Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (13)

2008. július 31. - henceg new era
Utazás Bebetonnal és a széllel

2008.07.31. „Becsomagoltam a cuccot, a hintalovat személyi poggyászként adom föl. Beletettem a sárga gumicsizmát, melyet előzőleg fókazsírral gondosan vízhatlanítottam. Viszem magammal Krisztinke piros atilkás fotóját is, szívem fölött hordom, mint amulettet, ha szorult helyzetbe kerülnék, és esetleg Indiana Wellsben medvemantrát kellene előadnom. Szállni, reppenni, erre vágyom most. El innen, el a válságból, el lakótelepi bérleményemből, ahová kulcslyukon kúszik utánam az elnyomás. Hiába tartom magam elé a rovásírásos ábécét.



Doktor Bebetonnal a „Puci visszaint népének a repülőgép ajtajából” című jelenetet gyakoroltuk. Arcizom- és tudatmódosító tanárom velem tart, nélküle egy lépést sem teszek. ’Mi van a medvésekkel?, fordultam hozzá csöndben óbégatva, de ő megnyugtatott, Derogál kivételével mindenki ott van, nyomják a nyári kampányt ezerrel, Szűretlen (selypítve Fűretlen) megtanulta a jegesmedve medencénél, hogy kell röptében elkapni a lazacot, ez most nagy attrakció, már fölvette az Echo Tévé. ’És a Derogál hova lett?, tudakoltam szelíden markolva Bebeton torkát. ’Kimenőt kapott, mén vidékre, szintúgy, mint Szógyártó, aki hat kilót hízott elmúlt héten. Tuttam, ordítottam néma csöndben, s fölléptem a repgép szárnyára megnézni, Laly King nem lyukaszotta-e ki, hogy valahol a dzsungel fölött lezuhanjak. ’Nem lehet soká lábam kihúzni, nyugtattam meg kedvesen Bebetont, és kedélyesen elkezdtem átharapni a torkát. ’Béke van, mondta a nagyszerű szakember, s annyit tett hozzá (mert átvette tőlem a hozzátevést), hogy gyakoroljuk a „Puci az energiahiányos tudattalant értelmezi” jelenetet. Szakszerűen fölvettem fejemre a búvárszemüveget, és miközben a gép elsuhant a szelek szárnyán, magamra terítettem a Bebeton Összest, és mély álomba szenderültem



Álmomban fejemen búvárszemüveggel és koronával voltam látható egy reneszánsz freskón, de amúgy habtestemen nem volt semmi. Szóltam halkan kurjongatva a hoppmesternek, Citromicsnak, hozzon gyorsan egy fecskét, cipzárosat, kék-fehéret, de nehogy árpádsávos legyen, nem jól adná ki magát (barátaim közt: téged). Mégiscsak zsenánt így mutatkozni egy freskón, meztéláb, és pucér középtájjal, tettem hozzá. ’Hámivan, üvöltöttem súgva, ha belép a kastélyba Krisztinke vagy mittoménki, pédul egy emeszpé, és meglát éngem így lecsupaszítva, keresztényietlen pózban? (Döbbenetes adalék Puci barátjáról - NH) ’De Pucifölség, felelte tixóval lergasztott szájjal Citromics, a középkori festményeken ez szokik lenni. ’Nem érdekelnek a középkori izék, feleltem alázatos dührohammal, minden pingálmányra, ami a múzeumokban lóg, rá köll festeni a zipzáros fecskét, erkölcs és etika és illem mindenekfölött. ’Jó, jó, meglesz, szabódott Citromics, ámmivel le volt ragasztva a szája, egy táblára ezt írta rovásírással: „Laly King szerint ez azért túlzás”. Demivel nem perfekt, elírta a rovásjeleket, így e: „Lulu kint eszi a véres hurkát”. ’Mi ez?, kérdeztem pipiskedve, s együttérzően sziszegve hozzávágtam a sárga gumicsizmát. Hogy Citromics mit válaszolt, nem tudom, mert a repülőgépet dobálni kezdte a szél, a légi kisasszony pedig azt mondta: Kérem, kapcsolják be a biztonsági öveket…”



Közli: NH

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr5811723823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11812 2008.07.31. 16:34:14

Te figyu ez csak úgy jön, önlik, hogy úgy mondjam, izé, zubog, zuhog ki belőled?

11639 2008.07.31. 17:24:56

a zubog, talán. vagy inkább kiszakad. de lehet, hogy nem. lehet, hogy őrület. de van benn rendszer. azért fülelj is, régóta zenélek, ezek itt a kedvenceim. mi van bélával?

11812 2008.07.31. 21:39:44

béla ma nincs edzésen, késtalin van

11639 2008.07.31. 21:44:41

késtalin: ez BDK is lehetne

11812 2008.07.31. 21:54:59

MIÉRT bdk IS 8átkozott caps lock) késtervező designer, VAGY KÉSMÁNIÁS?

11639 2008.07.31. 22:45:18

hú, ez éles,

12986 2008.07.31. 23:13:59

Drága NH, az első dal a favoritom, ez már biztos. Olyan, mint amikor nehéz vörösbort iszom a teraszon a nap végén, és csak lassan csorog le a pohár peremén. Ezért még visszajövök, köszönöm. A másik két dalnak utánanéztem a youtube-on, még meg sem születtem, mikor más zenéltek, de legalább tudom, honnan merített a Borostyán együttes. Nagyon-nagyon... Tutyi

12986 2008.07.31. 23:14:34

Lehet tudni valamit az első dalról?

11639 2008.07.31. 23:46:13

a harmadik az eredeti, az első "csak" másolat. A King Crimson játszotta, valóban jóval születésed előtt, I talk the Wind a címe, örökzöld azoknak, akik az ilyet szeretik. minden jót neked, tutyika.

11639 2008.07.31. 23:49:44

azaz ... to the Wind. csocs

12986 2008.07.31. 23:50:10

King Crimsonig eljutottam, és a dal címe is megvan. Most nyugi lesz nemsokára, és meghallgatom újra. Neked is minden jót.
süti beállítások módosítása