Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (12)

2008. július 30. - henceg new era
Döglő legyek, figyelő emeszpék

2008. 07.30. „Krisztinke azt írta legújabb könyvében, most már tudja, mitől döglik a légy. (Első könyvét, a Bűn és bűnhődést még álnéven jelentette meg – NH). Elküldte videoüzenetét. Azt kell mondjam, nincs ugyan rajta a piros atilkája, de most is oly szép, hogy az vetekszik.



Fűretlen megpendítette, szerinte teljesen biztos, hogy talán majdnem figyelik. Már nagyon rég nyomában vannak az emeszpék. A medvekifutónál pédul többször látott olyan egyéneket, akik nem hordtak sárga gumicsizmát, s nem tartottak a hónuk alatt hintalovat. Egyikükről  személyleírást is adott.



’Gyanús, súgtam neki üvöltve, s a végin hehhintettem, pedig tudatmódosító tanárom, doktor Bebeton, ezt megtiltotta számomra. Fűretlen aggódik az emeszpék hallatlan technikai fölkészültsége láttán. Olyan berendezéseket vetnek be, amelyek messze megelőzik a fejlett üvegszáltechnológiát is. Szinte lehetetlen ellenük a védekezés.



Üres a Pucosz kasszája, ez is gond. Fáj a fejem miatta. Üzentem Szógyártónak, aktivizálja magát, tele vannak az újságok bombaizékkel, hogy lesz ebből rendkívüli mállasztás. Aszondja, megpróbálja, de nem ígéri, hogy sikerülni fog, mert újabban ráállt a perecevésre. Ezzel tuningolja föl magát. Emlékszik múltkori kérdésemre, egy ültő helybe’ eszi a perecet, s azt vette észre, minden kanyar után könnyebb meglátni a dolgok fordítottját. Egy perec, egy Flet hazudik, most átáll erre. De várjak kicsit, épp tökéletesíti a technikát. Mire visszajövök Indiana Wellsből, meglátom, túljut a depresszión, s lesz annyi hazugság meg visszaélés, hogy attól megnyalom a sárga gumicsizmám. ’Jól van, kisegér, mondtam barátságosan ordítva, csak aztán nehogy elhízz a sok perectől ültőhelyedbe’. És hozzátettem, mert hozzá szokok néha így tenni, hogy a Pucosz-buksza legyen az én gondom. Megoldom, van rá terv, lakótelepi bérleményemben részletesen kidolgoztam.



Közli: NH

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr1311723821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11812 2008.07.30. 16:19:30

:D waw! MEG MINDEN!éS Hol találtad ezeket?

11013 2008.07.30. 17:08:08

:)) Az utolsóra emlékszem!

11639 2008.07.30. 17:13:15

tube, kalimpa, régi magyar reklámok babette, ha csak az utcsóra emlékszel, nagy szerencse, mert jóval fiatalabb vagy, mint én, csáó

11013 2008.07.30. 17:16:41

Csak nem néztem tévét! :) A magnóra is emlékszem, újként is ronda volt! khaki színű és narancssárga.

tutyika 2008.08.03. 00:19:43

Ittragadtam. Istenem, ez szenzációs volt. Magyarázni a hatévesnek a régi reklámokat... hm. Nem mellesleg az írás is figyelemreméltó.

11639 2008.08.03. 22:22:15

az írás (la scribere) erőszakos cselekedet. Erőszakkal belekarcolni valamilyen lemény felületbe, agyagba, fába, kőbe, azt jelenti. Aki ír, erőszakos ember. Barátsággal üvöltve üdvözöl: nh

12986 2008.08.04. 16:43:40

Mondom én, hogy nem véletlen a fénykard. Én agyba karcolok.

11639 2008.08.04. 22:59:40

mai hír, mc cain obama párbajkihívására: fénykarddal kéne vívni, mint dartvéder, no tessék,ezeknek is tetszik, jól nézünk ki

12986 2008.08.05. 01:30:17

Az nem az, rosszul tudod. M. C. Obama unokaöccse, dartvödör sötét terve a legtutibb fénykard megszerzésére. (Így akar világuralomra törni) Ha elmész, vigyázz a kardodra, az istenért! Többet nem lehet ilyet faragni. Érzem.

11639 2008.08.05. 23:12:56

műanyagból is van, lehet kapni a tecsóban, tuty, az nem jó? nh

12986 2008.08.05. 23:42:27

Nem. Obamának sem. Meg már én is úgy megszoktam ezt. Érzékeny vagyok az ilyesmire.

11639 2008.08.06. 00:54:04

jóvanna. dzsambában jó voltál
süti beállítások módosítása