Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (21)

2008. szeptember 01. - henceg new era
Trombi szóda, szőke kaóla, málnaszőr

Az előző rész tartalmából: St. Louison át vezet az út Arizonába. Puci a Krisztinkétől kapott kabátgombbal elpengeti az Egy húsgombóc című örökzöldet, Bebeton közben mániásan csapkodja a legyeket. Amarilloban ellopják tudatmódosító jegyzeteiket, de Puci tovább hajt.

2008. 09. 01. "Santa Fe-ben időzve Bebeton egy féldolláros használtcikk-bolt indián tulajdonosától – akit itt mindenki csak Vologyának hívott – vásárolt egy Szmena 8M fényképezőgépet. ’Életünk legnagyobb üzlete, Pucifölség, jelentette lelkendezve, s előadta, a képeket föltesszük egy holnapra, evvel buzdítjuk az ottholrekedt medvekifutós csapatot. ’Honlapra, barom, mondtam megbocsátóan ordítva, de Bebeton, aki hála az égnek egy időre fölhagyott a légyzúzással, be volt zsongva, bolgunk lesz, fölség, mondta, vírítunk, oszt megkajolják. ’Blog, te döglégy, javítottam ki tudatmódosító tanaram, s félmeztelen feszítettem egy wigwam előtt, közben a fotó kedvéért csilis, kukoricás tésztát kavargattam egy Zepter-bográcsban. Később a doki kedvéért hájhurkáimból lasszót formáltam, s kivetettem egy odaterelt tulokcsordára. Egy másik fotón épp vágtatok a hintalovon. Bebeton ezt írta képalának: Puci szőrén üli meg a lovat. Patakmederhez állított ez után, s rám parancsolt, a grizlimedvéhez hasonlóan kapdossam el a lazacot. A képsorozat utolsó fotóján számban egy nagy büdös lazaccal vagyok látható (hol a fogkefém, mondjamá, na mondjamá, üvöltöttem a túlbuzgó doksinak, aki ekkor már egy szentjánosbogarat hajkurászott a strandpapucs-csapóval)…

Szélfútta Bokor már vár benneteket, mondta egy kétméteres sajtófőnök, s bevezetett bennünket a wigwamjába. Elmondta, mit szabad, és mit nem szabad a törzsfőnök előtt tenni vagy mondni. ’Azt a légycsapót pédul tüntessétek el, mutatott Bebeton fegyverére, mi, a föld szabad népeként minden állatot, még a legyet is tiszteljük, nem szabad bennük kárt tenni. Node, tette hozzá, mintha csak tőlem tanulta volna a hozzátevést, mit hoztatok ajándékba, haddlám. Elővettük ládikánkat, benne Agyarországról idáig cuccolt kincseinkkel. ’Mikezek?, kérdezte a sajtós, s vizsgálni kezdte a három üveget. ’A Trombi szóda népünk kedvelt itala, mondtam átszellemülten, varázsereje van. A másik két üveget meg se nézte. A turulmadár bronz szárnytolla nagyon tetszett neki. Fölemelte, ám a lába ujjára ejtette. Elkezdett kecsuául káromkodni, amit érdekesmód mindketten értettünk. ’Huzén apuad a fozara, ordított, s egy lábon ugrált, diliny agyar, voasubul hozza szarnya tollyú! És vinnyogva hívta föl figyelmünket arra, ha tetszik valami, ha nem, csak nevessünk, hahotázzunk, mert az annak a jele, hogy egyetértünk. Majd eltaszigált bennünket a Főnök sátra elé.



’A Trombi szóda népünk kedvelt itala, mondta vigyorogva Bebeton doktor, Szélfútta Bokor pedig tagadóan ugyan, de röhögve rázta a fejét, közben kiköpött. ’A Fantát, tettem hozzá kuncogva, az agyar nép szőke kaólának hívja. Nagyobb lesz tőle a bögyörőnk. ’Azmegmiaz?, mutatott az öreg a harmadik üvegre. Én meg: málnaszőr, ez is csodalé. És hogy a három italra szoktuk mondni, ezek az agyar nép három békés itala. ’Békés Itala?, kapta föl a fejét a törzsfőnök, mintha ezt már hallotta volna valahol. És egy huzatra kiitta a szirupot. Nevettünk egyetértőleg, kissé tartva a gyors következményektől. A turultollat és a pulitincset elvette, maga mögé hajította, s intett. Egy sámán lépett be oldalogva, ordétozni kezdett. Nekünk a nevetéstől reszketve hasra kellett vágni magunkat tiszteletünk jeléül. Ott feküdt Bebeton rázkódva, fején a búvárszemüveggel (a légycsapóját előzőleg a gatyaszárba rejtette). S ott voltam én is, fölséges sárgacsizmámban, melyet az ünnepi alkalomra fókazsírral fényesítettem. Történt azonban valami, amire előzőleg nem számíthattunk. Nagynéma csönd volt, csak a sámán mormolása hallott. Bebetont löködni kellett, mert elaludt, s föl-fölhorkantott. Folyó víz csobogása törte meg a csendet, utána egynéhány halk puffanásra lettem figyelmes. Tudtam, sejtettem, mi az. Amikor hátrasandítottam, megbizonyosodhattam. Ott billegett mögöttem két tomahawk mellé támasztva a hintaló, s hát a rohadék nem bírta ki, rájött a muszáj, széles sugárban eleresztette magát, s lócitrommal is megörvendeztette vendéglátónkat. ’Kikaparom a szemedet, kiteszem száradni a napra a herédet, szügyön szúrlak a légycsapóval, sziszegtem hátra kedvesen, nehogy megsértsem az állatot. ’Nem szükséges, felelte kifogástalan agyarsággal Szélfútta Bokor, amire Bebeton is nyomban felriadt álmából. ’Ilyenek a lovak. A tieteknél csak a dakota lovak a veszélyesebbek. ’Nomia?, kérdeztem jókedvűen ijedtemben, és kezdtem vizsgálni a sámán ábrázatát, mert egy pillanatra nagyon ismerősnek tűnt. ’Hallja, doki, súgtam halkan, nem is tudom, mieza, de mintha Laly King, ez a morgás… Aztán hess, az nem lehet!



’Sok dicsőség vár még rád, fiam, mondta a törzsfő, s a bekent képű sámánt kirugdosta a sátorból (nemá, nemá, ez fáj!-kiáltásokat hallhattunk). Népeink mindig komálni fogják egymást. Hívj, ha lesz a mállasztási kampány. Azt tanácsolom: ha döglött lóra ülsz, szállj le róla. Most rohannom kell, mert befosok. Asszem, meghajtott a málnaszőr. És eltűnt a wigwam mögötti faházban. Nem hittünk a szemünknek: az ajtóra csinos szív alakú lyukat vájtak. Azon át dugta be a sámán a főnöknek szignálni a Pucosz és a szélfútták közti megállapodás szövegét (ld. mellékelve). Az ajtótájékoztatóra stílusosan itt, a budibódé előtt került sor. Miközben a szöveget Bebeton fölolvasta, a háttérben vad durrogás hallatszott. Úgy éreztük magunkat, akár egy augusztus 20-i tűzijátékon.”
Közli: NH
* A megállapodás pontos szövege: Mi, az agyar népet a világban egyedül képviselni méltó Pucosz, azon belül kiváltképp Pucifölség, no és az amerikai népet leginkább repre zentáló törzs főnöke, Szélfútta Bokor kinyilvánítjuk, hogy az agyarok és a szélfútták mindig komálni fogják egymást. Aki mást állít, az komplett hülye. Flagstaff fölött, a cowboy- és indiánfilmek díszlethegyeitől másfél mérföldre szentesítjük ezt az okmányt. Reméljük, népeink megkajolják. 2008. 09. 01.)


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr4611723849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11639 2008.09.01. 16:29:43

kalimpa, el se tudod képzelni, mennyire örülök a dicséretnek; kis dizájnváltásra is szükség volt, mert nagyhencegné aszonta, megőrül a hupikék háttértől. csocs

11213 2008.09.01. 17:30:39

:DDD egyébként nagyhencegnének igaza volt :)

11639 2008.09.01. 17:57:58

hencegnének mindig igaza van, nata,

12986 2008.09.01. 21:16:00

Igaz lehet. Filmesítsük meg Pucifölséget. Alapmű lenne, mint a montipájtonok

11639 2008.09.02. 01:00:54

jó ötlet, tuty, én kevés vagyok hozzá; 5-öshöz plusz: hencegné örül, hogy írásba adtam: mindég igaza van... ha felbukkan Puciéknál egy papucs, tuggyátok, kilesza

11639 2008.09.02. 01:10:25

hencegné szót: Puci szőrén üli meg a lovat. Azaz: (Valaki) Pucinak a szőrén üli meg a lovat. Ilyen nyomás alatt vagyok én, porletárok!

12986 2008.09.02. 01:10:29

Inkább hencegné jelenjen meg. Bebeton mukkanni sem merne.

11639 2008.09.02. 13:33:32

hencegné mindenkit csókoltat csocs

11812 2008.09.02. 16:21:31

Ha ma nwem felejtem el (amire eléggé sok esély van) akkor lefényképezem neked a mi hitalovunkat. Szerintem teccene neked.

11639 2008.09.02. 16:32:30

há nem erről beszélek má vagy két hete? eredeti relikviákat szeretnék! Föl kell lendítenünk a hintaló-kultuszt, imádlak

11639 2008.09.03. 10:06:45

jé, Puci sokkal profibb, mint a klónja. Ő legalább találkozott Mr. Bokorral.

12799 2008.09.03. 15:11:53

Gratulálok, nagyhenceg! Most olvastam először ezt a szórakoztató humoreszket, nem is tudom, miért hagytam ki ezidáig. Talán a címe miatt. Régen, egy körfolyosós ház emeletén undok öreg, bizonyos Dr. Kluka Aladár nem vette jó néven, ha délutáni álmát labdapuffogással vagy más hangoskodással zavarjuk. Kluka néni kedvesebb volt. Történt egy kánikulai délutánon, hogy a nyitott ablakon kiszűrődött Kluka néni sóhaja: -Jaajjjj, Pucikám...! Ettől kezdve Pucibácsinak csúfoltuk az öreget, és előre szegezett seprűnyéllel kísértük a háta mögött a kapuig.:)))

12799 2008.09.03. 15:14:25

Bocsánat, most olvasom a saját hsz-t. Nem tudsz vele mit kezdeni, semmi összefüggés, töröld légyszi.

11639 2008.09.03. 15:55:21

kedves akimoto, az a baj, és ez az én bűnöm, hogy a Puci (1)-gyel köll kezdeni, merthogy ez is szappanopera. Viszont a 21.-nél járunk. Asszem, készítek valami összefoglalót, szereplőkkel, esetekkel, hogy a később bekapcsolódó kedves "nézők" segítségére legyek. A sztorid amúgy aranyos, örömmel látlak errefelé.

11639 2008.09.03. 15:57:23

11-re, kalimpa, megkaptam, köszönöm szépen, használni fogom; mint ahogy Mr. Robinson leánya is bevillan hamarosan a képbe, te "hoztad"

12799 2008.09.03. 15:59:43

Köszönöm. Ettől kezdve elszánt olvasód leszek. :)))
süti beállítások módosítása