nem úgy néz ki, mint mi, azaz én, és nem jár sárga gumicsizmában, esetleg nem tiszteli kellőképp a légycsapó hatalmát, főbenjáró bűnéért lakoljon a történelem (pontosabban az én) ítélőszékem előtt.

Az állatkerti medvekifutó előtt megtartott monstre beszédemben kitértem az eredendően Gonosz Ellenség aknamunkájára, s Bebeton útmutatásának megfelelően kriminalizáltam és patologizáltam immáron nem létező, de még jelenetéktelenségében is áskálódó, bűnöző, hazudérozó, elvetemült, vereségében is aljas ellenségünket, aki méga zutolsó pillanatban is ránk tör, s el akarja venni tőlünk agyar hazánk éléskamrájának kulcsát. Deminem hagyjuk. Tartjuk magunkat arcizom- és tudatmódosító tanárunk, dr. Kieza Bebeton klasszikus műve, A féregség anatómiája alapvetéséhez: A dudvától értelmetlen várni, hogy bűntudatot érezzen, él saját természeti törvényei szerint. Nincs semmi, amiért büntetni lehetne. A benne rejlő gonosz miatt kell megsemmisíteni...

Ez az oka annak, magyaráztam a kifutó előtt magamban, amit szűkebb körnek is nevezhetnék, hogy a mállasztás nem érhet véget dicső győzelmünkkel, tovább kell mennünk, mert a jelentéktelen kisebbség annál veszedelmesebb, minél kisebb. Ereje gyengeségében rejlik. Amikor már nem létezik, akkor a legveszélyesebb, mert így is felüti a fejét. 

Hanemosztán van-e már valaki egy személyben, kedves doktorom, kérdeztem kicsit megpihenve a győzelem felé vezető, csempével kirakott úton, aki egy személyben áll előttünk ellenségként, mert ugye azt nem gondolhatjuk, tettem hozzá, hogy a kisebbség többmilliós voltát valaha is számra venném, elvégre aki velünk szemben áll, kevésnek kell lennie, oly kevésnek, hogy már alig látszik. 

'Gondolva van erre is, Fölség, jelezte Bebeton, s egy pillanatra maga mellé engedte légycsapóját, a szeme villogása is abbamaradt. Előadta aztán fullajtárainknak: a Pucosz régi trükkje, hogy nem visszaszólni képes közösséget állít magával szembe, hanem olyan személyt (Flet a szerepnek kitűnően megfelelt), aki egyedül van ugyan a többséggel szemben, de ebben a kicsinységében is oly gonosz, hogy minden aljasságra képes. Ez a Pucosz-sartégiában gondosan megkonstruált Született Rossz puszta létével blokkolja az agyarok boldogságos libidóját, képes ellopni a Napot a zégről, el tudja apasztani a folyókat, fölperzseli a dakota búzamezőket. Eggyes Egyedül van, s ezzel fenyegeti a közösség boldogságát. Ilyen egymagában álló ellenségre van szükségünk, hangsúlyozta Bebeton, csak így garantált a végső és az azutáni győzelem. Mert ugye, nem gondolja senki, hogy a végső győzelem után ne veszélyeztetnének bennünket az emeszpék. Minket mindig veszélyeztet valaki, ezt sose szabad elfelejtni.

Menjünk má', nyögte a hantaló, s mérgében toporzékolni kezdett. Hová sietsz?, súgtam táltos paripám fülébe, s arra kértem, ropogtasson tamariskát a bokrokról, vagy csapja a szelet a lámának, csak hagyjon kicsit ábrándoskodni Mábocs üresen árválkodó medansza előterében.

Miközben a fullajtárok szent hűségesküt tettek, s azt írták egy transzparensre, "Ellenséget Pucinak!", én befelé óbégáztam, s arról álmodtam, Mábocs megtalálta Krisztint, becsavarta egy szőnyegbe, s hozza haza idegenből szegény kis ellopott, elsikkasztott, elhazudott, elcsaklizott Agyarországunkba. Melynek olyan vagyok mostanság megint, minta falat kenyér. Vagy minta varázsló, kinek csettintésére minden nyomban kililul.

A puciösszt itten leled

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr4611724035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2009.05.04. 22:20:14

jó jó, sasztán?

11213 2009.05.04. 22:32:10

bakker, átvertél a címmel :))) úgy reménykedtem egy kis romantikázásban :)))

11639 2009.05.04. 22:39:07

sztem megvan a veszélye annak, hogy Magyarországon újra diktatúra lesz, ki kell ezt már mondani. Nem katonai, hanem egy tekintélyelvű zavaros elnöki rendszer kinéz nekünk, ez nagyjából 2000 óta érlelődik, amióta két Magyarország van. Most a helyzet nagyon kényes, ha sorra bebuknak a munkaadók, elszabadul a munkanélküliség, bedőlnek a hitelesek, nő a bűnözés, növekszik a rend iránti vágy. A nyolcvanas évek eleje ilyen volt, csak nem voltak benne pártok. Alkotmányos garanciák kellenének, de azok hézagosak, látjuk. Ennyit a sasztánról.

11639 2009.05.04. 22:45:57

2-re Hja, kérem, alkalmazkodom a bulvárhoz. De még így is visszafogtam magam.

11229 2009.05.05. 11:32:34

ellenség nélkül egy tapodtat sem

13118 2009.05.05. 16:11:57

3-ra na igen. lehetősége igen nagy, megvalósulása nagy valószínűséggel be is fog következni. jelen pillanatban tényleg így néz ki.

13709 2009.05.05. 17:54:32

Na, ez az. a tekintélyelv diktatúrája... Már érdeklődtem Marlonbrandynál, hogy hogy mondják a tekintélyfóbiát latinul - mivel ilyen fóbiás napja volt ma - de nem tudta... Pedig nem véletlen akartam tudni.... Ugyanis nálam ez a kóreset forog fenn. Úgyhogy nem ártana felkészülnöm, utánanézni a szakirodalomban, mivel tudom némileg enyhiteni a tüneteket......

21564 2009.05.05. 18:25:33

Krisztinke,hja Krisztinke.Úgy várom mán. nyica

15138 2009.05.05. 18:51:36

8-ra Van az anti-autoritaire, és az anarchiste a franciában. A latin nem állhat messze ettől...:))

13709 2009.05.05. 19:08:10

10-re Nefelejcs, szerinted igy megtalálom az orvosi könyvekben? :))))))

11639 2009.05.05. 19:56:24

7-11: hallottam Fűretlent a rádióban, hosszan csacsogott mindenféle baromságokról, Puciról csakcsupaszépet; én ettől a szervilizmustól fogok megőrülni. Nem a szimpla nyalástól, amelyben a középszer előre tud csattogni, hanem ettőla zállandósuló ajnártól, amellyel a szélhámos médiapolitizálást elfedik. 9-re nyica, megkerül, sajnos hamarost, a medve jó nyomon van :-)) 11-re valéria, az orvosi könyvek a legpraktikusabbak, ha valamit meg akarsz tudni

12986 2009.05.05. 22:22:41

Be kell szereznem sárga gumicsimmát. Itt voltam, olvastam, uff.

11244 2009.05.05. 22:25:13

Diktatura lesz ? Szavazzuk meg... ( mosolygok )

11639 2009.05.05. 23:37:25

13-ra, szia, szerzek, tied lesza lexebb csimma az illegaliban 14-re szavazzunk, szentpeter! De ha vesztesz, el kell ismerned, és gratulálnod kell annak, aki legyőzött! Itt, nálam, ezek a korszerűtlen szabályok az érvényesek.

11244 2009.05.07. 21:02:19

Rendben... veszteni is tudni kell....

11639 2009.05.07. 23:36:48

Eszta galantert! A bográcspartin leöblítjük!
süti beállítások módosítása