Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (8)

2008. július 18. - henceg new era
Szöszmötöl a medve

2008. 07.18. „Az ámokfutás előfutamait könnyedén teljesítettem, Szórványos nekem hazai pályának számít, mert általában egyedül indulok, nem kell idegeskednem az ellenfelek miatt. Tegnap érkeztem, s élőben gyakorolhattam a „Puci Erdély szent bérceire visszaszáll” helyzetgyakorlatot (tudat- és arcizommódosító tanárom mindenhová elkísér). A Pucosz-küldöttség megállt kicsinyég a Király-hágónál. ’Innen már gyalog megyek, mondtam, majd fölvettem a sárga gumicsizmám, s egy hintalovat a hónom alatt szorongatva elindultam az erdőségen által, hegyre föl, völgynek le, át a csapán, le a szömörcevölgyek felé, úgy, hogy lehetőség szerint ne hagyjak nyomot, nehogy utánam eredjenek az emeszpék. Amikor elfáradtam, lehevertem egy igazi székely vakondtúrás mellé; istenem, oly szabályos, oly szép volt az a bucka, hogy költői vénámban megcsörrent a véredény. „Uram: én mindig rosszat tettem – szavaltam bömbölve, ettől még a hegyi kermerics is elhajolt – valahányszor csak jót akartam! Uram: ha én gyémánt vagyok, csiszolatlan miért maradtam?” És rohantam volna tovább, de egy bokor megett irgalmatlan szöszmötölésre lettem figyelmes. Csak tán nem Wass szelleme? – kérdeztem magamban, mert pont egyedül voltam, s közelébb osontam az egyre erősebb szöszmöszöléshez. Hát egy órjás medve tört elő az árnyékból, akkor látom csak, hogy ott a barlang, s szól a medve egy másiknak, gyüjjék gyorsan kend (érdekes, magázódtak!) mert itt vagyok én, ni, véremet köll ontni. Megálltam szilajul, lábaimat nekitámasztottam egy katángnak, s azt mondtam a fölém tornyosuló fenevadnak: ’ Maradnak az igazak és jók, A tiszták és a békességesek. Erdők, hegyek, tavak és emberek. Jól gondolja meg, ki mit cselekszik!” Én is magáztam a málnapásztort, láttam, errefelé ez van szokásban. ’Itt a kezemben ez a harcipaci, ni! – rikkantottam, s a hintalóval, melyet lám, milyen jó, hogy mindig magamnál hordok, a tappancsos felé csaptam. ’Álljon meg, ked – szólt hátra a medve a másiknak, aki Nagy-Magyarország térképet tetováltatott a mellére -, asszem, jóbarát, ismerem a Hír Tv-ből. Erre a másik teljesen lenyugodott, akár a nap, mikor alkonyba kezd konyulni, s elment turkálni a közeli kemping kukáiba. ’Ne haragudjék, testvér, hogy nem ismertük föl mindjárást. Az órjás medve hozzám lépett, gyöngéden átölelt, meglapogatta a vállam, majd összevágta a bokáját, tisztelgett, s azzal búcsúzott el, hogy föltétlenül szeretné megpuszilni a lábam nyomát. A sárga gumicsizmám sarkát nekikoccantottam egy sziklának. Úgy szikrázott, mint a rosseb. A medve odalépett, s nyálasan duzzadt nyelvét ráillesztette a mélyedésre. Ilyen elmélyültnek, ennyire elkötelezettnek még nem láttam magyar medvét pályafutásom során. Küldtem gyorsan egy sms-t a beszédíróknak, ezt is vegyék be holnapi szónoklatomba. Miközben tovább vegyegtem, furmányos és a hazai sajtóban könnyen félreértelmezhető fordulatokon gondolkodtam. Előbb lődd meg a medvét, aztán igyál a bőrére, hm. Megjáratom vele a medvetáncot. Nyulat kerget, s medvére talál. Nem jó a kölykes medvének fiát faggatni. Kevés vagy, mint mackósajtban a brummogás; ezt mondjuk el lehetne sütni Fletre. Majd meglátjuk. Egyelőre az a biztos, hogy medve biztosan lesz a beszédben.”
Közli: NH

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr7011723803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12965 2008.07.18. 18:10:42

Cseppet úgy hittem, émelyegni fogok, McRoyalra Wass Albert, a világ máris forog. Valahogy nem bírja bevenni a szervezetem WA mondatait. Szerencsétlen flótás egy életen át egyre csak írta és írta az olvashatatlan könyveket. Az összes műve egyetlen közös célt szolgált: meggyőzni az írót, hogy ő tiszta és jó és nemes. Kínos, hogy az önhipnózis ennyi befektetett munka mellett sem járt eredményel.

11639 2008.07.18. 18:36:59

vitriol, azon mazochisták közé tartozom, aki elolvastam ennek az irodalmi vonatkozásban szörnyű literátornak egynémely művét. A szirupos Erdély-romantikától megőrültem. A feketebivalyos, medvés-farkasos képeitől meg egyenesen hideglelést kapok. Hol van ez egy Tamásihoz? Hogy másokat ne is említsek. És már szobrai vannak mindenfelé. Iszonyat. NH

11639 2008.07.18. 18:45:19

A paradicsomi ügyek mellett (ld. 1. naplóbejegyzés) bevetnék a hölgyek kedvéért egy medvés receptet is. Végy egy vödröt, menj el barackért a falu végire. Edd meg, a magját szárítsd, jó lesz karácsonyi süteménybe. Ha már nem bírsz többet enni, főzd ki lekvárnak. Forró vízbe mártsd egy pillanatra a b.-t (pédul tésztaszedővel), húzd le a héjét, magozd ki, dobd bele egy bödönbe. Egy kiló löttyhöz tegyél harminc deka cukrot. Hagyd egy napig, közben kutyuld. Aztán főzd lassú tűzön, nyomorgasd, és hagyd abba egy óra múlva. Kavargasd, mert odaég. Szedd üvegbe, tedd be éccakára a párnád alá, oszt jó napot. Príma nyári lekvárt nyersz így, edd meg. Mindenkit csókoltat: NH

11414 2008.07.19. 01:37:53

Kedves Henceg! Folyamatos rajongásomképen fényezlek az iwen ha ide találna jönni a sok nép, hát csak okuljanak Tőled! Mélységes tisztelet vaú-vaú meg barátságos pacsizás! (a lekvár főzéshez lusta qty vagyok)

11639 2008.07.19. 10:38:49

raindogs, köszönöm a biztatást, ez ám az igazi elismerés! És felelősség is, tegyem hozz. Üdv: NH

12965 2008.07.20. 00:07:30

Bizony, a toll sokkalta erősebb fegyver, mint az a zizegő, kék fénykard.

11639 2008.07.20. 18:25:18

Tollal és paradicsomlével, előre... Üdv: NH
süti beállítások módosítása