Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 59: csaka zelőre

2009. április 06. - henceg new era

Tűzdelt tőgyeim és nyulaim, mondta Citromics ünnepi beszédében, s megállt bennem a zütő. Miabaj, Fölség, kérdezte Bebeton jókedvűen, mire én: nem hallotta, doki?

Mit, uram?

Hát amit Citromics mondott.

Mé, mit mondott?, nézett rám nevetve a doki.

Hát amit a máspor előidéz.

Ugyan, fölség, félre teccett hallni, Citromics ezerrel nyomatja, az emeszpék így, az emeszpék úgy, a vége úgyis a rendkívüli mállasztás.

De van ott egy fickó a tömegben, mondtam rémülten, s egy pillanatra félrehajtottam a fejem fölé tartott, kályhaezüsttel fényezett glóriát, mert már nagyon nem látszódtam ki mögüle.

Nokia, kérdezte Bebeton, s a friss tavaszi napban sütkérezve megpillantott egy legyecskét, mely megült Szógyártó vállán. 'Nem lesz csapás, Fölség, ne idegeskedjen, szervizben vana csapkodó, rendbe teszik, kiegyengetik, gumiámmal massziválják, a sok használattól elfeslett a strandi oldal.

De az a fickó. Aggaszt engem nagyon. Jobb kezét az égre emeli, a balt a testéhez szorítja, úgy csinál, mintha táncolna.

Hadd táncoljon, felelt önfeledten a doktor, biztos felséged ünnepli, elol vada mállasztástól, van ilyen. Miért baj az, ha tömegünk boldogan és optimistán látja a jövőt, s lejt örömében? Van minek örülni, tessék csak peckesen állni, hadd fotózkodjon a nép. Kikerül Fölség otthol a stelázsira!

De a bal kezével hátul port hint a földre!, mondtam hangom kissé barátságosan fölemelve. Citromics pedig azt mondta, tűzdelt hölgyeim.

Jól van, utánanézünk, nyugtatott meg végül Bebeton, én meg dühöngtem egy sort, miért van az, hogy mindig mindenre nekem kell gondolni, látni is csak én látok rendesen. Agyonnyom ez a felelősség, a zállam gondjai, tettem hozzá, s alig vártam, hogy véget érjen a pléglória alatti álldigállás, mondtam is, teljesen elgémberedtek a tagjaim, mire Bebeton, rémeket látok, ő nem tud egyetlen Pucosz-tagról sem, aki elgémberedett volna.

'Nem tárgyalunk, nem egyezünk, mondta Citromics a díszünnepély szónokaként, s fürdött a hálatelt tömeg ajnárjában. Nem állunk szóba senkivel, még magunkkal sem! Mi csaka zelőre hozott Pucival állunk szóba! Semmiféle trükknek nem dőlünk be, hajrá.

A tömeg percekig óbégázta nevemet, én szerényen kiemelkedtem a hinta nyergéből, s integettem az agyaroknak. Amikor jelentőségteljesen pipiskedtem, láthattam, hogy a távolban a maszkínók szórakoztatják a nagyérdeműt: egy mellvédről dobpergések közepette mélybe vetik magukat. Minden bemutatott zuhanás után órjás hurrogás hallatszott, cirkusz kella népnek, mondta Bebeton, s ábrándoskodva nézett egy a levegőben repkedő tavaszi köpőlegyet.

Eltűnt, mondtam szétnézve a tájon, s kerestem tekintetemmel a nyurga figurát, ki furcsa kézmozdulatokkal táncikált nem sokkal ezelőtt. S csöndben hozzátettem: mintha itt se lett volna. Kezdhetjük előlről a zegészet.

Nem, nem, nem, nem megyünk mi  innen el!, zárta Citromics szózatát, az agyarok pedig megrohamozták dobbantónkat, kattogtak fényképezőgépeikkel, s mutogattak engem a gyerekeiknek.

'Jó nekem ez a kultusz?, kérdeztem Bebetont, aki harsányan fölnevetett. 'Ez élteti őket, Fölség!

A díszünnepély végén Derogál sodródott mellém, s azt súgta fülembe, titkos levél, uram, s egy kicsiny borítékot tolt a hinta nyerge alá. Izgatottan téptem föl a kopertát, melyre valaki rózsaszín szívecskéket rajzolt. "Oda vagyok magáért - olvastam, s úgy éreztem, szívem hatszor annyit dübben, mint máskor -, a fekete hajáért, mosolyáért, körmös pacaljáért."

Istenem, sóhajtottam, ez ő.

Nem is én, mondta Bebeton, s fütyörészve csodálta egy nagy fekete döglégy röppályáját.

a puciössz itt tanulmányozható


 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr2011724019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13022 2009.04.07. 06:21:31

sztem az a zegyed csak esőtáncot járt, hogy hulljon legalább valami az égből végre, mert, nekem úgy tűnik, puci mannaraktára vagy még zárva van, vagy kurvára üres. ezt, ugye, nem tudhatjuk. majd az előre hozott puci után kiderül. de az is lehet, hogy csak annyit fog mondani: más a kan pány, és más az ormányzás:)))

11815 2009.04.07. 07:26:10

:))) a zé üres, mer a táncikás eltáncolta - mállaszt majd tovább :)

11812 2009.04.07. 07:27:54

mivanalevélben? ne már!

21564 2009.04.07. 07:35:13

NagyhenceG A pacaltot gyakran említed,mivan mivan rád ilyen hatással? cs,nyica

11639 2009.04.07. 11:31:04

1-re Puci mannaraktára dugig van! (ott van benne a 14. havi nyögdíj meg a BP-minisztérium is, csak még nem vötte elő, maj' bolond lenne kiteregetni a kártyáit, még Nata meg Nyica kiolvasna belőle vmit, hihi) 2-re ez egy jövendőbeli szöveg, babette, honnan hallod így előre? 3-4-re tuttam, hogy a pacalt hívószó, már a sumérok is használták, a szekeret húzták vele úgy, hogy hárommarha beleit összekötötték, s közben azt kiáltozták: hozoad, erszid mugu. Mely a magyarba így jött át: húzd meg, ereszd meg! (forrás: NH) Ui. 1. A Magyar Narancs március 26-i számának címlapján látom a föliratot: Előre hozott mállasztás - Büszkén doboga szívecske. 2. Látom, ti is tanuljátok az új idők nyelvét. Amkor a pucista esti egyetemen újra túljelentkezés lesz. 3. Gondolkodtatok már azon, milyen lesz újra illegalitásban? "Fölszállt a füstifecske a fészkéről". Fogunk-e újra ilyen dupla fenekű mondatokat írni? Salem o lejkum.

13022 2009.04.07. 11:46:53

5-höz: sólet meg oleum, mi? szóval, mégis igaz! az izraeliek már a spájzban vannak!!!

11639 2009.04.07. 12:16:23

Ne ijessz rám, intruder! Ne a sólet, hanem a béke legyen veled! Ezzel ugyan nem laksz jól, de legalább nyugodtan alszol. :-))

11639 2009.04.07. 13:22:27

A "pucizmus" fellegvárairól tudósítanék egy lista erejéig. A statisztikában azt tekintem "rendszeres" látogatónak, aki mellett legalább öt bejegyzés letöltése díszeleg. A nagyvárosi tűzfészkek (Budapest, Debrecen, Miskolc, Pécs, Szeged, Győr, Zalaegerszeg, Nagykanizsa) mellett az alábbi településekről érkeznek rendszeresen a hencegblogba a látogatók: Veszprém, Kazincbarcika, Baja, Békéscsaba, Dalmand (!), Vác, Göd, Fót, Budaörs, Dunakeszi, Budakalász, Szentendre, Dorog (!), Tatabánya, Balatonkenese (!). Határon túli olvasók is szép számmal akadnak, de a világban jelenleg három hely van, ahol a blog nagyon is kelendő: Bécs, Csikszereda és Madrid! Mindazoknak, akik "találva" érzik magukat, minden jót kívánok, de hozzon a nyuszi sok tojást Pozsonyba, Nyitrára, Kálnára, Koppenhágába, Dublinba, Bristolba, Readingbe, Uppsalába, Borasba, Malmöbe, Pörstenbe, Frankfurtba, Ratingenbe, Namurba, Simbachba, Limoges-ba, Cognac-ba, Karlócára (Sremski Karlovci), Kiskapusra (Copsa Mica), Milánóba, Jeruzsálembe, Herndonba, Ottawába, Baltimore-ba, Victoriába, Aurorába, New Berlinbe is!

13022 2009.04.07. 16:23:38

nnna. lista a javából! már-már mértékadó! világ pucistái, egybesüljetek!

11639 2009.04.07. 17:11:31

10-re A magam részéről komolyan veszek minden kisközösséget (a kutricát és a bográcspartikat is!). Sztem a magyar társadalom válsága itt keresendő: A politikusok szétrugdalták az öntevékeny közösségeket, s ráerőltették az országra a folytatólagos kampányt. Nem ismerték el a vereséget, sőt, mozgósító jellegű, olykor uszító nyilatkozatokat tettek. Ma is azt kérik a "zemberektől", hogy ne gondolkodjanak, majd ők kitalálnak helyettük mindent. De csak addig jutnak, hogy fölveszik helyettük a prémiumokat meg a jutalmakat. (Ez most egy ilyen teoretikus nap, asszem szómenésem van.)

13066 2009.04.07. 20:25:47

Akinek szómenése van annak igaza van, vagy másként szól a mondás? Lenne egy kérdésem: a talpalávalót ki húzta? - nem a szőnyegre gondolok- :)))

11639 2009.04.07. 22:57:00

Nem biztos, hogy igazam van, sőt. Annyit tudok, hogy amikor baj van, és most a világban, meg nálunk is az van, akkor a zembereknek segíteniük kell egymást, és az, hogy ezzel meg azzal eleve nem tárgyalok, nem megy, lefutott. Mire gondolsz talpalávaló ügyben? Lehet, hogy ezt nem értem, pedig biztos eccerű.

13066 2009.04.08. 11:23:00

Konkrétan a látszat táncra gondoltam, vagy megyen az zene nélkül is? :)))

11639 2009.04.08. 20:34:50

A tánchoz zene kell, amire te gondolsz, az a kesztyűbe dudálás. :-))
süti beállítások módosítása