Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (24)

2008. szeptember 08. - henceg new era
Ityeg a fityeg

Az előző rész tartalmából: Puci a parapszichológia révén egy UFO-val kerül haza, miután Bebeton meghúzza Roswellben az asztrálkart. Ám rejtélyes módon Kieza doktor Agyarország helyett az Északi-sarkra vetül. A Fölség az állatkerti medvekifutóhoz sietve kezdi rendezni a szétzilált sorokat.

 

2008. 09. 08. „Igaz-e, hogy igaz-e, kérdezték a botrányéhes sajtóhiénák a medvekifutó előtti ajtótájékoztatón. Én meg (suttogva üvöltve), nemde, már hogyisne, még az kéne csak. Doktor Kieza a Pucosz kultúrantorpológiai küldöttségét vezeti, ezért utazott az Északi sarokra. De hát, de hát, nyüsztettek tovább, és világossá vált számomra, hogy valaki a Pucosz belső agyközpontjából kijuttatta a doki első táviratát a sajtónak. Az egy másik Kieza, ez meg az egyik, ne mossuk már össze a bő gatyát a csokornyakkendővel, mondtam halkan teli torokból. A depresszióra hajlamos jegesmedve ekkor sajnos félrenyelt egy heringet, s mentőt kellett hozzá hívni. Ez volt a szerencsém, mert abbamaradt a nyaggatózás.

 


 

’Haza kell gyorsan hozni, ezzel nyitottam meg a kifutó mellett rögtönzött Pucosz válságtanácskozást, s közben sárga csizmám 36,7 Celsius fokban termelődő illatanyagával közelebbről megismertettem Fűretlent, mert most meg a hintalónak magyarázta: a két tízesre ne kérj lapot, ezt most még elnézem, de legközelebb fizetsz. ’Szent állatot békén hagy, nem fertőz ördög bibla. ’Mivah?, lesett rám a nagy gülü szemével, s a többiek is jobban kezdtek fülelőzni. Újra hehegni kezdtem, mint azelőtt, s egy-egy kiflidarabbal együtt a szavakat is el-elharaptam. ’Holnap indulunk, mondtam kedvesen kajbálva, de én itt maradok, mállasztanom kell. Fűretlen, Derogál és Répás mennek. Viszik a jegesteddit, ismeri a terepet, kiállítni neki egy Pucosz-igazolványt. ’Nodefel, jegyezte meg Fűretlen, de aztán többet nem mert mondni, mert tekintete találkozott lézermód mindent fölégető szempillantásommal, s ebből megérthette, hogy nagyon bírom a kritikát, s szeretem az ellentmondást is. Csak éppen nem tűröm!

 


 

Krisztinkével - miként hajdan a Római parton a Bivalyosban - konspiratív módon találkoztunk. Ezúttal lakótelepi bérleményemben vártam, s arra kértem, öltsön álruhát, de most ne kubai cukorzsák-ruhában jöjjön, azt már ismerik az emeszpék. Kőbánya-Alsón lévő emeleti ingatlanom házgyári ablakából Fűretlen és Citromics fürkészték a teret. ’Mieza csönd?, kérdeztem higgadt őrjöngéssel, de Fűretlen pisszegni kezdett, s kért, hogy a hintalóra ugratva lessek ki, mert fura, amit lát.

’Az meg mi az?, kérdeztem suttogó óbégatással, mert láttam, hogy egy rőzsehordó banya vág át a téren. De olyan rusnya volt szegény, hogy egy kutyát sétáltató nő eltakarta a vizslája szemét, nehogy az eb meggárgyuljon. Aztán fél percig semmi. Majd halk kopogás az ajtón. ’Kiamia?, kérdeztem a hintaló mögé bújva, Fűretlen pedig kitárta az ajtót. ’Drááága vezírem!, ordította a banya, s három méterről a nyakamba ugrott. Akkora volt az orra, hogy beleállt a vállamba. ’Nem ismer meg, Pucifölség?, kurjantotta, s ledobta magáról a banyagöncöt. Ekkor eszméltem, s riadt velem két hűséges fullajtárom is. Ott állt, teljes életnagyságban, szikrázóan vörös atillájában az asszonyok asszonya. A nő, akinek illata, orrsövényemen megülve, átbucskázott velem a tengerentúlra. Aki tudja, mitől döglik a légy, s aki nélkül nincs pacalpörkölt.  ’Hámaga az?, kérdeztem megilletődve, s a bal szememből kicsurranó könnycseppet érzelmesen átdekáztam a jobb szemem héja alá. ’Istenem, tettem hozzá, idétlen idők óta várom ezt a perecet…azazhogy percet. ’Nami újság, drága, halljam, súgtam a fülébe éktelen rikoltozással, ityeg-e a fityeg?”

Közli: NH

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr8311723865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11639 2008.09.08. 21:26:46

nh-personal: kelés hatkor, száguldás 160-nal, szegény jogsi, egyszer odalesz. Jó estét, Agyarország!

11639 2008.09.08. 22:27:26

használati utasítás a kettes medvéhez: hagyjátok betöltődni, kicsit sz.kodik, aztán mikor benn van, már mehet egyben, csocs

11639 2008.09.08. 22:56:43

valami gebasz van a föltétel időpontjával is, asszem összekaszabaszáltam, sebaj!

12862 2008.09.08. 23:21:54

Így van! Ezekben az idétlen időkben halkan telitorokból,suttogó óbégatással kell az emberek fülébe lehelni az igazságot. Még akkor se biztos, hogy észre veszik.

11639 2008.09.08. 23:34:00

4 szerinted a hajó még itt van? Nem ment el?

12986 2008.09.08. 23:40:48

Én izgulok, hogy ityegjen.

12862 2008.09.08. 23:54:22

Előbb megdöglik a légy, utána indul.

11639 2008.09.09. 00:05:12

némá, pip, háneked meg milyen szép kis fülőkéd lett közben! Elhull a légy, eliramlik az élet. Nem is rossz. 6 csókolom, mindennek oka van. JÖN! JÖN! JÖN! Holnapután a mozikban!

11639 2008.09.09. 00:08:30

a banyafotó? senki se ájul be? saját szeműleg csinátam. Életem egyetlen jó fényképe. Mert amúgy Szmena 8M-en szocilizálóttam. Sebaj!

11639 2008.09.09. 00:20:11

Pszt, csak halkan, mert kalimpa elkap Puci 11). ¿Cómo estás? ¿Qué tal?

12986 2008.09.09. 01:27:45

Én beájultam. Most tértem magamhoz.

11639 2008.09.09. 01:29:04

posztvers a megavadlónak (alapanyag nélkül nehéz): Alszik a széken a kabát. Meg én. Szunnyadozik bennem a szakadár.

11639 2008.09.09. 01:31:25

Istenem, két perccel tovább bírtam! csocs

12986 2008.09.09. 01:45:26

Posztvers megvéve! Végül úgyis mindig én győzök, cakát

11639 2008.09.09. 09:22:17

Tetszik nekem a leosztás, szeretek veszteni. A földrengés-fű is fordítva lenne logikus.

12986 2008.09.09. 14:27:56

Eszméletlen szöveged van amúgy és úgy röpködnek, hogy nyújtóztathatom a fűnyakam. Csak nehogy jöjjön őfenséged a főnyíróval Harmadik, negyedik olvasatra jönnek elő még csak igazán a finomságok - nekem, mert lassú felfogásom. Földrengésnek én kevés vagyok, max. nyálkás leszek és csúszik rajtam a nép.

12986 2008.09.09. 14:28:56

Uh. Az uccsó mondatot nem gondoltam át, azt hiszem. Deciki

11639 2008.09.13. 14:36:04

nh.personal: itt döglök a 2es kórteremben, deciki, döbb., de megírtam előre, a mélység és a magasság, amikor ez az édes barom hazatranszferál, csocs, próbálok életre kelni

11639 2008.09.15. 16:30:16

nh personal, 2/2-es lettem, éledek, ez a szedd magad akció a neurológián: Szedd össze magad - 25-ös kész, csak még göcög tutyinak: vers is lesz, csak lássak varlimontnak: aranyom, merre kódorogsz, amikor a nagy dolgok történnek, hihi

12986 2008.09.24. 01:10:21

Jaj, henci, ezt is csak most :( Üdv a hencegnének, biztosan nagyon megijedt
süti beállítások módosítása