Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 55: elhozo mám

2009. március 08. - henceg new era

Szevasz Puci, kicsit sótlan ez a halnipp, mondta Mábocs, amikor bebűzlött hozzám, és a zakváriumban kezdett kotorálni. Mia pálya, Fölség, denagya csönd errefele. 

Örülök, hogy itt vagy, mondtam barátságosan üvöltőzve, s megőrültem attól, amikor meghallottam, hogy ropog a foga alatt a kerámia. 

Háta szálka nem zavar?, kérdeztem, s amíg Mábocs a vízben tocsogott, kitettem a hintalovat legelészni az erkélyre. 

Hanem, tudod-e, Fölség, ugye, nem baj, hogy tegezlek, rendben van, utálsz, de hát ez van, ezt kell szeretni. 

Mit kéne tudnom?, kérdeztem vissza, s arra gondoltam, mily nagy kár, hogy annak idején nem engedtem, hogy ládába tegyék, s expressz ajánlva elcsomagolják a Csukcsföldre.

Nem hallottad azta nagy jajgatást a lépcsőház felől, mi? Három kis manószerű emeszpé rontott rám, de lekaratélyoztam őket. 

Nocsak, feleltem az ártatlant adva, s az orromra ruhacsipeszt tűztem, lássamá, hogy néha nem ártna domesztoszba hempergőzni, hogya bunda, melynek áporodott szaga belengi lakótelepi bérleményem, kissé jobban illatozódjon. 'Tudom, medve, mindig kivágod magad, mondtam enyhült torokhangomon. 

Ne kertelj, Puci, mi kéne, ha vóna, nézett a szemembe a jégmedve, s löttyedt farát lehuppantotta zalabútor ülőgarnitúrámra. Tom, hogy csak a két szép állatszememért nem akartál látni. Az  meg, hogy huszonegyezz velem, teljességgel kizárt. A végén úgyis elnyerném a sárga gumicsizmádat, oszt lavírozhatnál meztéláb! Nehara...

Nem haragszom, megmondom kerek perec, tudom, hogy firnyák vagy, segíts nekem megkeresni a nőt, akinek hiánya annyira elemészt.

Helyben vagyunk, felelte a medve, s egy darab kerámia cápaszilánkot köpött a levegőbe. Aztán hirtelen felugorva és hanyatt ollózva kirúgta az ablakon. Hiányzik nekeda nő, igaz-e? Vagyishát nema nő, hane maza nő. Aki elcsobbant.

Fölhív esténként, és elcsukló hangon mondja, nem tudunk beszélni, soka dolga, így gondol rám, meg úgy. Még nagy beszédemre se jött, pedig csak őt kerestem az irdatlan tömegben. Apropó tömeg. Köszönöm, hogy vizet hoztál nekem a findzsában. 

Ne nekem köszönd, mert tőlem hónapokig szomjazhattál volna a kiszáradt kútban. Tudod, hogy nem gazsulálok senkinek, neked se, pedig tudom, erre vágysz. Részemről nincs talpnyalás, apukám. 

Keresd meg, segít az ÜBSZ. Ha kell, szólok a FCIS-nek is.

Nem kell a segedelem, fejedelem. Nehéz ügy, mert a Duna vizét nem bírom. Nincs benne hering, az olajos halat pedig ki nem állom. De azért megpróbálom a sellőlányt előhalászni. Hogy kéred, tűzdelve vagy páclében?

Már engedelmet, Mábocs, élve hozd. Megkapod érte a Lovagkeresztet, nem sajnálok tőled semmi érde mérmet. 

Meglesz, aranyapám, felelte Mábocs, és noha gyakran hangsúlyozza biomedve voltát, rágyújtott egy Montecristo szivarra. Apróságot kérek érte. 

Nomia, rántottam egyet a szemöldökömön. 

Amikor eljön az ideje, megtudod, mondta a Nagy Fehér Brumm, aki annyi borsot tört már az orrom alá, most mégis őt kértem titkos misszióra, ni. Miközben kilejtett az ajtón, azt dalolta: "Leánderes jókedvem van, medve anyám, meglesz a nő, Puci koma, elhozo mám, de mennyire elhozo mám."

a puci összest itt leled, ha keresed

*ÜBSZ=Üldöző Boy Szolgálat

FCIS= ejtsd: efszíájesz, Felcsúti Helyszínelők. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr4211724007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12799 2009.03.08. 18:11:03

Csak nem a kishenceg nagy fehér brummja lett bennfentes?

11639 2009.03.08. 18:23:45

Engedélyem van hozzá KH-től. :-))

12318 2009.03.08. 20:36:23

No akkor nő jön be, borocska megy le, mi lesz itt megfizetve?..))

12986 2009.03.08. 21:31:22

Lemaradtam az utolsó hárommal, Feneség, de gyorsan bekapcsolódtam. Amúgy jegesmaci domesztoszolódhat, barnának már nagyobb baja lenne tőle, mert olyan fura narancs foltokat hagyna ám a domesztosz. Igaz, ki foglalkozik manap' a színekkel...

11812 2009.03.09. 10:49:03

navégre valaki tesz valamit a zügyben. MOndtam, hogy Mábocsot nem szabad kivégezni. Akkor sem ha nem seggnyaló, én szeretem a nem segg-nyalókat ! :))))

11639 2009.03.09. 12:02:23

3: még meg kell ám keresni, egy úriasszony sohasem ugrik...kéreti magát kicsint 4: szevasz Tutyika, az előzőben már fölvillant a "findzsád", nem sejted, milyen merénylet készül megen 5: Üdvözlöm a Mábocs Szakszervezet oszlopos tagját. Pedig milyen profi autodafét készítettem melő (fejben), de megmentettétek. Most akkor viseljétek a következményeit annak, hogy itt maradt. (A három kis manószerű? Nem is rémlik, honnan vannak? Hogy is hívta Nata őket?)

13066 2009.03.09. 19:25:28

könnyű dolga lesz a medvének, mert Paksig kidöglöttek a halak má bocs :)))

11639 2009.03.10. 02:09:37

vana zémég ott kevéske sztereócápa, nemde. hamarost bezonyítás lesz

13020 2009.03.10. 19:00:56

Nagyhencegem,ugye meg bocsájtsa, hogy búcsu nélkül hagytam el magát " meg tudtam hogy medvékkel is foglalkozik Uram, féltem.

11639 2009.03.12. 15:08:04

köszönöm az üzenetet, kalimpamama, medvés üdvözletem küldöm.
süti beállítások módosítása