Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 58: lába malá dobbantó

2009. április 02. - henceg new era

Ideáll a Fölség, mi meg ketten hátulról a feje fölé tartjuk a glóriát, magyarázta Bebeton a demonstrációs tábla előtt, s a légycsapóval mutogatott. 

Node most már arról is valamit, vetettem közbe barátságosan üvöltve, hogy pontosan milyen viseletben leszek a díszünnepélyen, mert úgy látom, a legfontosabbról teljesen elfelejtkezünk. 

Az is meglesz, uram, trendi likacsos trikóban tetszik lenni, hozzá fényesített sárga gumicsizmát öltünk, melyeken a tévék miatt jól látható helyen Pucímert helyezünk el. A parádé méltó lesz fölséged pozíciójának hirtelen változásához. 

Mi lesz a dolgom pontosan?, kérdeztem, s amiatt kezdtem idegeskedni, nehogymá a hintát kifelejtsék a nagy rendeződésből, anélkül egy lépést nem teszek, ott szeretnék rajta ülni, s népem áldni szabaddá tett jobb kezemmel. Így láttam egynémely filmben, a hinta különben is megérdemli, hogy alattam tipródjon a nagy napon. 

Ezzel lesz egy kis gond, mondta a doktor, Fölségednek ugyanis jó másfél órán át mozdulatlanul kell állnia, hogy az agyar rajongók kényelmesen lefotózhassák, s otthol falra akaszthassák, nem fölségedet persze, nehogy félre tessék már érteni. 

Jóvan, jóvan, mondtam bátorítólag és fogvicsorgatva, s megpaskoltam kissé a nagy sartéga vállát, kiről tudni kell, hogy egyben arcizom- és tudatmódosító tanárom, a csukcs aksi agydíjának büszke tulajdonosa, Pucoszunk gyémántos esze, hozzá hasonló kerativitással talán csak jómagam rendelkezem, tudvalévő ez. 

Hanemha mozdulatlanul feszülök, ejtettem el egy finom bon mótot a sartégiális megbeszélésen, mi fog történni közben? Ki van-e találva, vagy erről is nékem kell gondoskodnom, mint már megszoktam annyi éven át?

Node fölség, szólt Bebeton, mire én őszinte torkomszakadtával: Semmi node, kivele!

Szórakoztató műsor zajlik közben, Flet-maszkínóink, kiket ez alkalomra szegődtettünk, kulturális autodafét mutatnak be, közkívánatra.

Azmegmiaz?, kérdeződtem, s paskoltam egyet a tekintetemet mindenhová követő, lelkesen bólogató Szógyártó szárnyatövén.

A maszkínók a mélybe vetik magukat, így Bebeton, egymás után többször is, a közönség kurjonghat közben kedve szerint. Kiengedjük a gőzt a fejekből, régi trükk.

Elégedett volnék, feleltem csöndben óbégázva, s arra kértem a doktort, lába malá szerezzen dobbantót, nehogy má az legyen, hogy ne lássanak, nekem (azaz Pucinak) ki kell emelkednem a tömegből...

De Fölség, nyelvelte Bebeton, ez magától, illetve bocsánat, Öntől értetődő.

ÖSSZPUCI ITT OLVASÓZHATÓ 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr7411724015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11812 2009.04.02. 14:37:51

Nem a hintalón? Csak úgy, anélkül? ármányszagot érzek, kell a ló, a fehér ló, az szokott lenni

13118 2009.04.02. 14:43:02

de: "...a hinta különben is megérdemli, hogy alattam tipródjon a nagy napon..." most a hinta része domborult, s nem a lóé:DD

11213 2009.04.02. 15:05:19

á, a duna jege nélkül az egész túrót sem ér... :)))

11639 2009.04.02. 16:04:04

megoldjuk, lesz lovazás, a jég kicsit macerás, de szerzünk...

11815 2009.04.02. 16:33:34

Nagyon röhögök, demintaki citromba harapott!

11639 2009.04.02. 17:06:11

5-re Úgy is föl lehet fogni, hogy vicces időszak következik. Csak egy kicsit... (a folytatás egyénenként változó). De azért mindenkit arra buzdítanék, hogy el ne felejtsen röhögni. Megy az, ha nagyon akarjuk!

11812 2009.04.03. 11:13:28

nagyon szomorú vagyok, de tegnap nem tudtam elmenni..:( pedig szerettem volna

11639 2009.04.03. 12:11:38

Sebaj, kalimpa, képviseltünk.

13066 2009.04.03. 19:30:01

Szóval piedesztál mi? Nem kellet volna az óriásokat betelepíteni, s akkor nem kéne az emelvény :)))

11639 2009.04.04. 12:41:04

9-re Emelvény úgy van, hogy saját magának emeli. Egyre magosabbra. Ő lesz a királyod megen, nemsokára. Nem érzöl bizsergést tarkótájon?

13066 2009.04.04. 17:33:54

a zenyémen vagy az övén? :)))

11639 2009.04.04. 17:39:37

A bizsergés a tiéd lesz (valamikor borzongásnak hívták, de majd megváltozik)
süti beállítások módosítása