Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (1)

2008. július 07. - henceg new era

Támadó melegek, önvédelmi Molotov

Részletek Puci titkos naplójából
2008. 07.07. „Fölhívott reggel Krisztinke, és azt mondta, a kedvemért a piros színű atillájában aludt. Lekötelez, drága, feleltem, s azon tűnődtem, milyen tárca nélküli miniszteri posztot adjak neki 2010 után. Megkérdeztem aztán csöndben, a magam egyszerű módján, makogva és a szóvégeket elharapva, mit szól ahhoz, hogy a hétvégén a melegek megtámadták a magyar érzelmű heterókat, a nemzet bikáit, akik békésen mászkáltak az Andrásy úton, a Molotov-koktélt is azért vitték magukkal, nehogy rájuk rontsanak Flet rendőrei. Krisztinke fölsikkantott: igen, neki is ez a véleménye, a savval töltött tojás ismert önvédelmi eszköz, arra az esetre szokták vinni magukkal a forradalmárok, ha várható, hogy esetleg mégse jön össze az új többség… Itt jelentőségteljesen elhallgatott, hallottam, hogy piros atillájáról sorban lepattognak a gombok. Hát igen, az új többség, mondtam neki, és hogy jó hete legyen, beleüvöltöttem a telefonba: Hajrá Agyarország, hajrá kabarok! Krisztinke megígérte, hogy minden tojással megdobált rendőrt lecsukat. Hm. Nem is miniszter lesz, kiküldöm inkább a maszopos Anikó helyett Brüszelbe virítani. Úgyse állják egymást… Rögtön reggeli után – magyaros birkapörkölt, Mátyás-király módra pácolt szalonkákkal és őszödi mártással – futni mentem. Elégedett voltam a százas 9.72-vel, ha nem fújt volna ellenszél, szárnyalhattam volna jobban is. Berúgtam aztán 11 tizenegyest, üres kapuba, mindet bevágtam, csak úgy rezgett a háló. Ez az, Puci, rikkantottam el magam, jó a kondid, kisapám. Ezt százszor le is írtam a homokba, hogy jól az agyamba véssem, majd elindultam népemet szolgálni. Útközben Szógyártó hívott, s kérdezte, ma hányszor mondja el, hogy Flet hazudott. Mondogassad, kisöcsém, feleltem, s megpödörtem kackiás bajuszom, merthogy most ez lesz a dizájn, a nyugdíjasok és a panelprolik után a vidék meghódítására készülök. Kaptam egy rovásírásos pipát is, ha kell, a kampány bizonyos pontján rá is pöffentek (motívum: a kormány elszáll, mint a füstkarikák, ellenőriztetni a beszédírókkal, elég ütős poén lesz-e ősszel, vagy már bevessem Tusnádfürdőn). … Citromics üzent, hogy Flet egy gimnáziumi tanárral kiszámoltatta, kamu az áfaterv; istenem, ezt a hülye is tudja, ennek a baleknak még ehhez is matektanár kellett… Kicsit zavar a forint szárnyalása, mert így csökken az államadósság. A külföldre utazó magyarok jól járnak az erős euróval; nem lesz ennek jó vége, valamit gyorsan tenni kell.”
Közreadja: NH

puci össz

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr8611723787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12965 2008.07.07. 18:12:02

Milyen kávét ittál ebéd után? Veszek én is ilyet.

11639 2008.07.07. 18:31:58

Nem koffeinmentes, a lényeg, hogy sok legyen. Üdv: NH

12911 2008.07.07. 18:39:47

Mi lesz így a paradicsommal, Henceg úr?

11639 2008.07.07. 18:41:35

Nőnek, mint az atom. Csak kissé rohad az aljuk. Lehet, hogy túllocsoltam őket. Amúgy szólok, hogy magyar gazda vagyok ám. Semmi zsebszerződés meg külföldi izé. Üdv: NH

12965 2008.07.07. 19:26:48

A pólóhuszár elmagyarázta a tévében, hogy a homoszexualitás azért betegség mégis, mert a paradicsom nem zöldség, hanem gyümölcs. A travi bólogatott, de szerintem ő nem sokat kertészkedik, meg nem is látná a répát, ha egyelni kell. Mit mond erre, aki élőben is látott már paradicsomot? ( http://www.youtube.com/watch?v=H0NTedWXSdk )

11639 2008.07.07. 23:02:18

Megtisztelsz, vitriol, termelői tevékenységemre fölöttébb kényes vagyok. De most mégis képes beszéddel válaszolnék. Van pédul egy ember, aki szereti a paradicsomot. Egy másik meg a paprikát. Na most mi a helyzet a paradicsompaprikával!? Az minek számít? Paprikának vagy paradicsomnak? Az élet még a kiskertben is milyen bonyolult tud lenni. Üdv: NH

12965 2008.07.08. 00:52:00

A paradicsompaprika kérdését egy Shakespeare nevű kertész már tárgyalta. Ha jól emlékszem, a fő problémát az jelentette, hogy ilyen esetben kétszer annyi a kártevő.

11639 2008.07.08. 16:26:08

Ez ütős, vitriol. Üdv NH

11639 2008.07.08. 19:47:44

Vitriol, neked mindent! A paradicsom (Lycopersicon aesculentum) a krumpli rokona (a padlizsán távoli unokatestvér). Paracelsus előtt fájdalomcsillapítóként használták. Ugyanazéert piros, mint a répa, karotin van benne (de ennek nincs köze a karós paradicsomhoz). Cortez hozta Európába 1519-ben. Linné még ír arról, hogy dísznövényként is használták! Amúgy a benne lévő likopin, mint profi antioxidáns) közömbösíti a daganatos betegségek alakulásában szerepet játszó szabad gyököket. Csuda növény ám az "aranyalma" (pomid'oro). Jó étvágyat! NH

12911 2008.07.08. 19:56:48

Ezt találtam, Henceg úr: "A paradicsom Édenkert jelentésében a latin paradisus (’édenkert, mennyország’) nyomán került nyelvünkbe, ami a görög paradeiszosz átvétele. Ez a héber pardez görögös formája, s előzménye az óperzsa pairi-daeza (’körülkerítés’). A szó a királyi és nagyúri vadaskertekre, díszparkokra vonatkozott. (A magyarba a latin szó tárgyesetes alakjában (paradisum) alakjában került át.) A paradicsom, mint zöldség a korábbi paradicsomalma elnevezés önállósult első eleme, amely az Édenkert (paradicsomkert) csábos almájára utal Ádám és Éva bibliai történetéből. A magyar összetétel az ausztriai német Paradiesapfel tükörfordítása volt." Amúgy tetszik ez a játék. Tengermély tisztelettel: WV

11639 2008.07.08. 20:02:07

Príma. A pólóhuszár azért mondja a gyümölcsöt, mert a növény gyümölcsét esszük. De nyilván zöldség. Még ha alma is (pomid'oro, azaz szerelemalma). És a csábalma is ezt erősíti. De zőccség, az hétszentség! Sziasztok! Ui.: Pancser vagyok;hogy köll valaki fölvenni kedvenc blognak? HOgy ne kelljen mindég kotorászni?

12965 2008.07.09. 00:54:29

Részemről öröm, hogy itt lehetek. A krumpli és a paradicsom közeli rokona még a dohány. Az egész növénycsalád együtt harcol vállvetve a rák ellen. Volt erről egy film, Richard Gere játszotta benne Pucit. Mondta is a többieknek, hogy termesszenek már dohányt. Erre a többiek, hogy az nem lesz jó, mert itt hideg van, és dohány nem terem. Puci mondta, hogy de mégis jó lesz. És jó lett. Aztán jöttek a rendőrök, mert Puci elkövetett valami rosszat. De nem volt biztos, hogy ő az, akinek mondja magát. Döntenie kellett, hogy vállalja-e a tetteit és a következményeket, és a többiek megtarthatják a dohányt, vagy nem vállalja, és mindenki bukik, de legalább ő életben marad. Nem mondom el, mi lett a vége, mert lehet, hogy mégsem Puciról szólt, hanem valakiről, akiből legalább Jodie Foster képes kihozni az embert.

11639 2008.07.14. 14:25:52

Vitriol, A Puci 5-ből ide, a Paradicsomba irányítva: volt két szép komondorkutyám. Balu és Zénó. Augusztusban lettek volna 4 évesek. Testvérek, soha egy percet egymástól távol nem töltöttek. Vasárnap reggel az én Zénóm meghalt. Nagyon-nagyon szomorú most ez a lököttagyú nagyhenceg. Azért írom ide, hogy így Zénó is a Paradicsomba jusson. Az állatok menyországába.

12911 2008.07.14. 15:31:38

Őszinte részvétem, Henceg, tudom, milyen ez, eddig két kutyámat ütötte el Pesten az autó. Az egyik alig volt idősebb, int Zénó. Werner.

12965 2008.07.15. 00:02:38

Kedves Nagyhenceg, tegnap kapcsolatba léptem az állatmenyországgal. Legkedvesebb barátnőm éjjel kettőkor, másfél óra telefonálás után, mondat közepén megpróbált rátenni egy poharat a lakásában tartózkodó, nagyméretű, ijesztő rovarra (ennél többet nem sikerült kinyomoznom az állatról). Az élet tiszteletét illetően - hozzám hasonlóan - buddhista vonalat követő nőtől végtelen távol állt az ártó szándék, de nagy félelmében a pohárral véletlenül agyonnyomta az állatot. Így, amíg ő sírt, és a kukába hajította a gyilkost eszközt, nekem kellett bocsánatot kérni az áldozat lelkétől. Ilyenek történnek velem vasárnap éjjel, ez halál komoly, pedig szórakozni indultam. Ekkor szereztem tudomást arról is, hogy Zénó jól van. Azt mondta, egy kicsit barátságosabb fogadtatásra számított, nagyobb felhajtásra, de érkezése pillanatában a többiek épp valami másra figyeltek. Zénó hamar rájött, mire fel a nagy csaholás. Azóta föntről, a többiekkel együtt ugatja Pucit. Amikor Puci eltűnik a színről, arról mesél új barátainak, hogy idelent milyen szép élete volt.

11639 2008.07.16. 13:28:33

Köszi a szép szavakat, vitriol, jól esett. Más. Uj Péter a mai Szerdában szintén a paradicsomtermelés szépségéről számol be. Ezek szerint ő is termeli! Príma. NH
süti beállítások módosítása