Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (17)

2008. augusztus 14. - henceg new era
Életmentés a pacival

2008. 08.14. „Mi hír otthonról, kérdeztem artikulálatlanul üvöltve hű társam, a rózsaszín légycsapóval most már Mr. Robinson lakásába is átjáró Bebeton doktort. ’Van egy kis gond, Pucifölség, felelte csöndben New York-i külvárosi bérleményünkben, s egy autókölcsönző reklámkiadványát tanulmányozta. Verda kell ugyanis ahhoz, hogy a törzsfőnökhöz menjünk. Bebeton nagyon nehezen tud dönteni.

’Mi az istennyila otthol?, faggatóztam tovább, s befoltoztam a hintaló hátát, mert valaki merő véletlenségből belelőtt. Illetve nem is biztos az a véletlen. Egy sötét utcában lövések dörrentek, én pedig a pacit önvédelmi pajzsként magam elé tartottam. Átsüvítettek rajta a golyók. Bebeton föl is jegyezte az új gyakorlat nevét: Puci a pacival életmentést hajt végre. Bármikor bevethető otthol a mállasztási kampányban. ’Node, mondja, doki, hogy állunk?, intéztem újabb kérdést tudatmódosító tanáromhoz, de láttam, hogy nehezére esik a beszámolás. ’Miaza vanegykis gond?, ordítottam megbocsájtólag, s idegességemben rágni kezdtem a sárga gumicsizmát, Krisztinke fényképére pedig szakállt kezdtem rajzolni fekete tintával (jól áll neki, így sokkal vonzóbb). ’Fűretlen beléptető kaput vitetett a medvekifutóhoz, bökte ki a doki, áll a bál, nyakunkon az emeszpék, kutatják, mieza, kieza. Merthogy a kapukat ő csináltatta kisegérkorában, most újra elővette. ’Fölhívni, mondtam ellentmondást nem tűrő szelídséggel, s parancsolni neki, másszon be a jegesmedvéhez, s amíg a vihar elül, álcázza magát rozmárnak. Növesszen bajuszt, vagy kérje kölcsön Pufókától. Eltussolni, eltussolni, eltussolni. ’Értem, mondta Bebeton, s miután kifogytunk a különleges vagdalthús-konzervből, átment Mr. Robinsonhoz vacsorázni. Hallottam, merre jár, a légycsapó-strandpapucs hangja zengett az egész lépcsőházban…

Apropó különleges vagdalt. Megjött a határozat a Wadától, nem mondhatnám, hogy jókedvre derültem tőle. Arról értesítettek, hogy az A-minta alapján eltiltanak a 110 méteres gátfutás sárga gumicsizmában és kovácskötényben versenyszámában való indulástól, mert a gyíkhússal izomrostjaim serkentését hajtottam végre, ez pedig nem megengedett. Mondom Bebetonnak, e levelet bezárni a hintaló hasába, nehogy az ügy kitudódjon, mert akkor megint agyarázkodnom köll. Bevarrom, mondta a doki, s egy gyöngyháznyelű bicskával fölhasította a ló hasát. Oda tettük a tiltó határozatot. Ezután megfogalmaztam a föllebbezést. Az ilyeneket, miként beszédeimet, írástudó és memoáríró lévén mindig magam költöm. „Tisztelt Wada, mélységes a fölháb – kezdtem most is kivédhetetlen céltudatossággal –, kis népünk sikerektől fosztva, ez lett volna az utolsó sikermentsvár, kérem, érdemeimre valló tekintettel mégse, ha 72 órán belül nincs döntés, lesz ami lesz, tisztelettel First Puc from innen-onnan.” Jó lesz, nagyon érzéki ez a stíl, ujjongott Bebeton, miközben lefordította klasszikus szövegem. A kutyamód lihegő Pucihű sajtónak csak ezt a mi levelünket juttattuk el. Bevált fogásunk ez nekünk, régi motorosok vagyunk a pályán…”

Közli: NH

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr8111723837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12911 2008.08.15. 09:04:32

henceg úr, meg tetszett fosztani bennünket egy aranyéremtől. meri vállalni ennek az ódiumát?

11639 2008.08.15. 09:39:02

merjünk nagyot enni

11812 2008.08.15. 14:32:11

az teccet, hogy schnell! :D minden ódiumot meg mer várni, ami nem csíp, rúg harap, vagy max. sárga csizmában hintalóval áll neki a nagy evésnek.

11812 2008.08.15. 14:33:14

bebeton benne lesz? az ódiumban vagy az evésben, mert lehet, hógy ő inkább kihátrálna ebből az egészből. Nekem MR. Robinson is gyanús, nem is beszélve a nejéről, aki meg kifejezettebben. Nincs egy lányuk?

11639 2008.08.15. 22:15:40

kalimpa, neked mindent, ha nincs egy lányuk, garantálom, hogy lesz

12986 2008.08.17. 03:17:44

Trabant zekszhundertájnc... kész vagyok. Bebeton telefonszámát nem lehetne, esetleg? Ha nem, akkor maradok még kicsit.

11639 2008.08.17. 20:47:09

mega-megadom, dom-dom-dom csocs, Mr Robinson.
süti beállítások módosítása