Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci 26: A pinából bina lesz

2008. szeptember 22. - henceg new era
Bebeton reinkarnációja

Puci titkos naplója (26)
Az előző rész tartalmából: Puci a hazaasztrálódás után lakótelepi bérleményében megajándékozza Krisztinkét Tuytika vörös topánkájával. Ettől K. úgy felpörög, hogy az őszi konfliktusokat előrevetítve lángcsóvaként kezd lengeni a város fölött. A Bebetonért indított expedíció indulásra kész. Szógyártó föladja magát: ő volt az, aki a Pucit átjavította Bucifölségre.



’Osztán má ezután a pinát is binának mondod, kisegér?, kérdeztem néma csöndben ordétozva Szógyártót, aki föladta magát a Puci-Bucifölség afférban. Az a helyzet, kezdte Szógyártó az agyarázkodást, hogy elbizonytalanodtam, el tetszett illanni, fölség, s nem tudtam, kell-e még mondogatnom, hogy a Flet így is, úgy is hazudozódik. ’Nané, majd pont most hagyjuk abba, mondtam szelíden üvöltve, amikor a mállasztási kampány végpontjához közelít. Háhogy gondoltad, kisegér? ’Úgy, felelte a körmét rágó Szógyártó, hogy formállogikailag nem biztos, hogy mindég hazudik. ’Nanemá, feleltem azzal a higgadtsággal, mint mikor egy másfélmázsás hintaló az ember lábára tapos. ’Itt most nem logikázunk, ügőce, nem olyan időket élünk. A fogaskeréknek mindég kapcsolódnia kell. Neked is, noha újabban nagyon nyikorogsz. ’Node, mondtam végül megbocsátólag Szógyártónak, s biztatásképp úgy megszorintottam a karját, hogy a fülén keresztül vér freccsent a sárga gumicsizmára. ’Mit node?, kérdezett vissza a hűséges fullajtár a gülü szemeivel. ’Azt node, hogy én bírom a kirtikát. Ezért kiadom, hogy a Pucoszban ezen túl minden p-vel kezdődő szót lágyabban, a népnek kedvesebben, puhábban és cuncimókusosabban b-vel köll ejteni. A paprikát babrikának, a paradicsomot baradicsomnak, a pillangót billangónak, és így tovább meg így tovább. ’Ez működni fog fordítva is, fölség?, nézett rám tágra nyílt egérszemekkel Szógyártó, a babot pédul papnak fogjuk mondni? ’Na most már elég legyen, rikkantottam alig hallhatóan, te akartad, te kezdtél játszni a tűzzel, amikor lebuciztál. El lehet húzni a púpánatosba!



Fűretlen, Derogál és Répás elindultak a Csukcsföldre. Nem lesz könnyű Bebetont megtalálni, mert hirtelen nyoma veszett. ’Északi sarok nincs kettő, mondta Derogál egykedvűen, aki síléceket, szánkót szerzett be a hosszú útra. Fűretlen maga mellé vette a jegesteddit, állandóan huszonegyeznek. Répás vezeti az expedíciót, melyet úgy igyekszünk álcázni, nehogymá az legyen, hogy a legyes Kieza visszaszerzése lenne a cél; pedig hát mi másról is volna szó. Arcizom- és tudatmódosító tanaram nélkül egyre nehezebb a mállasztási kampány, újra erősen hehegek, gondok vannak fodball (benne dekázási) teljesítményemmel is. ’Egy hónap nem több, Kieza megint itt legyen, adtam ki a parancsot, és sárga gumicsizmámat, melyet a 36,7 Celsius fokos hőségben biológiai fegyverként használtam, kitettem lakótelepi bérleményem teraszára. A gyors egymásutánban következő puffanásokból arra következtettem, a rám állított emeszpék a csizma illatanyagától aléltan zuhantak a járdára.

Citromics nagyon fel volt dobva attól, hogy Krisztinke a velem történt találkozó után aktivizálta magát. ’Kémeink jelentették, hogy mióta kiröppent újdonat pacskerjában fölséged ablakából, nagy vörös tüzes orsóként pörög Pudabest légterében, iszonyúan sivalkodik, a tyutyikát propellerként használja, nem tudják bemérni az emeszpék. Szálldos ide-oda, s ahol lankad az akarat, ott buzdító szózatokat idéz a néphez. ’Megtanulta segítni ügyünket, nyugtáztam csöndben fogvicsorogva, s avval eresztettem útjára hűséges fullajtáromat, Krisztinkének rendszeresen küldjenek dedikált fotóimból, melyeket még Arizonában készítettünk. Legyen ott a képek közt az is, midőn háromnapos gyíkhús-konzervvel szelídítem a musztángot, s ki ne hagyják azt, amikor a hintaló farkával megállítom a felém sivító bisztolygolyót, s a végén zizicukorként elrágom. ’Meglesz, fölség, jelezte Citromics, s rohant, hogy elérje az utolsó metrójáratot.



Amikor elment, konyhámba lépve bacalbörköltet kezdtem falatozni egy böttyes bögréből, s lábam a bárkányra téve bámultam a kilencedikről, hol s mikor rugdalják szét testvéri csapataink a kukákat és telefonfülkéket. Itt van az ősz, itt van újra, dúdoltam magamban kedvenc slágerom, de megállt bennem az ütő, mert a gólyalábas gáztűzhelyről egy fölöttébb ismerős lény reppent át a kredenc alsó polcára, onnan pedig továbbszökellt a hokedlire, melyen beszédeim szoktam javítgatni, míg végül eljutok a tökéletesség előszobájába. Közelebb hajoltam, s ott állt (kapaszkodjak meg!) egy légy órjás búvárszemüvegben. Kezében világoskék nyéllel szerelt rózsaszín strandpapucs-légycsapót tartott, s le-lesújtott a gyanútlan besti legyekre. Cap-cap, hallottam az összetéveszthetetlen hangot, amint végiglappintott a hokedlin, s végül megült a háromlábú fejőszéken, melyet elsősorban beszédíráshoz használok. Ránéztem az órámra, hajnali fél négy volt.”
Közli: nh.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr9211723871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11639 2008.09.22. 00:53:21

Jó estélyt mindenkinek, tovább folytatnám az agyarkodó naplovat. Csocs. nh

11213 2008.09.22. 00:59:26

:))) neked is szép jó estét!

11639 2008.09.22. 01:24:01

köszi, nata

11639 2008.09.22. 10:33:18

kalimpacika (javítva) elment méliben vagy két hete, engedélyt kérek a kép föltételére,

11812 2008.09.22. 11:21:47

ebgedély megadva,dáthás vagyok :)

11639 2008.09.22. 16:32:36

köszi, gyógyula

12911 2008.09.22. 20:10:31

Jól van, Henceg, ez ám a visszatérítés! Büszke vagyok (kicsit magamra is). A folytatáshoz erőt, egészséget (ez kissé retro, de nincs jobb ötletem). A klubban nagyon, nagyon elégedettek vagyunk!

12986 2008.09.22. 23:57:28

Csak beugrottam miattad, és jól van, igaza van wernervv klubtársnak. Látom, a tutyikám használata beláthatatlan következményekkel jár, bár Krisztinke belevaló nő... de mibe is?

11639 2008.09.23. 10:49:10

8 köszi a biztatást, nem lesz igaz, amit korábban írtam (dzsambalink), hogy a blog célja: érintkezni, kommunikálni másokkal. Olyanokkal, akiket egyáltalán nem ismerhetünk. És soha nem is fogunk megismerni. láttam a bejegyzésed, örülök, hogy nekiláttál, a doors-ban mindenkit üdvözlök

11639 2008.09.23. 10:53:59

9 tutyi, újra itt, príma! Krisztinke öntörvényű nő, reméltem, a topánka javít majd rajta, de nincs sok remény. amúgy teljes gázzal próbálok előre menni, a 0:41-et nem ígérem, épp csak vágyom rá. szia, és olvaslak ezerrel

11639 2008.09.23. 11:06:16

4 hiába no, az értő olvasóért mindent! 27-esbe megy kalimpacika, szia

12986 2008.09.23. 12:03:32

Henci, a remény hal meg utoljára :)

13022 2008.09.23. 12:56:27

13-ra: milyen lepényhal?

11639 2008.09.23. 19:36:06

13 sose halunk meg 14 ez a tied, tutyika, szerintem követnek, szevasz intruder

12986 2008.09.24. 01:04:00

Passzameg, lepuktam. Szia Inti :) Olvastad az előző részben a tutyikámat? Az enyém ám!
süti beállítások módosítása