Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nagyhenceg

nagyhenceg

Puci titkos naplója (9)

2008. július 21. - henceg new era
A vudu visszavág


2008.07.21. „Medve anyám! Mekkora izgalmaknak voltam kitéve Szórványoson! Nem is tudom, hol kezdjem, annyira összesűrűsödtek az események. Kezdjük onnan, hogy eredeti tervemnek megfelelően göndör bodrifrizurát öltöttem, virágmintás ingemre fölvettem egy szegekkel kivert bőrmellényt, trapézfarmerom szárát begyűrtem a sárga gumicsizmámba. Amikor Fender Telecaster gtárommal fölléptem a színpadra, s a hatás kedvéért egy vékony madzagon behúztam magam után a hintalovat, a hallgatóság elámult, s nyomban lement alfába. Láttam az arcokon, erre még a legortodoxabb Pucosz-hívek sem számítottak. Tudták, hogy mesteri módon bánok a pettyessel, hogy Wass-idézetekkel képes vagyok legyűrni a hegyi medvét, hogy telepatikus úton tudok kolbászt tölteni, de arra, hogy belehasítok a húrokba, s eljátszom a  Voodoo chile-t, senki sem számított. A jó sartréga éles fegyvere a váratlanság.



Kis bajuszkámmal sikerült sokakat megtévesztenem, a Krisztinkével történt találkozó alkalmával használt szőrt hendrixesítettem, a hatás leírhatatlan volt. Minden úgy tűnt, pályafutásom legpszichedelikusabb pontjára érkeztem.
Beütött aztán a krach. A szám közepe felé szörnyű dolog történt. Eldurrant a jobb belső hangfalam, süketen kellett tovább játszanom. Aztán kialudtak a fények, sötétség borult a teremre. Nem vettem észre időben, s tovább téptem a húrokat, miközben a hintalóba, melynek nyergét előzőleg piros-fehér csíkos Nagy-Magyarország térképpel díszítettem, a rockos hatás kedvéért olykor belerúgtam. Valaki megérintette a vállam, s mondta, forradalmár Lacink nyilatkozott, ez verte ki az összes biztosítékot. A folytatásból arra következtetek, az emeszpék keze is benne lehetett a dologban. Leültem a földre jógaülésbe, s hogy hallgatóságom figyelmét ébren tartsam, medvemantrát adtam elő. Bőgtem rendületlenül, karmommal pedig látványosan kaparni kezdtem a színpadon. Annyira belemerültem, hogy éreztem, kinő a szőr a hátamon, s koromfekete orromon végigcsurog a rackavér. Ezután jött a merénylet. Valami barom (az eset óta egy Pucosz helyszínelő csoport folytat vizsgálatot), úgy nyomta vissza a Jimi Hendrix-nótát a hangfalakra, hogy nem kapcsoltam időben, s még mindig a földön hevertem. Nyolc-tíz másodperc telhetett így el; s egy beszervezett emeszpé-porvokátor a tömegből elkurjantotta magát: gyerekek, a Puci pléjbekről nyomja! Fölugrottam, s az újra rám vetülő fénycsóvába lépve folytattam a szólót, s téptem ugyan a nejlont vadul, de ideges lettem, mert láttam hallgatóim arcán a zavart mosolyt. Az öltözőbe lépve szétvertem a gitárt a hintaló hátán, a balfék technikusra pedig ráfogtam a csőre töltött sárga gumicsizmát. A fickó  bizonygatta, sajnálja a dolgot, érzi, hogy baj van a nemzet lelkében, mostanában ez foglalkoztatja, ez lehet az oka, hogy az áramszünet után összetévesztette a gombokat. ’Tönkretettél, üvöltöttem szelíden, a komó lapok elé dobsz prédának! Majd elbújtam a tűzoltó szertárba, s visszabillentettem a helyére a szívverésemet. Könnycseppek jelentek meg szemem szegletében. ’Hol lehet most? ’Ki?, kérdezte az agyonvert hintaló. ’Hát a múzsa, piros atilkában, ordítottam bánatosan, aki olyan cseles, hogy még ezt is meg tudná magyarázni. Amikor szedelőzködni kezdtünk, s elénekeltük az „Édes Erdély, itt hagyunk” örökzöldet, faxot nyomtak a kezembe, de mindenki villámgyorsan elporzott mellőlem, nehogy ott legyen, amikor olvasni kezdek. „Hallottam a malőrről, őszintén sajnálom. Laly King.” Némiképp üvöltöttem, s a hírek szerint ez az oka annak, hogy jó másfél kilométerrel hosszabb lett a Tordai hasadék.”
Közli: NH



A bejegyzés trackback címe:

https://nagyhenceg.blog.hu/api/trackback/id/tr2511723805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11639 2008.07.21. 18:17:29

szevasz kalimpa, nem vagy valami bőbeszédű. NH

12911 2008.07.21. 20:13:06

Henceg, ha jól értem, akkor P.-nek nem igazán sikerültek a dolgai Erdélyben.

11639 2008.07.21. 20:16:57

Hát, nem igazán. NH

11812 2008.07.21. 20:51:24

mi a baj, történt valami, amiről lemaradtam?

11639 2008.07.21. 21:39:53

ugyan, dehogyis, szia NH

12711 2008.07.21. 21:48:18

Nagymagyarország és a hintaló. Erre a kettőre, így párban vevő vagyok.

11639 2008.07.21. 21:51:21

Országimázsnak ne adjuk el? NH

11639 2008.07.22. 16:14:50

Asszem, tanultam valamit, vénségemre. El se tudjátok képzelni, mi vár rátok. NH
süti beállítások módosítása